Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Skulle du inte gå dit och handla något förut...? :7peta

Var hon där?
Ligger du på hålet?
Är du fetdissad?

Som medlem i din fanclub kräver jag information!!!

Go Drysen! :hoppa

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Eller ta med henne till Ronneby-badet och visa hur ball du är när du hoppar från femman...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Då kanske det är bättre att bjuda på bio.. Om det finns i Ronneby??

Jag va faktiskt på bio nu ikväll. Arkiv X filmen. Fick en "Hm." Känsla efteråt. Fortfarande lite "Hm.". Kommer ta en dag eller två att smälta den filmen.

Alltså du har blivit dissad om du nu inte förstår det själv. From nu blir allt bara pinsamt, ta ingen mer kontakt med henne och be för guds skull inte om numret eller gör nått annat skämmigt. Gå vidare. Det du kan hoppas på i bästa fall är ett tröstknull om ni skulle råkas på krogen nångång och hon är aprak och tycker synd om dig eller har blivit dissad av nån annan kille.

Jaaag veet att jag blivit dissad, så blåst är jag faktiskt inte.

Faktum är att i Ronneby finns bara en som har det namnet som tilltalsnamn. Hon är född 1984. MILF för lille echo romeo india kilo, i believe. När jag fejsbokade henne hade hon iofs barn och jobbade på gym, så det är nog inte hon. Hon var inte sjukt pretty heller. :dektetiv!!!

Men drysens böna kanske inte har Ronneby som postort heller.

MILF äre inget fel på :nicka:

Det finns 3 cheyer med hennes namn i Ronneby enligt Eniro. Hur svårt är det att ringa de 3 numren och fråga om hon jobbar på Ica.

Är du feg så kan du ju påstå att du ringer från SCB och vill ställa 3 snabba frågor i en undersökning.
1. Fullständigt namn.
2. Vart jobbar hon.
3. Har hon pojkvän, sambo, trolovad.
(när du träffar rätt så kommer fråga en fråga till:)
4. Har någon raggat på dig den senaste veckan, om "ja" är han/hon av intresse?

:)

Ps. Jag har själv råkat ut för ovanstående.

Får man göra så? :confused:

Herre Guuuud! Hon måste juh ringa .. eller nått!! Antingen som det skrevs förut att hon kanske tror att det e ett skämt (för att hon kanske har dåligt självförtroende), eller så vågar hon inte (för att hon e rädd att göra bort sig), eller så e hon inte singel. Men fan.. nu har jag ju läst alla sidor och vill som alla andra veta NUUUU! -Dumma flikka, ring!!

Dock håller jag tummarna för dig!!:tummenupp :yoparty

Jag tror mina chanser för att hon ringer är ganska bortblåsta nu faktiskt....

Hade du vart vacker hade du fått ligga:mattias

Sant :(

Eller ta med henne till Ronneby-badet och visa hur ball du är när du hoppar från femman...

Undra ifall de ens har femman där :va

Skulle du inte gå dit och handla något förut...? :7peta

Var hon där?
Ligger du på hålet?
Är du fetdissad?

Som medlem i din fanclub kräver jag information!!!

Go Drysen! :hoppa

Okej, Gubb-Valmers kommer mobba mig... men here's the story...

Direkt efter Stargate SG-1 slutat så drog jag på mig ett par jeans, sprang runt halva huset för att finna min bilnyckel. Som jag fann. Sedan så gasade jag iväg till Ronneby och Maxi. Sprang in. Noterade att några blommor endast kostade 12 kronor... Gick och hämtade lite Lingongrova. Gick sedan till kassorna för att köra det vanliga sweepet som jag gör för att välja kassa.

Där satt hon i kassa 6, gotta be a good sign, stod bara en tant och en vagn framför mig så tänkte, "Det här går la fort". Men jäääääääävlar va tid tanten tog på sig... en stor jävla vagn full med grejer. Plocka upp en vara i taget, sakta, sen plockade hon upp saker och ting i ordning, allting va uppdelat, mjölkprodukter, köttprodukter, pålägg, bröd etc. Hur fan kan man vara så jävla seg? Det borde finnas en kassa för gamlingar. Hade kunnat byta kassa och varit ute på nolltid, men icke sa nicke, jag stod kvar och bytte lite blickar med Maxitjejen.

Så blev det min tur så sa hon: "Hej"
Jag: "Hej"

Jag: "Du ringde aldrig"
Hon: "Ne..."

Hon: "...men tiden är inte ute än"
Jag: "Den är inte det?"

Hon: "Ne... Man vet aldrig"
Jag: "Så jag får vänta och se då?"

Bara blick och ett småleende som svar. Sen gick jag.

Så Valmers, mobba mig nu, sparka på mig, gör det du brukar göra, det du är bra på.

Nu känner jag mig dissad i alla fall.

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas
Fråga inte alla hur du skall göar för alla här har olika erfarenheter och du kommer bli helt snurrig av alla råd.

haha, det hoppas jag INTE för då är det ju sant..........att 99% här ÄR helt sjuka :D :D :D för sådana upplevelser kan aldrig finnas och gör dom det....så är man sjuk!

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor

Så Valmers, mobba mig nu, sparka på mig, gör det du brukar göra, det du är bra på.

Det är inte kört man vet aldrig om hon ringer, men det ser mörkt ut

nu vet hon iallafall att det inte är skämt...

krille krokodil

Gick med
5 Jan 2006
Hoj

ahhhfaaan, du är kung killen.
Det var länge sedan jag träffade på någon med den målmedvetenheten som du besitter, riiiiiiiispekkt :Bugar :Bugar jag hade pissat på mig för lääänge sedan :D
Se och lär grabbar, här är en förebild :tummenupp :tummenupp

Du är klart värd henne :pannkyss

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Hon kanske dejtar nån annan, jag tror i alla fall hon ringer nåndag. Annars hade hon inte ens sagt nåt sådant.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Kör på rökfärgade solglasögon, skäggstubb, släpig gång och lukta gammal fylla när du raggar. Man skall helst ha ätit en kebab med extra vitlök precis innan också, samt inte duschat. Då utstrålar du man, att du är en rebell och gör vad fan du vill och skiter i vilket :tummenupp
Nämn också att du har en Reiju Drac 70cc hemma så faller hon direkt :fakta

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
ahhhfaaan, du är kung killen.
Det var länge sedan jag träffade på någon med den målmedvetenheten som du besitter, riiiiiiiispekkt :Bugar :Bugar jag hade pissat på mig för lääänge sedan :D
Se och lär grabbar, här är en förebild :tummenupp :tummenupp

Du är klart värd henne :pannkyss

Jag har väl inte gjort så mycket egentligen. Å andra sidan krävdes det fan lite att ge nummret :gnissla Denna gången var det inte lika jobbigt.

Hon kanske dejtar nån annan, jag tror i alla fall hon ringer nåndag. Annars hade hon inte ens sagt nåt sådant.

Säkert? Vill inte ha falska förhoppningar här...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kör på rökfärgade solglasögon, skäggstubb, släpig gång och lukta gammal fylla när du raggar. Man skall helst ha ätit en kebab med extra vitlök precis innan också, samt inte duschat. Då utstrålar du man, att du är en rebell och gör vad fan du vill och skiter i vilket :tummenupp
Nämn också att du har en Reiju Drac 70cc hemma så faller hon direkt :fakta

Fan, det är därför...
Jag har tydligen gjort allt annat rätt...
Jag har en MT med 70cc

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Hon kanske inte är en så lättfotad tjej. Tänk dig hur många sådana erbjudanden hon får om veckorna vart än hon är. Men jag tyckte ändå hon sa det på ett bra sätt till dig. Fortsätt o handla där o va trevlig så kommer hon tillslut att fråga ifall ni kan hitta på nåt. Vissa tjejer vill se lite kämpar glöd, för många som hoppar fram och lysser "ligga" och hoppar till nästa när det inte blir ligga direkt. Hon har nog varit med om en hel del sådana.

krille krokodil

Gick med
5 Jan 2006
Hoj
Jag har väl inte gjort så mycket egentligen. Å andra sidan krävdes det fan lite att ge nummret :gnissla Denna gången var det inte lika jobbigt.

"den längsta resan är ur stolen" som kinesen säger. Tänka är lätt alltså men att genomföra det....deeeeee e grejjer det och det tycker jag du gjort :yoparty

Hypersunil

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1

Jag har roat mig gott åt alla dessa sidor,
å kommit underfund med att jag helt klart jobbar på fel ICA butik, de är på MAXI som allt action händer :D
ja lite fel ort oxå kanske.. men iaf :)
men jag tolkar inte de där som helt kört..
nästa gång du går dit, så fråga om du ska vänta länge till ;)
är hon upptagen med någon, så är det ju inte svårt säga det..

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
"den längsta resan är ur stolen" som kinesen säger. Tänka är lätt alltså men att genomföra det....deeeeee e grejjer det och det tycker jag du gjort :yoparty

Kan säga att för 3-4 månader hade jag inte ens tänkt den här tanken... Så en resa är faktiskt gjord och hur detta än slutar så har det varit en boost för mig att jag faktiskt vågade.

Jag har roat mig gott åt alla dessa sidor,
å kommit underfund med att jag helt klart jobbar på fel ICA butik, de är på MAXI som allt action händer :D
ja lite fel ort oxå kanske.. men iaf :)
men jag tolkar inte de där som helt kört..
nästa gång du går dit, så fråga om du ska vänta länge till ;)
är hon upptagen med någon, så är det ju inte svårt säga det..

Du får börja på Maxi i Falun istället ;)

Jag kom just och tänka på att det va folk bakom mig när det va min tur, undra va de tänkte :va

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Jag tyckte det var ett posetift svar.. Hon kunde ju sagt.

Vilken lapp? Ska du betala lr inte?! Hejdå!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kan säga att för 3-4 månader hade jag inte ens tänkt den här tanken... Så en resa är faktiskt gjord och hur detta än slutar så har det varit en boost för mig att jag faktiskt vågade.

Du får börja på Maxi i Falun istället ;)

Jag kom just och tänka på att det va folk bakom mig när det va min tur, undra va de tänkte :va

Jag har bra vibbar ! Tror du kommer höra av henne...hehehe precis lagom tills du flyttar :p Livet är knepo!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Men för helvete pöjk! Har du inte lärt dig nånting av den här tråden?
1. Attackera inte i en trängd situation. Först om främst är du stressad för att du har begränsat med tid på dig att förbereda dig från att du konstaterat att hon faktiskt är där. Sen är hon stressad för att hon sitter i en kassa (dessutom känner hon sig nog lite oattraktiv i arbetskläder och ett hårt arbetspass bakom sig, hon kanske var bajsnödig när du kom fram?), sedermera blir du stressad igen eftersom man inte kan stå i en kassa och jiddra hur länge som helst oavsett om det inte är kö bakom. Fiaskot är ett faktum. Du var oförberedd och hon krossade dig som en liten silverfisk.

2. Vad är det du står och säger, pöjk? På kommentaren "..men tiden är inte ute än" svarar du: "Den är inte det?"
Ingen Hollywood-kommentar direkt. Vad hade du väntat dig med den kvickheten? Att svepa henne med storm? Vad som helst hade varit bättre, förslagsvis "är du värd att vänta på då?" hade till och med varit bättre, och den tog jag bara ur det blå.

Nej nej nej. Farbror Dreggel får nog komponera ihop en "Guide till hur man raggar" verkar det som.

Edit: Hela kvitto idéen var kass om du frågar mig. Alldeles för lite finess. Om du nu absolut måste ha attackerat i kassan så kunde du väl iaf ha tagit ett papper, skrivit ditt nummer på, gjort lite origami av pappret och förvandlat det till en nyckel. Sedan hade du gett henne konstverket med orden "Här får du nyckeln till mitt hjärta. Öppna den och vägen till spänning, romantik och ett sjuhelvetes sexliv breder ut sig framför dig." Naturligtvis med ett stort leende som kramar om det där lilla flickhjärtat som en skol mat-tant kramar ur en kaviartub.

Last edited:

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
[VIDEO-URL][/VIDEO-URL]
Hon kanske inte är en så lättfotad tjej. Tänk dig hur många sådana erbjudanden hon får om veckorna vart än hon är. Men jag tyckte ändå hon sa det på ett bra sätt till dig. Fortsätt o handla där o va trevlig så kommer hon tillslut att fråga ifall ni kan hitta på nåt. Vissa tjejer vill se lite kämpar glöd, för många som hoppar fram och lysser "ligga" och hoppar till nästa när det inte blir ligga direkt. Hon har nog varit med om en hel del sådana.

Men jag ska ju flytta om 2½ vecka, jag har inte all tid i världen :gnissla

Jag har bra vibbar ! Tror du kommer höra av henne...hehehe precis lagom tills du flyttar :p Livet är knepo!

Jag vet! Hur värdelöst är inte det här?! Jaja, det finns Maxi där uppe också så jag ska hitta nån annan. Eller så får hon fan börja jobba där.

Men för helvete pöjk! Har du inte lärt dig nånting av den här tråden?
1. Attackera inte i en trängd situation. Först om främst är du stressad för att du har begränsat med tid på dig att förbereda dig från att du konstaterat att hon faktiskt är där. Sen är hon stressad för att hon sitter i en kassa (dessutom känner hon sig nog lite oattraktiv i arbetskläder och ett hårt arbetspass bakom sig, hon kanske var bajsnödig när du kom fram?), sedermera blir du stressad igen eftersom man inte kan stå i en kassa och jiddra hur länge som helst oavsett om det inte är kö bakom. Fiaskot är ett faktum. Du var oförberedd och hon krossade dig som en liten silverfisk.

2. Vad är det du står och säger, pöjk? På kommentaren "..men tiden är inte ute än" svarar du: "Den är inte det?"
Ingen Hollywood-kommentar direkt. Vad hade du väntat dig med den kvickheten? Att svepa henne med storm? Vad som helst hade varit bättre, förslagsvis "är du värd att vänta på då?" hade till och med varit bättre, och den tog jag bara ur det blå.

Nej nej nej. Farbror Dreggel får nog komponera ihop en "Guide till hur man raggar" verkar det som.

För helvete. Jag va faktiskt skit lugn den här gången. Nej det va ingen hollywood replik. Jag väntade mig inte det svaret och det bara slank ur miiiiig.

Punkt.

Edit: Ska ju bo på internat nu med så det lär ju säkert vara sexorgies där så jag kan berätta om de äventyren sen.

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...