Då kanske det är bättre att bjuda på bio.. Om det finns i Ronneby??
Jag va faktiskt på bio nu ikväll. Arkiv X filmen. Fick en "Hm." Känsla efteråt. Fortfarande lite "Hm.". Kommer ta en dag eller två att smälta den filmen.
Alltså du har blivit dissad om du nu inte förstår det själv. From nu blir allt bara pinsamt, ta ingen mer kontakt med henne och be för guds skull inte om numret eller gör nått annat skämmigt. Gå vidare. Det du kan hoppas på i bästa fall är ett tröstknull om ni skulle råkas på krogen nångång och hon är aprak och tycker synd om dig eller har blivit dissad av nån annan kille.
Jaaag veet att jag blivit dissad, så blåst är jag faktiskt inte.
Faktum är att i Ronneby finns bara en som har det namnet som tilltalsnamn. Hon är född 1984. MILF för lille echo romeo india kilo, i believe. När jag fejsbokade henne hade hon iofs barn och jobbade på gym, så det är nog inte hon. Hon var inte sjukt pretty heller. :dektetiv!!!
Men drysens böna kanske inte har Ronneby som postort heller.
MILF äre inget fel på
:
Det finns 3 cheyer med hennes namn i Ronneby enligt Eniro. Hur svårt är det att ringa de 3 numren och fråga om hon jobbar på Ica.
Är du feg så kan du ju påstå att du ringer från SCB och vill ställa 3 snabba frågor i en undersökning.
1. Fullständigt namn.
2. Vart jobbar hon.
3. Har hon pojkvän, sambo, trolovad.
(när du träffar rätt så kommer fråga en fråga till
4. Har någon raggat på dig den senaste veckan, om "ja" är han/hon av intresse?
Ps. Jag har själv råkat ut för ovanstående.
Får man göra så?
Herre Guuuud! Hon måste juh ringa .. eller nått!! Antingen som det skrevs förut att hon kanske tror att det e ett skämt (för att hon kanske har dåligt självförtroende), eller så vågar hon inte (för att hon e rädd att göra bort sig), eller så e hon inte singel. Men fan.. nu har jag ju läst alla sidor och vill som alla andra veta NUUUU! -Dumma flikka, ring!!
Dock håller jag tummarna för dig!!
Jag tror mina chanser för att hon ringer är ganska bortblåsta nu faktiskt....
Hade du vart vacker hade du fått ligga
Sant
Eller ta med henne till Ronneby-badet och visa hur ball du är när du hoppar från femman...
Undra ifall de ens har femman där
Skulle du inte gå dit och handla något förut...?
Var hon där?
Ligger du på hålet?
Är du fetdissad?
Som medlem i din fanclub kräver jag information!!!
Go Drysen!
Okej, Gubb-Valmers kommer mobba mig... men here's the story...
Direkt efter Stargate SG-1 slutat så drog jag på mig ett par jeans, sprang runt halva huset för att finna min bilnyckel. Som jag fann. Sedan så gasade jag iväg till Ronneby och Maxi. Sprang in. Noterade att några blommor endast kostade 12 kronor... Gick och hämtade lite Lingongrova. Gick sedan till kassorna för att köra det vanliga sweepet som jag gör för att välja kassa.
Där satt hon i kassa 6, gotta be a good sign, stod bara en tant och en vagn framför mig så tänkte,
"Det här går la fort". Men jäääääääävlar va tid tanten tog på sig... en stor jävla vagn full med grejer. Plocka upp en vara i taget, sakta, sen plockade hon upp saker och ting i ordning, allting va uppdelat, mjölkprodukter, köttprodukter, pålägg, bröd etc. Hur fan kan man vara så jävla seg? Det borde finnas en kassa för gamlingar. Hade kunnat byta kassa och varit ute på nolltid, men icke sa nicke, jag stod kvar och bytte lite blickar med Maxitjejen.
Så blev det min tur så sa hon:
"Hej"
Jag:
"Hej"
Jag:
"Du ringde aldrig"
Hon:
"Ne..."
Hon:
"...men tiden är inte ute än"
Jag:
"Den är inte det?"
Hon:
"Ne... Man vet aldrig"
Jag:
"Så jag får vänta och se då?"
Bara blick och ett småleende som svar. Sen gick jag.
Så Valmers, mobba mig nu, sparka på mig, gör det du brukar göra, det du är bra på.
Nu känner jag mig dissad i alla fall.