Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Hon hade garanterat ringt om du köpt en bunt porrtidningar istället. :)

Kan du inte gå in och ge nummret igen? Hon kanske tappat bort nummret? Om inte annat så kanske tråden får ett kul slut.:)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Men varför i hela helvete tog du inte hennes nummer? Det tar ungefär fem sekunder att fråga, och frågan besvaras antingen med ja eller en massa dåliga bortförklaringar som man inte ens behöver stanna och lyssna på.

Vad är det med ungdomarna nuförtiden? :arg :insändare :käpp

What Jonathan said.

För då kan man komma undan med ett gott samvete.

"Jo men jag gav ju faktiskt henne mitt nummer, så nu är det upp till henne hur hon vill ha det"

Istället för att få ett eventuellt, men rakt, nej vid kassan om efterfrågandet av hennes nummer och gå därifrån med ett rosa nylle är det lättare att ta ett uteblivit sms via mobiltelefonen.

Men jag är smått imponerad ändå, bra jobbat lillpojken (Drysen alltså)!

:D :banana

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Men varför i hela helvete tog du inte hennes nummer? Det tar ungefär fem sekunder att fråga, och frågan besvaras antingen med ja eller en massa dåliga bortförklaringar som man inte ens behöver stanna och lyssna på.

Vad är det med ungdomarna nuförtiden? :arg :insändare :käpp

Det där med att ta deras nummer kan lätt sluta med ett nej även om tjeyen är intresserad.
Jag provade den på en servitris på ett uteställe en gång. Jag fick till svar att "Nej. Jag lämnar inte ut mitt nummer. Men jag kan ta ditt"

Så jag tror att det var ett bra val av Drysen att ge henne sitt nummer.
tycker hon att han är intressant så kommer hon att höra av sig. Fast det borde hon nästan ha gjort vid det här laget tycker jag. Cheyer är ruskigt snabba på det där med SMS.

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Jobbigt om du nu behöver gå dit och handla innan hon hört av sig ....o du ställer dig i hennes kassa :rolleyes: *awkward*

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Vilken av öarna?

Tjörn. :lost

Det där med att ta deras nummer kan lätt sluta med ett nej även om tjeyen är intresserad.
Jag provade den på en servitris på ett uteställe en gång. Jag fick till svar att "Nej. Jag lämnar inte ut mitt nummer. Men jag kan ta ditt"

Så jag tror att det var ett bra val av Drysen att ge henne sitt nummer.
tycker hon att han är intressant så kommer hon att höra av sig. Fast det borde hon nästan ha gjort vid det här laget tycker jag. Cheyer är ruskigt snabba på det där med SMS.

Jag börjar faktiskt känns mig lite dissad :( Tre dagar sa Solid Snake att det skulle gå, sen är jag total dissad. :(

Jobbigt om du nu behöver gå dit och handla innan hon hört av sig ....o du ställer dig i hennes kassa :rolleyes: *awkward*

Typ :gnissla Tur att jag inte behöver handla där :gnissla Jag vågar fan inte visa mig där ifall hon itne ringer eller smsar :gnissla

Jag håller fortfarande tummen för att hon gör det! :tummenupp

Jag med, vi kan säga att hon skulle hälsa på sin farmor och farfar i helgen, och kom hem sent igårkväll och idag måste hon prata med alla sina kompisar för att sen bestämma sig ifall hon ska ringa eller inte :gnissla

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
DU förstår att du aldrig kommer kunna visa dig i den där affären igen om du inte får nått svar/blir dissad va?

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Du måste självklart gå och handla igen men då väljer du kassan bredvid hennes, och sen så asgarvar du åt någonting så hon lägger märke till dig ;) för hon såg bara den där gula finnen i ditt ansikte sist.:rolleyes: för du kan ju inte dissa henne nu ? hon kanske inte vill ringa utan hoppas på att du ska dyka upp igen ? :yoparty

//fjortizzzzboy

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Du har väl ditt tredjeplatspris att inkassera, så ring luciatjejen och ta dina surt förvärvade sommarjobbspengar och betala en tågbiljett för henne till rymdstationen.

Ni går sedan in tillsammans på Maxi, medan hon håller om dig, tittar på dig med tindrande ögon, ler mot dig, ger dig små pussar för varje steg ni tar. Som pricken över i:et kan du be luciatjejen titta på dig med trånande ögon, precis efter du betalat för dina varor, och fråga dig: "Snälla Drysen, kan du inte ge mig en hel himlastormande natt igen, precis som igår?". Du spänner bröstet lite, ler nöjt och svarar: "Självklart!"

Maxi-tjejen tänker att du måste vara en riktig superkille och ringer dig i förhoppning att kunna visa att hon har såååå mycket mer att erbjuda dig. Klappat och klart! :tummenupp

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Tjörn. :lost

Jag börjar faktiskt känns mig lite dissad :( Tre dagar sa Solid Snake att det skulle gå, sen är jag total dissad. :(

Typ :gnissla Tur att jag inte behöver handla där :gnissla Jag vågar fan inte visa mig där ifall hon itne ringer eller smsar :gnissla

Jag med, vi kan säga att hon skulle hälsa på sin farmor och farfar i helgen, och kom hem sent igårkväll och idag måste hon prata med alla sina kompisar för att sen bestämma sig ifall hon ska ringa eller inte :gnissla

Eftersom cheyer ibland kan bete sig lite orationellt och underligt (Ja. Det kan dom faktiskt ibland) så kan det faktiskt vara så att hon inte vågat ringa dig. Eller så har hon varit borta eller upptagen med annat och har lappen liggande kvar hemma. Eller kanske till och med i kläderna på jobbet. Så jag tycker inte du ska ge upp ännu. Och du ska definitivt inte dra dig för att gå dit igen.

Om jag vore i ditt ställe skulle jag i alla fall gå tillbaka dit. Helst ta hennes kassa igen. Och sen sonderar du om hon verkar känna sig obekväm. Har hon medvetet dissat så tycker hon nog det känns lite pinigt om du kommer tillbaka. Har hon tappat bort/tvättat/glömt lappen med numret kommer hon att se glad ut.
Så gå tillbaka dit och om hon ser glad ut så säger du glatt "Fika någon dag?".

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om nu tjejen är så fantastisk som vår fumlige amatör säger, har hon cirka 10 juniorer med toppluva mitt i sommaren och byxor i knävecken som vill sätta på henne, som dessutom har hennes nummer. Förutom dessa finns det ett 50-tal ytterligare som vill sätta på henne men som inte lyckats fixa hennes nummer än (på grund av att de är juniorer/amatörer).

Varför skulle hon ringa/sms:a till någon? Det ringer/sms:ar ju hela tiden.

Eftersom cheyer ibland kan bete sig lite orationellt och underligt (Ja. Det kan dom faktiskt ibland) så kan det faktiskt vara så att hon inte vågat ringa dig. Eller så har hon varit borta eller upptagen med annat och har lappen liggande kvar hemma. Eller kanske till och med i kläderna på jobbet. Så jag tycker inte du ska ge upp ännu. Och du ska definitivt inte dra dig för att gå dit igen.

Om jag vore i ditt ställe skulle jag i alla fall gå tillbaka dit. Helst ta hennes kassa igen. Och sen sonderar du om hon verkar känna sig obekväm. Har hon medvetet dissat så tycker hon nog det känns lite pinigt om du kommer tillbaka. Har hon tappat bort/tvättat/glömt lappen med numret kommer hon att se glad ut.
Så gå tillbaka dit och om hon ser glad ut så säger du glatt "Fika någon dag?".
Men herregud. Då kan han ju lika gärna fråga om de ska gå på bio eller något annat som man gjorde i förra århundradet.

Last edited:

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
KTM 690 SMC -10
Men hallå, hon är ju blyyg, tänk i hennes ögon är ju du värsta modig som bara glider fram o ger henne numret! Hon kommer LÄTT höra av sig så fort hon får lite alkohol i sig, menar inget illa om henne men så tror jag det är..
Även om du är blyg osv osv så ser du ju ut som värsta modig o stekig eftersom du bara schoff "här har du mitt nr darling, call me *iskall blink*".
Du känner dig kanske dissad men gör inte de, känn såhär, du gav nr till en tjej som inte vågar höra av sig..
Du vinner hur det är blir, hon tänker nog inte såhär "usch han gav mig numret och sitter på ett internetforum och blir sågad för att han har blivit dissad". Hon tänker "asså han har säkert skiiitmye tjejjor som han ba kan ringa, han har säkert glömt mig". ALLTSÅ nästa gång hon får i sig alkohol och blir lite modig o kåt tänker hon "jag vill ha en bit av stekaren" 100% att det är exakt så som jag säger..

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tycker det är alldeles för lite chejor som ger sin input i den här tråden.
Nörsi räknas inte för hon vill bara ha gammal grovkommunalarbetarkörv. :fakta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...