Commercial Bank Grand Prix of Qatar

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
485195_567254179975680_2088966865_n.jpg

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
rossi.jpg

Kungen är tillbaka. Och det med besked...var är alla belackarna kan man fråga sig? :hihi

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Kolla in Marquez och Crutchlow istället man såg hur mycket mer pulver Rossis hoj hade, hoppas Crutchlow får samma spec snart! :Bugar

Jag tycker inte Crutchlows hoj verkar så mycket långsammare än Rossis och Lorenzos hojar, om ens alls, när man tittar på de noterade toppfarterna nedan. Svårt att säga vem som hade slipstream på vilket varv iofs men jag tycker ändå man ser mönstret. Och att Hondorna går som raketer på rakan.

http://resources.motogp.com/files/results/2013/QAT/MotoGP/RAC/Analysis.pdf?v1_2b10170a

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
ZX6R
VALENTINO ROSSI!!!

WOW! Har inte varit så här uppspelt sen 2009! Det här kommer att bli ett grymt år med grymt bra race. Hoppas det blir en lika varm och skön sommar med lika bra racing som Catalunya och Sachsenring 2009.

Som någon skrev, undra hur många tittlar Rossi hade haft om det inte vore för Ducati. Vore så jäkla grymt om det kunde bli en tioende under dessa två år.

Å andra sidan kanske Rossi har ett jävla driv nu, mer än någonsin pga. allt tvivel och alla spekulationer om att han är slut efter två säsonger på Duacti.

Axxexs

Gick med
11 Dec 2003
Hoj

Axxexs

Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Dorna har verkligen fått till det. :tummenupp Genom att startpositionen bestäms under ett 15 minuters pass. Det betyder att
föraren både måste köra fort
och
ha tur så föraren inte fastnar i trafik under de här 15 minuterna.
Det hade inte varit lika kul idag om Rossi hade haft 2a startpositionen och stått i första ledet tillsammans med Lorenzo.
Vi bara skrek flera gånger under MotoGP racet. :)

Rossi är dock en person som lär sig av sina misstag. Så räkna inte med att han gör om sånna misstag så ofta. Dorna däremot ska man inte räkna med att dom lär sig av sina misstag....

Axxexs

Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Vad ska Rossi´s bromsgreppsskydd skydda mot i den vinkeln?? :confused:

555993_10151392037684352_1665731854_n.jpg

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
Vad finns det att tillägga som inte redan har sagts? VR46 - just WOW. Jag är så oerhört lycklig och innerligen glad - vilken prestation, vilken känsla - vilken glädje. Trots mitt "förakt" för #99, starkt att hålla nerverna i schack från början till slut. MM visar att han hör hemma på en factory-hoj, och jag tror att Pedrosa sover riktigt dåligt inatt.

Racet var så magiskt, att klockan är 04, jag ska upp 07, och jag ser på racet för den 3e gången just nu. Finns att tillgå online i riktigt grym kvalle samt på engelska.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Sanningen om Crutchlow är han han kör mer gränsen av sin förmåga än "the aliens" och när misstaget kommer så har han kört slut på däcken och har inte förmågan att ta igen förlorad mark.

Pedrosa hade problem med greppet och kämpade bra ändå, det löser sig nog.

Marquez var precis så bra som man kunde hoppas, han blir nog ännu aggressivare när han blir varm i kläderna, nu var det ganska mycket se och lära tills Rossi kom ikapp.

Lorenzo var imponerande, men man skrattade och skrek och nästan grät åt VRs otroliga körning. :Bugar

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
De största Rossi-hatarna lyser med sin frånvaro i tråden. Kan dumstruten ha glidit ner över ögonen?

:hihi

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Ja, vad ska man skriva som inte skrivits :)
Mycket kul race! Rossi och Marques står för underhållningen. :banana
Lorre är ju fantastisk men tråkig. Alltså inte tråkig kanske men han kör som en maskin, vilket gör racet tråkigt....typ.
Rossi är ju den enda som kan bryta den nästan totala spaniendominansen.
Ducce redan skjutit en motor :brinnerup inte bra för dom. Blir det halv säsong för dom iår då eller?
A Espargaro verkar vara världens trevligaste kille :) Ge honom en riktig hoj!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Vilken jävla MotoGP premiär...!!!! :tummenupp

Var lite nervös innan racet. Pisskval. Å det kunde gå hur som helst.

Men sen. När Rossi (den sopan som borde lagt av för längsen) :tungan börjar knappa in på top 4. Då jävlar. När det var 5 varv kvar kunde jag inte sitta kvar i soffan. Vilken pärs.

Och vilken välkommen comeback han gör på en riktig hoj. Kommer resten av säsongen att bjuda på fighter av det här slaget är ordningen mer än återställd.

MM är en kille att räkna med. Kommer stå på pallen fler ggr. än Pedrosa i år.

Lorenzo. Förvisso bäst på Yamaha. Snorduktig att köra. Men han slår på nåt sätt ändå inte Valentino. Hur mycket han än vinner. Är det Valentinos namn som skallar bland publiken.

Cal C. Jävligt starkt kört på sin Yamaha. Hade inte mycket att komma med på rakan när Hondorna for iväg.

Spisen har inte lett än va..!?? Kommer förmodligen inte att göra heller. Om han inte snäpper upp sig lite.
Kanske ska sluta att ha morsan med sig. Hon for som skjuten ur en kanon när han gick omkull.

Åh....måtte 2 veckor gå fort nu. MEEEERA MotoGP.

//Madlitesmålyckligfaktiskt

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...