Bullshit från början till slut.
Se över dina vägar till informationsinhämtning.
Normalt Brooklyn så står jag till 100% bakom vad du skriver oavsett ämne då du lägger ut mycket välskrivna texter med mycket info, dessutom alltid lika läsvärda.
Men Vad det gäller covid19 o dess vaxiner känns det som att du helt okritiskt köpt av staten eller varför inte vad vaxin tillverkarna påstående som sedan staten anför som sanning till folket.
Oavsett så är dessa vaxin nöd godkända och vad jag vet fortfarande bara nödgodkända.
När sedan tillverkare tvingar stater som vill köpa dessa icke färdigtestade vaxin så tvingas staterna att skriva på friskrivning klausuler som hindrar all typ av kritik /skadestånd/stämning för ev vårdskador.
När sedan document börjar dyka upp att pifzers vaxin anses vara ett hemligt us militärt försvars system där us militären maskerar i dokumenten. Mja?
Att sedan us vill att en federal domstol skall skydda alla pifzers dokument o hemlighålla dessa till 2067.
Vad är det man vill dölja?
Vad är det som gör att sådana massor tror att ni kommer att dö på fläcken om ni får covid19?
Man ser ju innom barn med RS viruset att nu när barn har hållt hemma utsätts inte barn som vanligt av detta o nu har vi skapat en mini pandemi av icke utsatta barn för rs virus som är årligt återkommande.
Man visar ochså klart o tydligt att en vanligt säsong vaxinering mot influensa sänker kroppens normala triggning mot influensa.
Nå jag är o förblir ovaxinerad mot Covid-19 o ser klart o tydligt att dom runt oss som är sjuka i covid19 är dom som är vaxinerade, dom som jag känner som är ovaxinerade är fullt friska o jobbar varje dag tvärs imot vaxinerade som är hemma förkylda med feber o annat hela tiden.
Jag tror att folk gemene är så otroligt indoktrinerade av statens manipulation o styrning av vad statliga myndigheter och organisationer samt statligt ekonomiskt ersatta tidningar och tv får skriva o visa för att vara politiskt korrekta o fortsätta upp ära ekonomiskt stöd.
Jag lutar svagt Brooklyn att du röstar rött och tror att staten skyddar oss, staten skyddar enbart sig själv precis som alla andra stater.
Det är anledningen till att att jag håller mej så långt bort från så mycket som möjligt som kräver någon som helst typ av kontakt med myndigheter o register.
Men jag respekterar dej o dina kunskaper i det mesta men i detta fallet känns det som att du helt enkelt inte vill se vad som börjar komma fram..
Lite som att det fortfarande finns dom som tycker att invandringen är bra för Sverige..
Nå vi påstås leva i en demokrati o då får man tro o tycka nästan vad man vill. Nästan ?
Mvh