Cool film

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Jag diggar den här rullen. Mest för att det är innan sjöstaden blev en boplats åt alla unhappy hipsters men även för att gangstrarna som kör var så kewla outlaws.

[YOUTUBE-ID]5WHttZ-aV6Q[/YOUTUBE-ID]

Annars så såg jag just Cookstown från i år på DVD. Det är svårt att förstå hur jävla långsamt det körs i svenska youtubklipp innan man sett de stora pojkarna köra.

Vafan, en uppdaterad version musikmässigt.:D
Upphovsrätt suger ibland :mad:

Det är något speciellt med orginallåten :yoparty

http://www.strima.se/visa.php?f=48bab946e72bd
 
Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Om du tycker ts film var bra så har du riktigt dålig smak. Eller så har du inte sett många hojfilmer.

Det behöver inte vara tokgasande för att jag ska gilla en film, räcker med bra musik, bra redigerad film med olika vinklar, vinklar på hojen när den kommer farande, vägen, klipp på föraren, träffar m.m.
Det viktiga är att fånga känslan av hojåkandet och är man duktig på att redigera så lyckas man.

Att bara se en vinkel på en väg som går i samma fart som jag själv kör i på söndagsturen är jäsp.

Vi ser det nog på olika sätt. Jag är hojåkare inte filmskapare.
 

maajt

Guest
Respekt !

Vafan, en uppdaterad version musikmässigt.:D
Upphovsrätt suger ibland :mad:

Det är något speciellt med orginallåten :yoparty

http://www.strima.se/visa.php?f=48bab946e72bd

Inte från mig ivart fall,tycker det är så tråkigt att se duktiga mc åkare behandla resterande mc folk och framför allt omgivande trafik på ett så respeklöst sätt,vad ger er/dom rätten att skrämma skiten ur mötande trafik,ex bussen om han väjer panikbromsar så någon annan blir skadad,vad säger ni då ! Häftigt coolt,vilken idot mamma som tog bussen med barnvagn eller vad.

Åk bana eller hyr ett flygfält men låt inte andra råka ut för ert behov av att hävda er.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
ex bussen om han väjer panikbromsar så någon annan blir skadad,vad säger ni då !

tänk om vi kunde hålla varandras händer över jorden och sjunga kumbaya istället...

tänk om all världens ledare istället för vapen, tillverkade små söta fluffiga bumbibjörnar istället...

tänk om ondska inte fanns och man slapp knyta näven i fickan...

tänk om det plötsligt var ok med hockeyfrilla och folk faktiskt vill bli vän med en...

tänk om du kunde säga upp ditt medlemsskap här på sh och flytta över till familjeliv.se istället..
 

maajt

Guest
Ska kólla det direkt !

tänk om vi kunde hålla varandras händer över jorden och sjunga kumbaya istället...

tänk om all världens ledare istället för vapen, tillverkade små söta fluffiga bumbibjörnar istället...

tänk om ondska inte fanns och man slapp knyta näven i fickan...

tänk om det plötsligt var ok med hockeyfrilla och folk faktiskt vill bli vän med en...

tänk om du kunde säga upp ditt medlemsskap här på sh och flytta över till familjeliv.se istället..

Ska kolla hur man gör det,men jag kan åtminstånde lova dig att jag inte på mycket lång tid kommer ägna sporthoj.com något mer av min tid och allra minst dig,och dina likar,finns ju även förnuftigt folk på denna sajt och vist deras inlägg kanske jag kommer sakna,men i övrigt typ denna tråd som mest handlar om att dissa någon som lagt upp en film för första gången och visa sin egen matcho attityd ,det kvittar så tack o hej för mej .
men man kan ju fundera på hur det i samma forum gnälls på attityd hos polis och bilister för att sedan höja filmer som vissa av dessa till skyarna.
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Jag diggar den här rullen. Mest för att det är innan sjöstaden blev en boplats åt alla unhappy hipsters men även för att gangstrarna som kör var så kewla outlaws.

[YOUTUBE-ID]5WHttZ-aV6Q[/YOUTUBE-ID]

Annars så såg jag just Cookstown från i år på DVD. Det är svårt att förstå hur jävla långsamt det körs i svenska youtubklipp innan man sett de stora pojkarna köra.
Den filmen är en stor anledning till att ja köpte en motard istället för touring/sporthoj i våras :rolleyes: :kär
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top