Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Hon är inget fnask!!! :4skrika Hon är en mycket mycket fin flicka!

Nej... hon har inte ringt ännu... bör jag börja känna mig dissad? Jag börjar känna mig lite dissad faktiskt :gnissla

Hon hör av sig säkert nästa vecka, när hon har hunnit konverserat med alla sina cheykåmpisar, och så för att inte verka helt desperat efter din håriga bringa :)gnissla) så drar hon ut på tiden. Men det kommer ska du se! :tummenupp

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Jobbigt.. Segt att handla på Maxi nu? När du vet att hon berättat för hela personalen om att du stött på henne.. Att de sitter och skrattar i fikarummet åt dig.. Nej, nu var jag liiite taskig ;-)

Tycker du var helt grym som tog dig samman och gav henne numret iallafall!

Det finns fler gäddor i sjön!

Skall denna tråden sluta på detta sättet??!!
Jag hade ju redan föreställt mig en solskenshistoria :-(
Tycker du skall leta upp någon ny att limma på, så vi kan komma med mer råd och rön!

Go Drysen!

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Nu har jag läst hela tråden, nästa iaf :rolleyes:.

Men fan starkt gjort Drysen, måste ha varit rätt skakigt i benen när du var inne och trampade efter att ha hämtat yoghurten :tungan

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Hon hör av sig säkert nästa vecka, när hon har hunnit konverserat med alla sina cheykåmpisar, och så för att inte verka helt desperat efter din håriga bringa :)gnissla) så drar hon ut på tiden. Men det kommer ska du se! :tummenupp

Men va faaan... Jag hatar att vänta!! :4skrika Desutom är min bringa väldigt ohårig :gnissla

Jobbigt.. Segt att handla på Maxi nu? När du vet att hon berättat för hela personalen om att du stött på henne.. Att de sitter och skrattar i fikarummet åt dig..

Tur att jag inte behöver handla på Maxi, samt att jag flyttar om 3 veckor :gnissla Upp till dina trakter faktiskt.

Nej, nu var jag liiite taskig ;-)

Tycker du var helt grym som tog dig samman och gav henne numret iallafall!

Det finns fler gäddor i sjön!

Skall denna tråden sluta på detta sättet??!!
Jag hade ju redan föreställt mig en solskenshistoria :-(
Tycker du skall leta upp någon ny att limma på, så vi kan komma med mer råd och rön!

Go Drysen!

Faktiskt stolt över mig själv :cool: Fast det blir synd om tråden slutar så här, 26 sidor och inget liksom :(

Nu har jag läst hela tråden, nästa iaf :rolleyes:.

Men fan starkt gjort Drysen, måste ha varit rätt skakigt i benen när du var inne och trampade efter att ha hämtat yoghurten :tungan

Du skulle bara veta! Det slog alla nervös-moment hitills.

Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Du skulle bara veta! Det slog alla nervös-moment hitills.

Känner igen känslan :rolleyes:

Men du skulle ha köpt något mer manligare, typ en rejäl falukorv och frågat om hon vill smaka på en annan falu så ringer du. Hon skulle ringa dirr. Eller inte :gnissla

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Tjejer brukar inte vilja ha yngre killar..kvinnor kanske vill det..finns en viss skillnad mellan om man ser sig som tjej eller kvinna :p

Då måste jag vara undantaget som bekräftar regeln. Jag får aldrig ens hångla med jämnåriga eller yngre. 20+ brukar däremot vara lätta byten :dreggla

Hon är inget fnask!!! :4skrika Hon är en mycket mycket fin flicka!

Nej... hon har inte ringt ännu... bör jag börja känna mig dissad? Jag börjar känna mig lite dissad faktiskt :gnissla

Det stärker min teori :fakta

Du får ringa din faderkaka och fråga om han fått några samtal från en söt chey som jobbar på ica.
Det kanske tom visar sig att dom haft ett hemligt förhållande länge! :gnissla

Jackis

Guest
Drysen, skriv en kärlekslåt till henne. Den kan ju gå i stil med denna:
[YOUTUBE-ID]D78xYeVsOag[/YOUTUBE-ID]

Di Sma Undar Jårdi - Snabbköpskassörskan

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Ärs drysen.. Gå tillbaka till maxi ge henne en lapp med direktadressen till den här tråden så ser hon din beslutsamhet och blir impad! sen är det bara knyta säcken :tuttar

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men varför i hela helvete tog du inte hennes nummer? Det tar ungefär fem sekunder att fråga, och frågan besvaras antingen med ja eller en massa dåliga bortförklaringar som man inte ens behöver stanna och lyssna på.

Vad är det med ungdomarna nuförtiden? :arg :insändare :käpp

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Du köpte alltså en billig pennvässare och en yoghurt och förväntas få ligga? Du tror inte du skickar fel signaler där?

Fast stake har du drysen. Hoppas nu hon får se den! :tummenupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Du köpte alltså en billig pennvässare och en yoghurt och förväntas få ligga? Du tror inte du skickar fel signaler där?

Fast stake har du drysen. Hoppas nu hon får se den! :tummenupp

Pennvässare, lite frukost och sen yoghurt :mattias Sen har jag ju köpt massvis med saker där inne bara för att försöka få kontakt med henne :gnissla

Det hoppas jag med att hon får :cool:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Ska jag behöva citera mina tidigare inlägg i tråden?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Men varför i hela helvete tog du inte hennes nummer? Det tar ungefär fem sekunder att fråga, och frågan besvaras antingen med ja eller en massa dåliga bortförklaringar som man inte ens behöver stanna och lyssna på.

Vad är det med ungdomarna nuförtiden? :arg :insändare :käpp

För då kan man komma undan med ett gott samvete.

"Jo men jag gav ju faktiskt henne mitt nummer, så nu är det upp till henne hur hon vill ha det"

Istället för att få ett eventuellt, men rakt, nej vid kassan om efterfrågandet av hennes nummer och gå därifrån med ett rosa nylle är det lättare att ta ett uteblivit sms via mobiltelefonen.

Men jag är smått imponerad ändå, bra jobbat lillpojken (Drysen alltså)!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!