Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Dominator-Rocks

Guest
Vakna nu skitunge dags att cikla iväg till Maxi, göm dig i en häck när hon kommer gåeendes så kastar du en massa ägg och sprutar ketchup på henne.... självklart skall du vara maskerad. Sen löper du en bit därifrån och drar av dig maskeringen , springer tillbaks till den gråtande/skrikande tjejen och BAH vaffan äre som har hänt :skrämd
Hon BAH en elak typ gjorde det här...

Du BAH såhär kan du inte gå till jobbe´du får duscha av dig hemma hos mig hoppa upp på pakethållaren....

Lycka till! :tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Eller så ligger du i buskaget och väntar och när hon kommer så drar du snabbt av dig brallorna, filsingar och skorna (ha kvar den gulnande t-shirten på) och spring emot henne i full karriär samtidigt som du slår en drill. Glöm inte att mässa "Der Schlangeman! Der Schlangeman! Der Schlangeman!"
Det viktigaste är att man hör de små nakna fötterna klatscha mot asfalten.

Sånt gillar de, tjejerna! :tummenupp

Kom igen nu. Ny dag, nya tag!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag har redan varit in på Maxi en gång för 40 minuter sen. Hon va inte där då heller :( Värsta var att det satt två riktigt ruggugglor i de två kassorna som var öppna. Jag funderade nästan på att stoppa drickan jag hade i handen under tröjan och smyga ut istället.

Men jag får testa på lunchen igen!

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Ja, vi killar är ju bara för schöna. Om en tjej säger ett ord för mycket tror vi genast att vi ska få stöta våra väldiga köttlansar i hennes rosa slits. Men hur ofta händer det egentligen? Dom kanske bara vill mejka conversation? Om man ser snäll ut kanske dom vågar prata lite för att samla mod och självförtroende nog att ge sig på den härliga WT-killen dom egentligen vill ha. Han med rakat huvud, tatueringar och vissa psykotiska drag, ni vet.

Vill en brud ligga så är hon i alla fall bara billigt trash som förmodligen skulle ha luggit med vem som helst. Usch!

Helt off topic, du har inte funderat på att göra en sammanställning av dina visdomsord/inlägg man läser då och då? En hel del citeringsmaterial blir det, passar bra när man är så där härligt bitter själv på diverse saker men inte kan utrycka det på samma illustrativa sätt.

PS, Nej jag är inte ironisk.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Drysen. Ta tag i detta. Skriv ut posters/flyglad och sätt upp på Maxi.

"Snygg kassörska från kassa 4 eftersökes"
"Sedd den 29/7 i kassa 4. Otroligt skön och verkar ha skön personlighet"
"Efter dagliga eftersökningar är hon spårlöst försvunnen"
"Alla tips emottages. Hittelön på flera ryggdunk beaktas mot korrekt beskrivning"

Sätt upp i lobbyn och dela ut till hennes arbetskamrater och chef.
Phatta vad hon kommer att vilja ligga sen!!1 Dessutom kommer hon minnas vilken kräjsi krej du gjorde när ni träffades för första gången. Stuff of dreams, man.

You go girl! :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Helt off topic, du har inte funderat på att göra en sammanställning av dina visdomsord/inlägg man läser då och då? En hel del citeringsmaterial blir det, passar bra när man är så där härligt bitter själv på diverse saker men inte kan utrycka det på samma illustrativa sätt.

PS, Nej jag är inte ironisk.

Haha! Men hur mycket galla orkar man se uppspytt på en gång då? Det finns sjukt mycket mer där det där kom ifrån. Jag är full av cynism och bitterhet, for sure.

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
True. Söndag är fan en evighet sen. :(

Edit: Men ikväll smällere! Jag kommer att vara glad i... en halvtimme!

ha ha söndag ja...

jag kommer fan inte ihåg när jag fick till det senast eller jo nu ska vi se hon ska föda om några veckor så det var någon gång i början på mars.:rolleyes:

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Okej, eftersom ingen annan vågar säga det så får väl jag vara den elaka forumkillen idag.

Håll i er nu

Tänk om hon bara var en sommarjobbare!!!11one!1eleven
Och det var hennes sista dag sist hon kunde iaktas.

Det är bättre att du får höra det från mig än av någon av kassörskorna. Nu kan du lugnt och tryggt begrunda det här i fosterställning hulkandes framför datorn.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
True. Söndag är fan en evighet sen. :(

Edit: Men ikväll smällere! Jag kommer att vara glad i... en halvtimme!

Och tanten din kommerr undra vaffanhände/äruredanklar?:tungan

@Drysen
Men för i hlvt, ge mig en beskrivning av flickebarnet så ska jag ringa till det där maxi och kolla upp när f-n hon jobbar... Hur svårt kan det va?
Elelr du borde väl vid det här laget ha bra koll på vad hon heter eftersom namnbrickan oftast sitter på en av :tuttar...
Så, hosta upp nu så ska Farbror Per fixa, lååååvar att jag inte ska skämma ut dig!! :korsade fingrar
I övrigt så är ju alla förslag helt underbara!! :D

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag har redan varit in på Maxi en gång för 40 minuter sen. Hon va inte där då heller :( Värsta var att det satt två riktigt ruggugglor i de två kassorna som var öppna. Jag funderade nästan på att stoppa drickan jag hade i handen under tröjan och smyga ut istället.

Det kommer att bli dyrt det här, hör jag... Du har inte funderat på att kolla in kassorna innan du glider in i själva butiken och skuldtyngt känner dig tvungen att köpa något? (de kan ju tro du snattar annars!!! :D )

Kazu

99RiderZ
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Ducati s4a -01, husaberg 650 -05
du kan ju inte bara gå till kassan. du måste ju genomsöka lokalen. gå in bakom kulisserna och leta, hon gör ju annat på dagarna än att bara sitta i kassan, tex packa upp varor och skit!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Okej, eftersom ingen annan vågar säga det så får väl jag vara den elaka forumkillen idag.

Håll i er nu

Tänk om hon bara var en sommarjobbare!!!11one!1eleven
Och det var hennes sista dag sist hon kunde iaktas.

Det är bättre att du får höra det från mig än av någon av kassörskorna. Nu kan du lugnt och tryggt begrunda det här i fosterställning hulkandes framför datorn.

Jag vet!!! :gråta JAg tror faktiskt hon är en sommarjobbare. Jag tror vi gått på samma skola. För typ... 2-3 år sen...

Det kommer att bli dyrt det här, hör jag... Du har inte funderat på att kolla in kassorna innan du glider in i själva butiken och skuldtyngt känner dig tvungen att köpa något? (de kan ju tro du snattar annars!!! :D )

Men kassorna ser man typ bara om man gått in i affären och igenom! Går man och kikar rakt mot kassorna ser man ju lite väl misstänkt ut...

Och tanten din kommerr undra vaffanhände/äruredanklar?:tungan

@Drysen
Men för i hlvt, ge mig en beskrivning av flickebarnet så ska jag ringa till det där maxi och kolla upp när f-n hon jobbar... Hur svårt kan det va?
Elelr du borde väl vid det här laget ha bra koll på vad hon heter eftersom namnbrickan oftast sitter på en av :tuttar...
Så, hosta upp nu så ska Farbror Per fixa, lååååvar att jag inte ska skämma ut dig!! :korsade fingrar
I övrigt så är ju alla förslag helt underbara!! :D

Hon har blont hår, ner till axlarna typ, lite snelugg, söta ögon, inte så stora tuttar, ögonfärg... Ehh.. mörka... tror jag.

du kan ju inte bara gå till kassan. du måste ju genomsöka lokalen. gå in bakom kulisserna och leta, hon gör ju annat på dagarna än att bara sitta i kassan, tex packa upp varor och skit!

Men fan va jobbigt då! Det orkar inte jag! hon får fan sitta i kassan när jag går och handlar efter lunch. Jag är smart och bara köper en grej itaget av vad jag behöver så kan jag handla många gånger istället.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag vet!!! :gråta JAg tror faktiskt hon är en sommarjobbare. Jag tror vi gått på samma skola. För typ... 2-3 år sen...

Men kassorna ser man typ bara om man gått in i affären och igenom! Går man och kikar rakt mot kassorna ser man ju lite väl misstänkt ut...

Hon har blont hår, ner till axlarna typ, lite snelugg, söta ögon, inte så stora tuttar, ögonfärg... Ehh.. mörka... tror jag.

Men fan va jobbigt då! Det orkar inte jag! hon får fan sitta i kassan när jag går och handlar efter lunch. Jag är smart och bara köper en grej itaget av vad jag behöver så kan jag handla många gånger istället.

På allvar, ta tag i nån som jobbar i butiken, beskriv tjejen och fråga var hon är och när hon jobbar för hon skulle "kolla upp en grej åt dig, sa hon igår".
Hur svårt ska det vara?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
NU HAR VI VÄNTAT LÄNGE NOG

Som trådstartare är det ditt förbannade ansvar att någonting börjar hända i den här frågan. Det här börjar mer oh mer lukta skandal & fiasko!

:mad: Man blir förbannad:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
På allvar, ta tag i nån som jobbar i butiken, beskriv tjejen och fråga var hon är och när hon jobbar för hon skulle "kolla upp en grej åt dig, sa hon igår".
Hur svårt ska det vara?

dreggel är ett geni, gör som han säger!:tummenupp
i det här fallet iallafall, ge helvet i att lita på honom i vanliga fall!
:D :gnissla

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Kräsen blir utan.

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor

:bow du är inte dum du :tummenupp

btw kom till skott nu, jag vill se en taskig mobilkamerabild på cheyen

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras