Cossie bil spöar R1:a

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Dee_cati skrev:
Sen att en hoj får stryk av en bil är väl inget konstigt, alla vet vad som händer när man närmar sig farter över 200 på en båge, och alla med en bil fullproppad med hormoner vet att samma sak inte händer med bilen.

Näe?? Berätta vad som händer med en hoj efter 200...snälla :tungan *ler brett Ninjasmile och polerar tolvan*

Beror väl för f-n på vad du har för hoj...händer saker hela vägen upp till 330 här i a f.

Något mindre acceleration efter 300-strecket dock...men då spelar det liksom mindre roll *kisar i sidospegeln* :D
 

Bifogat

  • Testar webcam.jpg
    Testar webcam.jpg
    16.5 KB · Visningar: 38
  • Sporthoj.jpg
    Sporthoj.jpg
    125.6 KB · Visningar: 45

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Åberg skrev:
Näe?? Berätta vad som händer med en hoj efter 200...snälla :tungan *ler brett Ninjasmile och polerar tolvan*

Beror väl för f-n på vad du har för hoj...händer saker hela vägen upp till 330 här i a f.

Något mindre acceleration efter 300-strecket dock...men då spelar det liksom mindre roll *kisar i sidospegeln* :D

Det jag menar är att det är menlösa människor som påstår att det är tufft med hojar men töntigt med bilar. Jag gillar allt som går att framför fort både på tvären och rakt fram, och jag grämer mig fruktansvärt över att jag itne har råd med hoj i sommar men offrar hojåkandet då jag tycker nya bilen är bra mycket roligare.
Och visst händer det saker även över 200 på de flesta hojarna, men har du en bil med fullsmetad motor så går det oftast fortare efter 200 än på hojen. Om man inte har en fullsmetad hoj som du har kanske, då suger det tag rätt bra efter 200-strecket kanske.

Och får jag fråga varför du la in en idolbild på dig själv samtidigt, hoppas du på att jag ska bjuda ut dig på date :va :D
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
Dee_cati skrev:
Om man inte har en fullsmetad hoj som du har kanske, då suger det tag rätt bra efter 200-strecket kanske.
:va :D


Tror att dom flesta kan Oinstämma med dig som kör en SH av akliber 1000 cc.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
min blir seg efter 240 mätarfart men då är 99.999% av alla bilar så långt efter att jag har tid att sega på lite
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Holger skrev:
min blir seg efter 240 mätarfart men då är 99.999% av alla bilar så långt efter att jag har tid att sega på lite

men o andra sidan är det rätt ointressant hur dom går där uppe eftersom man sällan kör så fort pga trafik dåliga vägar och att det inte är så trevligt. Intressant är väl runt 0-200kmh och där är ju bågarna överlägsna.
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Dee_cati skrev:
Hoppas du på att jag ska bjuda ut dig på date :va :D
:lol :lol

Oki, hänger med i resonemanget då. Har väl för tusan både bil och hoj. Som du säger...varför ska man inte kunna gilla bägge? :tummenupp Blir dock mest hoj om somrarna :D
 

Bifogat

  • Testar webcam.jpg
    Testar webcam.jpg
    16.5 KB · Visningar: 31
  • Sporthoj.jpg
    Sporthoj.jpg
    125.6 KB · Visningar: 33
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top