Commercial Bank Grand Prix of Qatar

Skönt med ett riktigt race!!! Ordningen återställd!? Får hoppas det. Marquez var ju en äkta racerputte! Och Rossi visar att han fortfarande kan.

Ducce är skit. Punkt.

Härligt att se att Rossi är tillbaka, med samma uppkörningar man såg när man börja titta på motogp i början av 2000-talet!. :tummenupp

Lorenzo, Lorenzo, Lorenzo. Otroligt imponerande och dominant race av honom och han visade verkligen hur stark han är mentalt som klarar av att köra så otroligt många snabba varv i rad. Impregnerande! :Bugar

Just ja, sjysst uppkörning av Rossi också.

Oj oj vilket race. Rossi där han skall vara. Fortsätter MM på det här sättet ser vi nog snart Pedrosa halka ner i placeringarna, tror inte han har psyke att hantera det.

Nu har ni Ducati fanatiker fått svart på vitt att Ducati är BAJS!!! Det tråkiga är att det kostade en racestjärna några säsonger:huvet:mad:

Jag säger som Gert Fylking ...
ÄNTLIGEN!!!
Rossi visar att han fortfarande har det som krävs & det här var ju riktigt kul för oss som håller på en "tokslut" "sopa"... :D:D:D

Lorenzo, Lorenzo, Lorenzo. Otroligt imponerande och dominant race av honom och han visade verkligen hur stark han är mentalt som klarar av att köra så otroligt många snabba varv i rad. Impregnerande! :Bugar

Just ja, sjysst uppkörning av Rossi också.
Just det ja, Lorenzo? Vilken placering fick han? :)

När sa vi sist att Moto2-racet var det som kändes lite ljummet? Lovar gott för fortsättningen...

Ståpäls och darr på läppen! FYFASEN vilket race! Jag som sa upp Viasat Motor eftersom Motogp ändå suger. Tur att jag hittade en streaminglänk och fick se sista halvan av racet:banana:kär :)

Rossi visar att takterna sitter i!

Lorenzo visar att han fortfarande kan köra på som ett schweiziskt tåg...

Marquez visar att han förtjänar fabrikshoj!

Suverän start på säsongen!

Min högsta önskan är dock fortfarande att de skiter i all teknisk mumbo jumbo så det blir lika underbar racing som under 500GP och början av litertiden!

Är det någon transponder som blinkar på skinnstället på förarna? Såg att rossi hade en på höger överarm och marquez på vänster underarm.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick