Cool film

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Om du tycker ts film var bra så har du riktigt dålig smak. Eller så har du inte sett många hojfilmer.

Det behöver inte vara tokgasande för att jag ska gilla en film, räcker med bra musik, bra redigerad film med olika vinklar, vinklar på hojen när den kommer farande, vägen, klipp på föraren, träffar m.m.
Det viktiga är att fånga känslan av hojåkandet och är man duktig på att redigera så lyckas man.

Att bara se en vinkel på en väg som går i samma fart som jag själv kör i på söndagsturen är jäsp.

Tina. Vad ger dig rätten att dömma om en medlem här på forumet har dålig smak eller inte?
Du har redan tidigare påpekat att DU inte gillar filmen.

Ingen av er har rätten att trycka ner en människa på det sättet många av er gör här på forumet.
TS har hittat en film HAN uppskattade. Några fler har också uppskattat den.
Varför inte bara respektera att alla inte är lika och tycker lika?

Ni som inte gillar vad ni ser på tuben... ja ge fan i att titta då!

ni är riktiga pajaser... Lägg er tid och energi på att lära er köra hoj istället för att hacka på folk.

//Ezzo

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Ingen av er har rätten att trycka ner en människa på det sättet många av er gör här

Ska du säga! Så mycket som du sabbat för mig är det ett under att du inte finns på svarta listan på Solvalla och Svedmyra Pizzeria.
Jag har legat sömnlös många nätter och fått höra ditt namn nämnas, hur tror du det känns?
Om du nu tycker så synd om TS fattar jag inte varför du ska vara så elak mot mig......du har ju förfan sabbat mitt samliv å det grövsta.

Nää Ezzo, du kan ta dina bilder och göra livet surt för någon annan tycker jag.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Sorry bagarn
Men om du låter bli att skriva ut bilderna och ställa dem på ditt altare så kommet sängkamraten inte se dem... Då går han lycklig till sängs med dig.

Kneedrag

Guest
Tina. Vad ger dig rätten att dömma om en medlem här på forumet har dålig smak eller inte?
Du har redan tidigare påpekat att DU inte gillar filmen.

Ingen av er har rätten att trycka ner en människa på det sättet många av er gör här på forumet.
TS har hittat en film HAN uppskattade. Några fler har också uppskattat den.
Varför inte bara respektera att alla inte är lika och tycker lika?

Ni som inte gillar vad ni ser på tuben... ja ge fan i att titta då!

ni är riktiga pajaser... Lägg er tid och energi på att lära er köra hoj istället för att hacka på folk.

//Ezzo

Det är helt ok att kalla någon på SH rasist men inte att skriva att någon har dålig smak. Då vaknar Ezzo.
Folk dömmer folk hela tiden på SH. Det är ge och ta som gäller på den här sidan har man märkt.
Klarar man inte av att läsa att man har dålig smak så är man kanske lite för känslig , vad vet jag.
Det märks väldigt tydligt ibland att klientalet som surfar här är män i ung ålder.
Btw köra hoj? Det är vinter nu.

Tina

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Ts det var sömnpiller.

Det här är lite mer spännade.
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=oOGJqYhcD2w[/YOUTUBE-ID]

http://www.youtube.com/watch?v=oOGJqYhcD2w
Det är hård filmsågning när man lägger upp en vit ruta och kallar den mer spännande... :D

En riktigt go film. Visst är killarna inte helt smarta hela tiden men de har ju full koll. Ytterligare ett exempel på några som inte kör över sin kapacitet :tummenupp

Det som bli lite knasigt är ju bara när småkillarna (läs de under 25) med nybakade körkort (eller inget alls) ser det och skall göra samma sak......

Börja titta på första filmen och lär :D

Full koll ja... ända tills någon i fyrhjulscontainern tappar kaffet i knät/svarar i telefon/nyser/blir överrumplad av att se ett framhjul i sidorutan och vinglar till... :rolleyes:
* * * * *
Tina
Vinter och vinter... Bara en fråga om inställning... :blah

För övrigt är det ingen som har fattat grejen med rullen: Snubben som kör har förbundna ögon, precis svept en hela kosken, har höger arm bakom ryggen som han gör gud vet vad med på pizzabagarens fru som sitter bakom, samt var lite sen med deklarationen 2002. :arsele

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
HAHAHA

SKulle vilje se er som dissar filmen köra lika snyggt och och jag skulle inte tro att ni hänger på heller.
Utnyttjar hela vägen gör han men det enbart där det finns god sikt. I övrigt håller han sig på rätt sida och planerar.

Skulle vilja se er göra samma sak... Fast det är lättare att drömma sig bort till alla cooola filmer där det körs utan eftertanke. Loooosers:glömdet

Tråkig rulle och dålig attityd. Fåntratt...

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Klarar man inte av att läsa att man har dålig smak så är man kanske lite för känslig , vad vet jag.

Tina

Just det, vad vet du?

Japp går att köra hoj på vintern med. Fast det finns inte så många att vara cool infor på sveavägen...

Kneedrag

Guest
Just det, vad vet du?

Japp går att köra hoj på vintern med. Fast det finns inte så många att vara cool infor på sveavägen...

Jaså du ska stå på sveavägen?

Jag ska köra is-racing, vad skulle du göra nu igen?

Kneedrag

Guest
Is-Racing.... Du menar fullriggade däck o alla kör åt samma håll...
Sånt har vi norrlänningar lekt sen hedenhös..
Mestadels på gatorna.

Då måste du kört mycket?
Har du någon film när du kör då? isdubb på gata alltså.

:arsele:rolleyes:

Fast det har du nog inte kört vekling!

Last edited:

Kneedrag

Guest
Nä.. Har inte kört så mycket.
Men du kanske vill lära mig hur man kör hoj?

Nej det vill jag inte.
Du kör garanterat bättre än mig.

Och pga dig kommer jag inte boka några kurser runt Stockholm , samt med anledning av hur du behandlar nybörjare som gör fel. Istället för att vara beredd att nybörjare kan göra oväntade saker. Så var allt hans fel. Utan att gå in på mer detaljer i tråden så tycker jag det var förjävligt gjort det du gjorde mot den killen.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Nej det vill jag inte.

Och pga dig kommer jag inte boka några kurser runt Stockholm , samt med anledning av hur du behandlar nybörjare som gör fel. Istället för att vara beredd att nybörjare kan göra oväntade saker. Så var allt hans fel. Utan att gå in på mer detaljer i tråden så tycker jag det var förjävligt gjort det du gjorde mot den killen.

märklig inställning, att först 'kasta sten på någon' och samtidigt säga att man inte tänker förklara varför.

:död

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Nej det vill jag inte.

Har ingen aning om vad du talar om.. Skicka ett pm och berätta.

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Filmen var väl helt ok, säkert roligare om man känner vägen själv.

PS. Shit har jag dålig smak nu? Kan nog stämma har fan inte duschat sen jobbet... :brinnerup
:rolleyes:

Nej det vill jag inte.

Lättstött?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag diggar den här rullen. Mest för att det är innan sjöstaden blev en boplats åt alla unhappy hipsters men även för att gangstrarna som kör var så kewla outlaws.

[YOUTUBE-ID]5WHttZ-aV6Q[/YOUTUBE-ID]

Annars så såg jag just Cookstown från i år på DVD. Det är svårt att förstå hur jävla långsamt det körs i svenska youtubklipp innan man sett de stora pojkarna köra.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...