Men ska det vara så svårt?
Du frågar henne om hon vill gå på bio!
Neeeeeeeeeeeeeeej! Det finns inget tristare än biodejter. Det tycker säkert tjejerna också. Om det ska bli nåt intressat så måste det finnas åtminstone LITE alkohol med i bilden.
Vad drömde du efter det?
Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??
Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...
Där har vi en klassikerHaha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?
Ja, lite faktiskt. Men jag antar att man måste göra alla misstag själv innan man fattar. Kvinnosyn i korrekt form har mycket gemensamt med forna tiders häxprocesser.
Lite visdomsord att ta med sig ut i vuxenlivet:
Vill hon ligga med dig? Det är för att hon vill ligga med alla.
Vill hon inte ligga med dig? Det är för att hon har fullt upp med att ligga med alla andra.
Vill hon "bara vara kompis"? Du är ett redskap i hennes maktspel.
Vill hon vara ihop med dig? Hon är uppenbarligen mentalsjuk. Alternativt vill hon bara prova att köra sitt maktspel på bara en man i taget.
I ett förhållande:
Vill hon "hitta sig själv"? Nej, hon vill hitta nån annan. Eller har redan hittat honom.
Om du är trött på att hon verkar ointresserad och ställer henne mot väggen, säger hon "jag vet inte vad jag vill"? Åhjo, det vet hon. Hon vet inte hur fan hon ska bli av med dig utan att få alltför mycket skuldkänslor. Hon är orolig att inte lyckas mörka den/de nya killar(na) hon redan bjudit in i snibban.
Fast det där gäller bara om killen är lite tjock och inte så snygg.
Drysen, du behöver bättre teknik. Skriv "Sv_tjejteknik 1" i consol
Haha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?
Haha, satt just och undrade varför "han" inte har givit nått tips till Drysen...
Edit: @Drysen - Tycker ändå att du ska smyga dig på bakifrån och ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar alltid!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|