Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Men se det ifrån den ljusa sidan du kommer iaf ihåg hur hon ser ut det hade aldrig jag klarat av. Och det är väldigt jobbigt att ha träffat en tjej som man är intresserad av flera gånger utan att komma hur hon ser ut...Det blir väldigt konstigt varje gång man träffas och man står där som en idiot och försöker komma ihåg vem fan hon är:tungan

Men lycka till med jakten! ge inte upp nu:tummenupp

Detta stämmer faktiskt väldigt bra... Om en kille visar att han är intresserad och gör allmänt trevliga/romantiska saker finns de få tjejer som kan motstå det... Även om hon har pojkvän redan blir hon ju smikrad, men jag vet inte om hon skulle höra av sig.. men inte att hon har glömt det i alla fall! Tjejer glömmer inte om någon visat intresse för henne.:tummenupp

:brynad :ligga?
Håll romantiken på en lagom nivå. Visa intresse men verka inte desperat(väldigt avtändande) så har du henne snart ätandes ur din hand:yoparty

Vadå så du tycker inte om när jag slickar dig i örat och tar dig på brösten?:confused:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Om en kille visar att han är intresserad och gör allmänt trevliga/romantiska saker finns de få tjejer som kan motstå det...

Fast detta stämmer ju inte.

Ju mer intresse man visar en tjej ju mer ointresserad blir hon.
Ju mer man dissar och inte är intresserad, ja då blir hon minsann intresserad, detta är nog något som de flesta killar kan relatera till.

Katter är likadana, vill man gosa o klappa dom, sticker dom till någon annan.
Men bryr man sig inte så kommer de likväl o spinner mot ens ben...

Tjejer och katter är samma ras dvs

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

Ju mer man dissar och inte är intresserad, ja då blir hon minsann intresserad, detta är nog något som de flesta killar kan relatera till.

Du har missat hela grejjen.. Man ska hålla dom kort.. :fakta Visa intresse och va lite romantisk.. visst :tummenupp men det måste följas av en lagom dos dissande och lite svåråtkomlighet :fakta

Tjejjer är svåra men alla funkar lika :D

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Du har missat hela grejjen.. Man ska hålla dom kort.. :fakta Visa intresse och va lite romantisk.. visst :tummenupp men det måste följas av en lagom dos dissande och lite svåråtkomlighet :fakta

Ja men det är det jag menar, man ska dissa o vara lite svåråtkomlig för annars är man inte intressant.
Är man upptagen är det bara ett plus haha

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Katter är likadana, vill man gosa o klappa dom, sticker dom till någon annan.
Men bryr man sig inte så kommer de likväl o spinner mot ens ben...

Tjejer och katter är samma ras dvs

Antingen det, eller så får man helt enkelt överraska dom. Lite tunga i örat och övertygande grepp på erogena zoner funkar bra ibland. Har man en imponerande lem kan det funka att helt enkelt visa den.

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Antingen det, eller så får man helt enkelt överraska dom. Lite tunga i örat och övertygande grepp på erogena zoner funkar bra ibland. Har man en imponerande lem kan det funka att helt enkelt visa den.

:fakta

Men hur stor måste lemmen vara för att imponera på cheyerna? :va

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
:fakta

Men hur stor måste lemmen vara för att imponera på cheyerna? :va

Well, once they've gone black they never go back.
Man får helt enkelt ta en risk.
Man vet ju om ens lem är imponerande eller ej egentligen. Är den 12 centimeter och tunn som ett sugrör är den imponerande, men på fel sätt.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hon kanske tappat bort kvittot? Kvitton är ju inte så stora.

Gå och köp en spånskiva, ca 2 x 1,2 meter, och måla den vit. Sedan sprayar du ett stort hjärta på den och ditt nummer inuti hjärtat. Är du väldigt konstnärligt lagd kan du måla dit en blomma och ett bi, för att förstärka budskapet. Traska ner med den på Maxi och lämnar spånskivan till henne. Den lär hon i alla fall inte tappa bort. :tummenupp

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Hon kanske tappat bort kvittot? Kvitton är ju inte så stora.

Gå och köp en spånskiva, ca 2 x 1,2 meter, och måla den vit. Sedan sprayar du ett stort hjärta på den och ditt nummer inuti hjärtat. Är du väldigt konstnärligt lagd kan du måla dit en blomma och ett bi, för att förstärka budskapet. Traska ner med den på Maxi och lämnar spånskivan till henne. Den lär hon i alla fall inte tappa bort. :tummenupp

Dra på en kondom när du har stånd, skriv dit ditt telefon nr (nu hade det varit bra om du har en jättelångt nr, du kan ju t ex skriva hem och mobilnr) sedan drar du av den och lämnar... Tada!

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas
Detta stämmer faktiskt väldigt bra... Om en kille visar att han är intresserad och gör allmänt trevliga/romantiska saker finns de få tjejer som kan motstå det... Även om hon har pojkvän redan blir hon ju smikrad, men jag vet inte om hon skulle höra av sig.. men inte att hon har glömt det i alla fall! Tjejer glömmer inte om någon visat intresse för henne.:tummenupp

stämmer på snubbar med, men vi är för balla för att snacka om det :hihi

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk

Någon som har koll på den där "lagoma" dosen? Borde det inte finnas givna riktlinjer inom denna uråldringa konst? Gärna i enheter angivna mängder och i punktform.

Jag brukar köra med: "Kvinna, jag är intresserad. Gilla mig.". Det funkar sådär.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Detta stämmer faktiskt väldigt bra... Om en kille visar att han är intresserad och gör allmänt trevliga/romantiska saker finns de få tjejer som kan motstå det...

Nja....personligen så skulle jag dra öronen åt mig dIRekt om en kille började vifta med en blomsterkvast eller köpte något annat dravligt för att locka till sig mitt intresse. Meeen om han helt sonika viftade med nåt annat...modell större... DÅ är det nåt helt annat. :fakta

Så skippa dravvlet och visa vad du vill :)ligga) vill hon inte, nähä...fine...slösa inte mer tid på henne. :tungan

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Någon som har koll på den där "lagoma" dosen? Borde det inte finnas givna riktlinjer inom denna uråldringa konst? Gärna i enheter angivna mängder och i punktform.

Jag brukar köra med: "Kvinna, jag är intresserad. Gilla mig.". Det funkar sådär.

Nja asså.. tricket är ju lite att inte va för tillgänglig.. Om du alltid kan när hon vill så har du gjort fel! :fakta I början kan du va ganska hård och dissa 2/3:e delar av gångerna hon vill ses lr sånt.. Svara inte alltid på sms direkt utan vänta nån dag, va lite kort och dryg ibland mm funkar av nån anledning :yoparty

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Astrimmad R1-06
Nja asså.. tricket är ju lite att inte va för tillgänglig.. Om du alltid kan när hon vill så har du gjort fel! :fakta I början kan du va ganska hård och dissa 2/3:e delar av gångerna hon vill ses lr sånt.. Svara inte alltid på sms direkt utan vänta nån dag, va lite kort och dryg ibland mm funkar av nån anledning :yoparty

true story!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Ju mer ni pratar desto mer förvirrad blir jag, några säger att jag inte ska göra nåt, endel säger att jag ska göra massa saker, endel säger att jag ska vara jätte romantiskt.

Nej hon har inte ringt ännu. Jag känner mig dissad nu :(

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
OK, då får ni mina 2 cent.

Självklart så skulle han inte ha gett sitt telefonnr till bruden, utan bett att få hennes. Det räknas faktiskt som lite mesigt att ge sitt eget nummer utan efterfrågan. OCH hon kan till exempel tro att det är ett skämt eller nåt.

Hon vet ju heller inte ett jävla skit om han, så hon kanske helt enkelt inte vågar ringa. Det bästa är att ta tjuren vid hornen dIReKT och fråga på plats om hon är intresserad av en fika eller att ta en öl eller nåt. Är hon intresserad, så byts telefonnummer annars får man direkt svar och slipper hänga i luften och kan uppsöka nya jaktmarker.

I just det här fallet KAN det vara kört nu. Eller så ger han inte upp och går helt sonika dit och säger. "Du...du ringde aldrig....men vill du ta en fika." Är han det minsta intressant för henne så..ja då är det biff.

Lycka till!! :)

//Mad

Det sa min syster med, att hon kunde tro att det va ett skämt. Jag fattar inte det :confused: Varför skulle man tro det? :confused:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ge henne länken till denna tråden?
Borde fixa biffen. :D

Annars finns det fler slipon i butiken.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...