Skickat!
Det är ett träskrin inklätt i tenn, det verkar även finnas plats i locket för nån form av skiva eller vad det nu kan vara. Med tanke på vad jag betalade för cigarrerna och deras planerade liggtid så har jag dem där i.
Testar med Ketzers fuktare och ser hur det blir - nån dag, kanske till jul, ska jag investera i en riktig humidor men tills dess tror jag ändå att de här kommer vara bättre än den senaste laddningen vi rökte...
Men änyway, det är alltså inget problem att peta i ett sånt packe för 50 cigarrer i asken? Vad bör man sikta på för fuktighet i den eller sköter det sig själv?
Min fru jobbar och min son är på dagis så idag fanns det några timmars egentid. Solen lyser och det är ganska mysigt väder...
Sitter på kreta och suger på en torped, här är det fortfarande sommar
Med min karaktär gällande cigarrer tror jag nog att jag snart vet hur den smakar...
Den där har man spanat in några gånger men aldrig samlat mod att beställa
Hoyo De Monterrey Torped Limited edition 2011 var en riktig höjdare. Lite mindre än en vanlig torped och väldigt len i smaken. Jag kan verkligen rekommendera en för provsmakning. Finns den kvar att beställa när nästa lön dimper ner kan det nog bli en kartong.
OK, man får väl slå till då.Om du fortfarande är nyfiken på culebran gäller det tyvärr att passa på då LCDH har bestämt sig för att sluta med den från och med i år.
...
Som sagt, passa på om nyfikenheten fortfarande finns!
Jag börjar:Här är många spännande rekommendationer i tråden nu, nästan så att de skulle samlas i en "best or cigarrtråden". Själv sitter jag på akterdäck och tittar på solnedgången över hanöbukten tillsammans med en kopp kaffe och en super partagas.
Sent from my ST17i using Tapatalk
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |