Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Har charkfnasket ringt ännu?
Hon är inget fnask!!! Hon är en mycket mycket fin flicka!
Nej... hon har inte ringt ännu... bör jag börja känna mig dissad? Jag börjar känna mig lite dissad faktiskt
Har charkfnasket ringt ännu?
Nej... hon har inte ringt ännu... bör jag börja känna mig dissad? Jag börjar känna mig lite dissad faktiskt
Hon hör av sig säkert nästa vecka, när hon har hunnit konverserat med alla sina cheykåmpisar, och så för att inte verka helt desperat efter din håriga bringa gnissla) så drar hon ut på tiden. Men det kommer ska du se!
Jobbigt.. Segt att handla på Maxi nu? När du vet att hon berättat för hela personalen om att du stött på henne.. Att de sitter och skrattar i fikarummet åt dig..
Nej, nu var jag liiite taskig ;-)
Tycker du var helt grym som tog dig samman och gav henne numret iallafall!
Det finns fler gäddor i sjön!
Skall denna tråden sluta på detta sättet??!!
Jag hade ju redan föreställt mig en solskenshistoria :-(
Tycker du skall leta upp någon ny att limma på, så vi kan komma med mer råd och rön!
Go Drysen!
Nu har jag läst hela tråden, nästa iaf .
Men fan starkt gjort Drysen, måste ha varit rätt skakigt i benen när du var inne och trampade efter att ha hämtat yoghurten
Du skulle bara veta! Det slog alla nervös-moment hitills.
Tjejer brukar inte vilja ha yngre killar..kvinnor kanske vill det..finns en viss skillnad mellan om man ser sig som tjej eller kvinna
Drysen! Skicka mig ett PM när du kommit till storstan så skall jag personligen ge dig en guidad tur bland våra Maxi!
Drysen! Skicka mig ett PM när du kommit till storstan så skall jag personligen ge dig en guidad tur bland våra Maxi!
Jag har första tjing på det
Du köpte alltså en billig pennvässare och en yoghurt och förväntas få ligga? Du tror inte du skickar fel signaler där?
Fast stake har du drysen. Hoppas nu hon får se den!
Vilket är du?
Men varför i hela helvete tog du inte hennes nummer? Det tar ungefär fem sekunder att fråga, och frågan besvaras antingen med ja eller en massa dåliga bortförklaringar som man inte ens behöver stanna och lyssna på.
Vad är det med ungdomarna nuförtiden? :arg :insändare :käpp
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |