Nursey
Utan lem
Nörsi räknas inte för hon vill bara ha gammal grovkommunalarbetarkörv.
Har du läst min blogg eller
Har du läst min blogg eller
Om nu tjejen är så fantastisk som vår fumlige amatör säger, har hon cirka 10 juniorer med toppluva mitt i sommaren och byxor i knävecken som vill sätta på henne, som dessutom har hennes nummer. Förutom dessa finns det ett 50-tal ytterligare som vill sätta på henne men som inte lyckats fixa hennes nummer än (på grund av att de är juniorer/amatörer).
Varför skulle hon ringa/sms:a till någon? Det ringer/sms:ar ju hela tiden.
Men herregud. Då kan han ju lika gärna fråga om de ska gå på bio eller något annat som man gjorde i förra århundradet.
Om jag vore i ditt ställe skulle jag i alla fall gå tillbaka dit. Helst ta hennes kassa igen. Och sen sonderar du om hon verkar känna sig obekväm.
Så gå tillbaka dit och om hon ser glad ut så säger du glatt "Fika någon dag?".
I second that!
Efter det så står du även obekvämt länge kvar vid packningen och bara stirrar på henne. Se inte glad ut, tjejer gillar manligt arga killar.
Sedan frågar du hennes kollegor om hennes arbetstider( ta inte ett nej som ett svar ) så vet du när du ska dyka upp på parkeringen utanför.
Och du, glöm inte fråga: "Vad heter du i efternamn gumman, så jag kan googla fram din hemaddress?"
:upprepa - tjejer gillar uppvaktning
Jag börjar faktiskt känns mig lite dissad Tre dagar sa Solid Snake att det skulle gå, sen är jag total dissad.
[YOUTUBE-ID]X2KEb_RLOK4[/YOUTUBE-ID]Tjörn. :lost
En annan viktig detalj med stirrandet är att det måste vara i börsthöjd. Tittar du i ögonhöjd är det kört. Stirrar man på lökarna är det spickrande. Gärna i kombination med lätt flåsande och eventuellt lätt juckande rörelser med underlivet.
Jag tycker det är alldeles för lite chejor som ger sin input i den här tråden.
Jag tycker det är alldeles för lite chejor som ger sin input i den här tråden.
Efter det så står du även obekvämt länge kvar vid packningen och bara stirrar på henne. Se inte glad ut, tjejer gillar manligt arga killar.
:upprepa - tjejer gillar uppvaktning
Det där har jag varit med om en gång. Hade en hyfsat söt kvinnlig kollega som hade bröst som fick Dolly Parton att se ut som 2 lingon på en planka.
Och hon var inte korpulent heller.
Mötte henne ute på krogen och började småflörta.
Efter 5 minuter så avbröt hon mig med:
"Du grabben, här uppe är jag." och pekade mot ansiktet.
Det blev inget jufs med henne
OK, då får ni mina 2 cent.
Självklart så skulle han inte ha gett sitt telefonnr till bruden, utan bett att få hennes. Det räknas faktiskt som lite mesigt att ge sitt eget nummer utan efterfrågan. OCH hon kan till exempel tro att det är ett skämt eller nåt.
Hon vet ju heller inte ett jävla skit om han, så hon kanske helt enkelt inte vågar ringa. Det bästa är att ta tjuren vid hornen dIReKT och fråga på plats om hon är intresserad av en fika eller att ta en öl eller nåt. Är hon intresserad, så byts telefonnummer annars får man direkt svar och slipper hänga i luften och kan uppsöka nya jaktmarker.
I just det här fallet KAN det vara kört nu. Eller så ger han inte upp och går helt sonika dit och säger. "Du...du ringde aldrig....men vill du ta en fika." Är han det minsta intressant för henne så..ja då är det biff.
Lycka till!!
//Mad
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO