Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Nä drysen! nu sitter vi ett gäng share utan liv och väntar på att få leva genom dig! dax för en uppdate :fakta :hihi

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Men ska det vara så svårt?

Du frågar henne om hon vill gå på bio!

Neeeeeeeeeeeeeeej! Det finns inget tristare än biodejter. Det tycker säkert tjejerna också. Om det ska bli nåt intressat så måste det finnas åtminstone LITE alkohol med i bilden.

s9d8as0vjk

Guest
Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

Haha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Haha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?
Där har vi en klassiker :hihi

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
uppdatera faaaaan. fått borra eller limma ihop ditt krossade hjärta?

jag tror hon har kille ;P

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Ja drysen nu är det fan dax.. sitt inte och skäms bara för du fått nobben :fatta!

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny

Ja, lite faktiskt. Men jag antar att man måste göra alla misstag själv innan man fattar. Kvinnosyn i korrekt form har mycket gemensamt med forna tiders häxprocesser.

Lite visdomsord att ta med sig ut i vuxenlivet:

Vill hon ligga med dig? Det är för att hon vill ligga med alla.

Vill hon inte ligga med dig? Det är för att hon har fullt upp med att ligga med alla andra.

Vill hon "bara vara kompis"? Du är ett redskap i hennes maktspel.

Vill hon vara ihop med dig? Hon är uppenbarligen mentalsjuk. Alternativt vill hon bara prova att köra sitt maktspel på bara en man i taget.

I ett förhållande:

Vill hon "hitta sig själv"? Nej, hon vill hitta nån annan. Eller har redan hittat honom.

Om du är trött på att hon verkar ointresserad och ställer henne mot väggen, säger hon "jag vet inte vad jag vill"? Åhjo, det vet hon. Hon vet inte hur fan hon ska bli av med dig utan att få alltför mycket skuldkänslor. Hon är orolig att inte lyckas mörka den/de nya killar(na) hon redan bjudit in i snibban.

Fast det där gäller bara om killen är lite tjock och inte så snygg.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Kom igen nu Drysen!

Även om du skulle lyckas få till det med den där bruttan är det viktigt för
dig att behålla ditt gamla sociala nätverk. Och om du inte kommer med en
rapport bums kommer vi bara att mobba dig när hon dumpar dig nästa vecka.

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Hahaha värsta sköna tråden!! De är lite nostalgi för mig. jag träffade min nuvarande tjej på ica!!
fast de var jag som jobbade på ica och hon gjorde som dig sprang där varje dag!! började ställa massa frågor till mig när jag packa upp käk i hyllorna sen kom vi fram till att de var tok varmt och att man skulle bada så hon och jag drog till sjön när jag sluta jobba ! och jag vill ju alltid ligga sån sen vart de åka av:D

tele nummret på kvittot är en bra idee fast jag tycker du ska vända på de köp någe när du är där och lämna sedan tillbaka de då får du! fylla i ett återköps kvitto med namn och tele nummer sen är de bara droppa en komentar att hon gärna får ringa om hon vill hitta på något(ligga)!!
KÖR hårt nu för fan de kanske är en keeper!!

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Japp, Drysen! På söndag så kräver vi att du går till Maxi och stöter på cheyen. Glöm inte ta en bild med mobilkameran o lägg ut här.:)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag va förbi vid sjutiden, hon va inte där :( Sen va jag på sailet i Karlskrona med, både på dagen och på kvällen, hon va inte där heller :( Men jag träffade en tjej som jag vet jobbar i kassan i samma butik! Men hon va så jävla full så henne gick det inte att prata med... Fi fan, här gör man allt för att hjälpa ödet på traven men så skiter ödet i en. :(

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x

Haha, satt just och undrade varför "han" inte har givit nått tips till Drysen...:hihi

Edit: @Drysen - Tycker ändå att du ska smyga dig på bakifrån och ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar alltid!:rolleyes:

Last edited:

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Haha, satt just och undrade varför "han" inte har givit nått tips till Drysen...:hihi

Edit: @Drysen - Tycker ändå att du ska smyga dig på bakifrån och ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar alltid!:rolleyes:

ja alltid...känner nog ingen som inte fått till det då:tuttar

(ska man inte samtidigt viska i hennes öra att hennes syrra har större bobisar:va )

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
Nu vill vi höra vad du har för moves planerade Drysen.
Så att det händer något i denna tråden.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...