Just nu ligger det två brickor med beads. När man väl fått upp lagom RH håller den sig ganska stabil. Träet är lackat på utsidan som fuktspärr så hela skåpet tillsammans med alla lådorna funkar som en ganska bra RH-stabilisator.
Tekniknörden i mig har också en massa funderingar. En tellstick med logik för fuktstyrning hade varit kul. Då kan man även hålla koll på skåpet från andra sidan jorden...
Lunchcigarren idag blev en Brick House robusto medan en promenad på Djävulsön, Franska Guiana avnjöts.
View attachment 446711
Kul. Jag såg originalversionen dagen innan jag var där.Som av en händelse såg jag Papillon (den nya) nästan samma dag... Helt ok väder när man inte är straffånge
Trinidad reyes. God som alltid.
Utsikten är det heller inget fel på även om det regnar. Någon som vill gissa på var jag befinner mig?
Trinidad reyes. God som alltid.
Utsikten är det heller inget fel på även om det regnar. Någon som vill gissa på var jag befinner mig?
I Hong Kong, i närheten av Tsim Sha Tsui. Möjligen där star Ferry anlägger?
Helt rätt.
Å andra sidan hade jag inte trott att du skulle bomma den...
View attachment 448871
Idag en Baccarat Churchill och en Hairy Beavers smoked vanila porter. Med det namnet var man ju bara tvungen att testa
Övrigt: Noterade för övrigt att "cigarrprat" fortfarande ligger nere, men jag hittade en trevligt grupp med en massa folk från hela världen på MeWe (ett socialt fora för oss som inte vill bli censurerade - fint för skytte, röka och annat som FB tex inte gillar).
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|