gutt.. men entalpin på till whiskyn tillfogat vatten är alldeles för låg.
Kein zigarr heute...
Edit: Macallan får mig o stava som en 12 åring
Klart det är så.Rätt man ska köra på det man själv tycker om och inte titta sig blind på vad andra tycker och tänker. Däremot ska man vara öppen för att pröva nytt.
Så Cohiba får anstå...om dom inte är gratis...
I en låda (25) var 8 helt orökbara och ytterligare några väldigt tröga.
Självklart är det så att smak är i hög grad personligt. Det tycks mig..vilket dom sällan är.
Halva tjusningen med cigarrer är att det ju egentligen inte finns något rätt eller fel utan allt är en fråga om smak. Gillar man billiga cigarrer är det ju inte mer än att gratulera. Jag har rökt cigarrer som kostar närmare en tusenlapp stycket, Cohiba Gran Reserva, som inte ger mig mer än vad en Partagas Shorts för en femtiolapp.
Halva tjusningen med cigarrer är att det ju egentligen inte finns något rätt eller fel utan allt är en fråga om smak. Gillar man billiga cigarrer är det ju inte mer än att gratulera. Jag har rökt cigarrer som kostar närmare en tusenlapp stycket, Cohiba Gran Reserva, som inte ger mig mer än vad en Partagas Shorts för en femtiolapp.
...och andra halvan är rätt miljö
Sitter på farstukvisten uppe i stugan i Norrland i absolut tystnad och kolmörker (förutom ett par värmeljus) och afnjuter en "billig" Jose L Piedra efter en skön kväll med grillat nere vid båthuset... Fyfaan vad fint!
Känns som om en god pipa inte hade suttit helt fel i det läget heller...
Ett litet besök på framresor resulterade i
Men den når inte riktigt upp till Magnum 46'an...tycker jagUpmann EL 2009'an är inte dum alls.
Gärna ett omdöme om Behiken när den är konsumerad.Ett litet besök på framresor resulterade i
Ett litet besök på framresor resulterade i
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |