Cool film

urgabluf

snabbare än x2000
Gick med
13 Feb 2006
Ort
Sweden
Hoj
R1-09 såld BMW S1000RR såld. Siktar på ZX10
HAHAHA

SKulle vilje se er som dissar filmen köra lika snyggt och och jag skulle inte tro att ni hänger på heller.
Utnyttjar hela vägen gör han men det enbart där det finns god sikt. I övrigt håller han sig på rätt sida och planerar.

Skulle vilja se er göra samma sak... Fast det är lättare att drömma sig bort till alla cooola filmer där det körs utan eftertanke. Loooosers:glömdet
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
HAHAHA

SKulle vilje se er som dissar filmen köra lika snyggt och och jag skulle inte tro att ni hänger på heller.
Utnyttjar hela vägen gör han men det enbart där det finns god sikt. I övrigt håller han sig på rätt sida och planerar.

Skulle vilja se er göra samma sak... Fast det är lättare att drömma sig bort till alla cooola filmer där det körs utan eftertanke. Loooosers:glömdet

Du har ingen aning om vad som är coolt!!! Det här är coolt!

[YOUTUBE-ID]SkGjGn15rD0[/YOUTUBE-ID]
 

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
popcorn.jpg
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Ähh fyfan "urkablur" du måste få lite inspiration av denna klassiker.
Bra musik och fet hojåka med stunts du aldrig sett förut....din sabla trädkramare.

DO IT THE BALKAN WAY YOU MADDAFAKKA!!!!!

[YOUTUBE-ID]4GbLdmypMmU[/YOUTUBE-ID]
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Säg som det är istället TS, det är din film och det är du som kör... Prova att använda ett redigeringsprogram nästa gång, för det där var helt otittbart i längre än 5 sekunder.
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Ähh fyfan "urkablur" du måste få lite inspiration av denna klassiker.
Bra musik och fet hojåka med stunts du aldrig sett förut....din sabla trädkramare.

DO IT THE BALKAN WAY YOU MADDAFAKKA!!!!!


Äckligt.
Vet din plats bagarn.. Här ska du ligga
 

Bifogat

  • Gelleråsen 08 08 28 149.jpg
    Gelleråsen 08 08 28 149.jpg
    245.5 KB · Visningar: 200

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Ort
Vagnhärad
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Ähh fyfan "urkablur" du måste få lite inspiration av denna klassiker.
Bra musik och fet hojåka med stunts du aldrig sett förut....din sabla trädkramare.

DO IT THE BALKAN WAY YOU MADDAFAKKA!!!!!

[YOUTUBE-ID]4GbLdmypMmU[/YOUTUBE-ID]

kollar du på sånt och längtar sen till våren???.....hehehehe
:banana
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Ähh fyfan "urkablur" du måste få lite inspiration av denna klassiker.
Bra musik och fet hojåka med stunts du aldrig sett förut....din sabla trädkramare.

DO IT THE BALKAN WAY YOU MADDAFAKKA!!!!!

[YOUTUBE-ID]4GbLdmypMmU[/YOUTUBE-ID]

Fan vad fet film! Gillar när folk lägger upp filmer på sig själv grymt kört för övrigt, för att inte tala om din vackra sångröst! En stjärna i boken bagarn! :tummenupp
 

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kalmar
Hoj
En sån där dödsmaskin
Inte för att jag på något sätt påstår att filmen gav värsta adrenalinkicken, men nu när snön kommit är det en film som ger en underbar längtan till sommaren. Varför så negativa och tråkiga för? (citat madskillz)
 

Balthazar

Balans
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Dalby
Hoj
cr250 + rd350 = meck
Har någon läst texten i rött högst upp i alla trådar?

<moralläge>

Det står ungefär såhär:


"Viktigt! ...
Vänligen spamma inte eller förstör för andra. Tack! ;-)
"



Jag gillade inte filmen men inte fan lägger jag tid på att mobba någon annans tycke.

</moralläge>

Jag tycker nog som dom flesta andra också bäst om att se stunt och crash videor men lägg gärna upp fler som du tycker e bra.

edit: "(Ceo spot) Bora Majstorovic - Kawasaki" sög också...
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Inte för att jag på något sätt påstår att filmen gav värsta adrenalinkicken, men nu när snön kommit är det en film som ger en underbar längtan till sommaren. Varför så negativa och tråkiga för? (citat madskillz)

в твоих словах что-то есть.... :tummenupp

<moralläge>

Det står ungefär såhär:


"Viktigt! ...
Vänligen spamma inte eller förstör för andra. Tack! ;-)
"



Jag gillade inte filmen men inte fan lägger jag tid på att mobba någon annans tycke.

</moralläge>

Jag tycker nog som dom flesta andra också bäst om att se stunt och crash videor men lägg gärna upp fler som du tycker e bra.

edit: "(Ceo spot) Bora Majstorovic - Kawasaki" sög också...



Vafan kom igen! Att du itne fått ligga idag ska du inte låta gå ut över andra!
Sen tycker jag att du kan ta och byta nick till "moralkärring" också för den delen.. SÅ DE SÅ!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Tråkmåns!
 
Last edited:

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Hus
Hoj
tramp
Det måste vara någe fel på mig, jag mådde inte dåligt av att se videon. Tyckte inte ens den var tråkig.

Däremot killen på Kawan...är det ett internt Jugge-skämt?
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Kan nog vara så att det den är roligare att kolla på om man känner till vägen.
TS valde kanske lite fel rubrik på tråden. Och moppefuckon här på forumet gillar inte filmer så länge de inte är outlaw.
Men det är ju sh.com i ett nötskal.
Rätt säker på att filmen inte lades upp på tuben för att föraren skulle verka häftig....

@Pizzabagarn... Jag har fler stekarbilder... ;) som din fru gillar :yoparty
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Jag tycker det var en helskön film. Får en att längta till de där mysiga söndagskörningarna i fint väder. Killen hade fint flyt med bra placering och körde med goda marginaler (gick nog inte så långsamt bara för att varvet inte var högt). Hade varit kul att se hur många moppefuckon som hade hängt med ifall han hade börjat använda hela sin kapacitet :D

Fattar inte varför alla filmer måste vara på någon adrenalin stinn apa som hela tiden kör på gränsen av sin förmåga :confused:

Visst är tokgasa roligt det med men är man en "riktig" hoj åkare och kör lite mer än några hundra mil om året uppskattas alla former av körning!
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Däremot killen på Kawan...är det ett internt Jugge-skämt?



Det är en av de genom tiderna bästa musikvideos som gjorts.
Ser du inte det konstnärliga i det hela?
Du trodde kanske juggar bara hängde på Solvalla men vi kör hoj, dansar och sjunger jävligt bra också.

Vidga dina vyer broder :tummenupp
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Ja det var ett sömnpiller utan dess like.Lägger upp den bästa mc-filmen i mannaminne så ni får lite abstinens till sommarn. Och jo jag vet den har varit uppe tusen ggr förut.
Riktig aktion startar ett par minuter in i klippet.
[YOUTUBE-ID]_r-1t6D5E6U[/YOUTUBE-ID]

En riktigt go film. Visst är killarna inte helt smarta hela tiden men de har ju full koll. Ytterligare ett exempel på några som inte kör över sin kapacitet :tummenupp

Det som bli lite knasigt är ju bara när småkillarna (läs de under 25) med nybakade körkort (eller inget alls) ser det och skall göra samma sak......

Börja titta på första filmen och lär :D
 

Kneedrag

Guest
Jag tycker det var en helskön film. Får en att längta till de där mysiga söndagskörningarna i fint väder. Killen hade fint flyt med bra placering och körde med goda marginaler (gick nog inte så långsamt bara för att varvet inte var högt). Hade varit kul att se hur många moppefuckon som hade hängt med ifall han hade börjat använda hela sin kapacitet :D

Fattar inte varför alla filmer måste vara på någon adrenalin stinn apa som hela tiden kör på gränsen av sin förmåga :confused:

Visst är tokgasa roligt det med men är man en "riktig" hoj åkare och kör lite mer än några hundra mil om året uppskattas alla former av körning!

Om du tycker ts film var bra så har du riktigt dålig smak. Eller så har du inte sett många hojfilmer.

Det behöver inte vara tokgasande för att jag ska gilla en film, räcker med bra musik, bra redigerad film med olika vinklar, vinklar på hojen när den kommer farande, vägen, klipp på föraren, träffar m.m.
Det viktiga är att fånga känslan av hojåkandet och är man duktig på att redigera så lyckas man.

Att bara se en vinkel på en väg som går i samma fart som jag själv kör i på söndagsturen är jäsp.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top