Micke_Lindstrom
Ny medlem
Wiseguy skrev:Det här är väl hans bil http://fmcs.mer.nu/artiklar/mrcossy/ eller ?
Det är konstigt att jämföra den bilen mot en standard R1:a, han har ju moddat rätt ordentligt på den.
Wiseguy skrev:Det här är väl hans bil http://fmcs.mer.nu/artiklar/mrcossy/ eller ?
Därför att man kanske inte har provat på mc alt. har provat och inte gillade det. Behöver inte vara mer komplicerat än såsgtpepper skrev:Varför väljer man en bil framför en hoj? Kan inte någon förklara för mig?
mr cossie skrev:han heter mr cossy och jag heter mr cossie!!!!!!!
KatanaKurre skrev:Vadå standard! Är det någon som kan intyga att R1:an inte är trimmad.
Vadå dålig start! först över mållinjen vinner. Pungt slut.
(En R1:a med turbo osängt går inte fortare än 9,3-9,5 sek på strippen=402m)
KatanaKurre skrev:Vadå standard! Är det någon som kan intyga att R1:an inte är trimmad.
Vadå dålig start! först över mållinjen vinner. Pungt slut.
(En R1:a med turbo osängt går inte fortare än 9,3-9,5 sek på strippen=402m)
mr cossie skrev:Finns många vittnen på ca 2billängder före hojjen i mål på 402m sen efter 200kmh så segade jag ifrån igen
Ugluk skrev:Men jisses.. Kan ni inte unna killen segern? Dåligt med sportsmanship här omkring..
En skalp är en skalp även mot någon som dabbar sig.
stony skrev:Hmm ok då var det väll så då. men bara för att ni lyckats filma en kille som får däng av en bil så betyder det ju inte att "super bilen" spöar alla hojar..
tycker du borde snacka men lite folk här på forumet och beställa träff med någon som både kan starta och varva hojen och ta med filmkamera,
Det vore skoj.
mr cossie skrev:Finns många vittnen på ca 2billängder före hojjen i mål på 402m sen efter 200kmh så segade jag ifrån igen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|