Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Ska jag ringa och väcka min syster och be om vägledning? :gnissla

Näe, då verkar du desperat. Vänta ett par timmar!

Jag var och handlade på ICA MAXI i Häggvik (Stockholm) idag.
När jag stod i kassan och fick den vanliga trånande blicken från kassörskan
kom jag att tänka på "Shit, om jag hade haft Drysens telefonnummer hade
jag kunnat ge det till henne. Då hade han garanterat fått ett MAXI-samtal!".
(Om hon trodde att det var mig hon ringde till alltså.)

PMa ditt nummer till fan-klubben så sprider vi ut det till alla MAXI-kassörskor
i hela Sverige så ska du få se att någon nappar.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Näe, då verkar du desperat. Vänta ett par timmar!

Jag var och handlade på ICA MAXI i Häggvik (Stockholm) idag.
När jag stod i kassan och fick den vanliga trånande blicken från kassörskan
kom jag att tänka på "Shit, om jag hade haft Drysens telefonnummer hade
jag kunnat ge det till henne. Då hade han garanterat fått ett MAXI-samtal!".
(Om hon trodde att det var mig hon ringde till alltså.)

PMa ditt nummer till fan-klubben så sprider vi ut det till alla MAXI-kassörskor
i hela Sverige så ska du få se att någon nappar.

Jag finns på Eniro :mattias

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Drysen.. Tror faktiskt att chansen att hon ringer är betydligt större nu! Iom att du faktiskt åker tillbaka dit för att "pika" henne gör ju att hon kanske inser att det just är henne du är intresserad av och att det inte bara va nått infall.. :fakta

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag va faktiskt på bio nu ikväll. Arkiv X filmen. Fick en "Hm." Känsla efteråt. Fortfarande lite "Hm.". Kommer ta en dag eller två att.. //Cut//l.

1. Hon kommer inte att ringa tillbaka. Hade hon varit intresserad så hade hon hört av sig på kvällen då hon fick numret. Varför skulle hon vänta?

2. När hon replikerade med ".. tiden är ju inte ute än..", skulle du sonika svarat (med auktoritet i rösten), "Jo, det är den visst det."

3. En sak har jag lärt mig iaf, kan inte ens tjejen höra av sig utan att killen måste ligga på som en kåt hund för att få henne uppmärksamhet är hon definitivt inget att ha. Punkt slut.

4. Det var, trots hennes lama svar, starkt att gå tillbaka och konfrontera henne. Hon sket nog i stringen efter du gått därifrån av skamsenhet eftersom hon garanterat inte hade trott att du skulle kommit tillbaka. Bra!

5. ICA Maxi kex finns det hur många som helst av. Ut och jaga nytt villebråd i Falun och keep us posted!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
1. Hon kommer inte att ringa tillbaka. Hade hon varit intresserad så hade hon hört av sig på kvällen då hon fick numret. Varför skulle hon vänta?

2. När hon replikerade med ".. tiden är ju inte ute än..", skulle du sonika svarat (med auktoritet i rösten), "Jo, det är den visst det."

3. En sak har jag lärt mig iaf, kan inte ens tjejen höra av sig utan att killen måste ligga på som en kåt hund för att få henne uppmärksamhet är hon definitivt inget att ha. Punkt slut.

Nja på 1, 2 och 3 måste jag nog hänvisa till mitt förra inlägg.. Har själv jobbat i butik och fått ganska skumma och konstiga erbjudanden.. Krävs lite mer för att man ska nappa tror jag än ett kvitto..

Dark_Messenger

Guest
..."Här får du nyckeln till mitt hjärta. Öppna den och vägen till spänning, romantik och ett sjuhelvetes sexliv breder ut sig framför dig."...

Jag kräks. :zpy

@Drysen: Bara fråga om tjejen är sugen på en fika eller ett glas vin någon dag. Det är inte svårare än så! En massa jävla trams är bara pinsamt för dig OCH för henne.

Fast skippa den här bruden för skeppet har lämnat hamnen och matrosen på kajen.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
"den längsta resan är ur stolen" som kinesen säger.

:confused:

Men, jag som alltid trott att kineser pratade typ... Kinesiska!?
Det här måste jag smälta. Betyder ju att Svenska är världens största språk, shit yeah! :yoparty

För övrigt Drysen, starkt jobbat grabben! Som krille säger så krävdes det nog ganska mycket mod att våga först och främst ge numret, men även att ta tjuren vid hornen och gå tillbaka igen! Kepp it up!:tummenupp

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Drysen.. Tror faktiskt att chansen att hon ringer är betydligt större nu! Iom att du faktiskt åker tillbaka dit för att "pika" henne gör ju att hon kanske inser att det just är henne du är intresserad av och att det inte bara va nått infall.. :fakta

Ne, jag tror hon itne kommer hära av sig faktiskt.

4. Det var, trots hennes lama svar, starkt att gå tillbaka och konfrontera henne. Hon sket nog i stringen efter du gått därifrån av skamsenhet eftersom hon garanterat inte hade trott att du skulle kommit tillbaka. Bra!

5. ICA Maxi kex finns det hur många som helst av. Ut och jaga nytt villebråd i Falun och keep us posted!

Jajaja, hon kommer inte höra av sig :blöh

Falun har jag flyttat från :mattias Jag får jaga på Tjörn och de trakterna istället. När jag flyttat dit.

Jag kräks. :zpy

@Drysen: Bara fråga om tjejen är sugen på en fika eller ett glas vin någon dag. Det är inte svårare än så! En massa jävla trams är bara pinsamt för dig OCH för henne.

Fast skippa den här bruden för skeppet har lämnat hamnen och matrosen på kajen.

Jag ska skippa henne, jag har insett att jag missat båten också.

Last edited:

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
:confused:

Men, jag som alltid trott att kineser pratade typ... Kinesiska!?
Det här måste jag smälta. Betyder ju att Svenska är världens största språk, shit yeah! :yoparty

För övrigt Drysen, starkt jobbat grabben! Som krille säger så krävdes det nog ganska mycket mod att våga först och främst ge numret, men även att ta tjuren vid hornen och gå tillbaka igen! Kepp it up!:tummenupp

Jo det krävdes endel faktiskt. Samt att jag gick tillbaka. Jag vågade. Och det är det viktigaste typ.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jo det krävdes endel faktiskt. Samt att jag gick tillbaka. Jag vågade. Och det är det viktigaste typ.

Det är lite trassligare att våga säga ngt till en random kassakille man faller för kan jag trösta dig med, du har lite större urval. :D

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Jamen nu var det ju inte dig han limmade på, ok? :mad:

Hade det varit dig så hade det ju räckt med att dra ner flanell-kalsongerna och viftat lite med köttrosen så hade du ju kommit springande som ett polskt luder mot en nyanländ färja. :mattias

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport

Ibland får man tänka såhär:

Tänk vad du gjorde idag och vad du kan göra imorgon! Man växer ju så med nästa tjej går det ju bättre och oavsett vad alla säger så är det svårt att ragga på någon utanför hemmafest, bortafest eller krogen...

Inte så många som vågar.

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Det är lite trassligare att våga säga ngt till en random kassakille man faller för kan jag trösta dig med, du har lite större urval. :D

:gnissla

Var det trevligt på sjön?

Ibland får man tänka såhär:

Tänk vad du gjorde idag och vad du kan göra imorgon! Man växer ju så med nästa tjej går det ju bättre och oavsett vad alla säger så är det svårt att ragga på någon utanför hemmafest, bortafest eller krogen...

Inte så många som vågar.

Det är svårt att ragga på nån nykter dvs. But I did it :rock

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S