Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Om nu tjejen är så fantastisk som vår fumlige amatör säger, har hon cirka 10 juniorer med toppluva mitt i sommaren och byxor i knävecken som vill sätta på henne, som dessutom har hennes nummer. Förutom dessa finns det ett 50-tal ytterligare som vill sätta på henne men som inte lyckats fixa hennes nummer än (på grund av att de är juniorer/amatörer).

Varför skulle hon ringa/sms:a till någon? Det ringer/sms:ar ju hela tiden.

Men herregud. Då kan han ju lika gärna fråga om de ska gå på bio eller något annat som man gjorde i förra århundradet.

Mjo. Visst men frågar man bara "Ligga?" så kan man få nej för att man är för framfusig. Hon har ju inte sett att han kör hoj ännu. :tungan

Fika funkar utmärkt. Gillar hon det kanske hon inte går hem efteråt utan följer med hem till honom. Bara för att det är gammalt betyder det inte att det inte funkar. Bio är för övrigt sämst. Det enda sättet där man träffas utan att man får prata med varandra. En film hemma i soffan är i så fall mycket bättre.

Det går egentligen att föreslå nästan vad som helst. det är det som är det fina. Är hon intresserad så hänger hon med nästan oavsett vad man föreslår.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Om jag vore i ditt ställe skulle jag i alla fall gå tillbaka dit. Helst ta hennes kassa igen. Och sen sonderar du om hon verkar känna sig obekväm.
Så gå tillbaka dit och om hon ser glad ut så säger du glatt "Fika någon dag?".

I second that!

Efter det så står du även obekvämt länge kvar vid packningen och bara stirrar på henne. Se inte glad ut, tjejer gillar manligt arga killar.

Sedan frågar du hennes kollegor om hennes arbetstider( ta inte ett nej som ett svar ) så vet du när du ska dyka upp på parkeringen utanför.

Och du, glöm inte fråga: "Vad heter du i efternamn gumman, så jag kan googla fram din hemaddress?"

:upprepa - tjejer gillar uppvaktning

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
I second that!

Efter det så står du även obekvämt länge kvar vid packningen och bara stirrar på henne. Se inte glad ut, tjejer gillar manligt arga killar.

Sedan frågar du hennes kollegor om hennes arbetstider( ta inte ett nej som ett svar ) så vet du när du ska dyka upp på parkeringen utanför.

Och du, glöm inte fråga: "Vad heter du i efternamn gumman, så jag kan googla fram din hemaddress?"

Det är då också viktigt att det du packar ner är en av varje porrblaska dom har i tidningshyllan. Dom gillar sexuellt aktiva killar dom små liven. Är det matvaror funkar det inte. Då vill hon inte ha eftersom hon vill ha spisen för sig själv.

En annan viktig detalj med stirrandet är att det måste vara i börsthöjd. Tittar du i ögonhöjd är det kört. Stirrar man på lökarna är det spickrande. Gärna i kombination med lätt flåsande och eventuellt lätt juckande rörelser med underlivet.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En annan viktig detalj med stirrandet är att det måste vara i börsthöjd. Tittar du i ögonhöjd är det kört. Stirrar man på lökarna är det spickrande. Gärna i kombination med lätt flåsande och eventuellt lätt juckande rörelser med underlivet.

Det där har jag varit med om en gång. Hade en hyfsat söt kvinnlig kollega som hade bröst som fick Dolly Parton att se ut som 2 lingon på en planka.
Och hon var inte korpulent heller.
Mötte henne ute på krogen och började småflörta.
Efter 5 minuter så avbröt hon mig med:
"Du grabben, här uppe är jag." och pekade mot ansiktet. :näsblod

Det blev inget jufs med henne :(

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag tycker det är alldeles för lite chejor som ger sin input i den här tråden.
Nörsi räknas inte för hon vill bara ha gammal grovkommunalarbetarkörv. :fakta

OK, då får ni mina 2 cent.

Självklart så skulle han inte ha gett sitt telefonnr till bruden, utan bett att få hennes. Det räknas faktiskt som lite mesigt att ge sitt eget nummer utan efterfrågan. OCH hon kan till exempel tro att det är ett skämt eller nåt.

Hon vet ju heller inte ett jävla skit om han, så hon kanske helt enkelt inte vågar ringa. Det bästa är att ta tjuren vid hornen dIReKT och fråga på plats om hon är intresserad av en fika eller att ta en öl eller nåt. Är hon intresserad, så byts telefonnummer annars får man direkt svar och slipper hänga i luften och kan uppsöka nya jaktmarker.

I just det här fallet KAN det vara kört nu. Eller så ger han inte upp och går helt sonika dit och säger. "Du...du ringde aldrig....men vill du ta en fika." Är han det minsta intressant för henne så..ja då är det biff.

Lycka till!! :)

//Mad

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Jag tycker det är alldeles för lite chejor som ger sin input i den här tråden.

Detta stämmer faktiskt väldigt bra... Om en kille visar att han är intresserad och gör allmänt trevliga/romantiska saker finns de få tjejer som kan motstå det... Även om hon har pojkvän redan blir hon ju smikrad, men jag vet inte om hon skulle höra av sig.. men inte att hon har glömt det i alla fall! Tjejer glömmer inte om någon visat intresse för henne.:tummenupp

Om hon inte har pojkvän och inte tycker att du är rent motbjudande borde hon i alla fall skicka ett SMS inom några dagar.. Ge henne tid att fundera lite bara. Och om hon ringer/smsar så visa att du blev glad för att hon hörde av sig.. Träffas på något ställe där båda känner sig trygga...

Håll romantiken på en lagom nivå. Visa intresse men verka inte desperat(väldigt avtändande) så har du henne snart ätandes ur din hand:yoparty

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
In på maxi på direkten, hitta henne och sen ta henne med storm!:D

Småprata lite med henne, lite flörtigt sådär och sen fråga om du inte skulle kunna få hennes telefonnummer:) Då har du i alla fall gjort två ärliga försök att få ligga.
I det här skedet har du ju ingeting och förlora, hon har ju inte ringt eller ens skickat ett enda litet sms...

Gör nu vad som krävs för att dra denna svårfångade fisk i land!:tummenupp :tuttar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nu har hon dragit ut på tiden, vilket innebär att den romantiska uppvaktningen är slut.
Jag antar att du redan är klar med förspelet?
SMSar hon - Svara med en kukbild och :ligga?:

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Det där har jag varit med om en gång. Hade en hyfsat söt kvinnlig kollega som hade bröst som fick Dolly Parton att se ut som 2 lingon på en planka.
Och hon var inte korpulent heller.
Mötte henne ute på krogen och började småflörta.
Efter 5 minuter så avbröt hon mig med:
"Du grabben, här uppe är jag." och pekade mot ansiktet. :näsblod

Det blev inget jufs med henne :(

Nej. Det där kan vara lite känsligt har jag förstått. Jag har dock aldrig råkat ut för något sådant.

OK, då får ni mina 2 cent.

Självklart så skulle han inte ha gett sitt telefonnr till bruden, utan bett att få hennes. Det räknas faktiskt som lite mesigt att ge sitt eget nummer utan efterfrågan. OCH hon kan till exempel tro att det är ett skämt eller nåt.

Hon vet ju heller inte ett jävla skit om han, så hon kanske helt enkelt inte vågar ringa. Det bästa är att ta tjuren vid hornen dIReKT och fråga på plats om hon är intresserad av en fika eller att ta en öl eller nåt. Är hon intresserad, så byts telefonnummer annars får man direkt svar och slipper hänga i luften och kan uppsöka nya jaktmarker.

I just det här fallet KAN det vara kört nu. Eller så ger han inte upp och går helt sonika dit och säger. "Du...du ringde aldrig....men vill du ta en fika." Är han det minsta intressant för henne så..ja då är det biff.

Lycka till!! :)

//Mad

Jag får nog delvis hålla med dig där. Att lämna sitt eget telefonnummer och således lämna över ansvaret till henne kan vara lite fegt.
Att be om hennes telefonnummer funkar troligen inte. Tjejer är inte särskilt benägna att gödsla runt med sitt telefonnummer till okända. I alla fall inte när dom är nyktra.
Att fråga rakt på sak är nog det som funkar bäst.

Jag röstar för att han ska gå dit igen och fråga henne om hon vill fika/äta middag/ta en promenad eller något annat.
Eller att han bara säger att han tycker hon verkar söt och trevlig och han gärna skulle träffa henne utanför kassan.

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Tar det så här lång tid mellan dina :ligg så måste det ju vara som att förlora oskulden varenda gång, sopa!

Ne, hoppas hon ringer. Om inte för din skull så för trådens!

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag tror du har blivit dizzad Drysen :( Så gå iväg nu och bevisa att jag har fel genom att ge henne ditt nummer igen :yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Nu kräver din fanclub att du styr upp det här om vi ska va dina trogna anhängare :fakta

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Som många säger, de går bort att lämna ut ditt telefon nr.
Gå dit å fråga om en fika

Ja = ligga
nej = ta hennes kompis

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...