andersbrink
hasenfrasen
Det beror på. Med tanke på att det finns Twitler-kopior i forat skulle jag rekommendera försiktighet med personliga uppgifter.Hur många här är vaccinerade eller inte??
Det beror på. Med tanke på att det finns Twitler-kopior i forat skulle jag rekommendera försiktighet med personliga uppgifter.Hur många här är vaccinerade eller inte??
Va fan är Twitler-kopior?Det beror på. Med tanke på att det finns Twitler-kopior i forat skulle jag rekommendera försiktighet med personliga uppgifter.
De som ligger på min "Ignorera" lista - vilket jag inte heller tänker avslöja.Va fan är Twitler-kopior?
??? Hajar ändå inte, ingen idé att du förklarar då...De som ligger på min "Ignorera" lista - vilket jag inte heller tänker avslöja.
FUD'arna känner nog igen sig själva.
Första träffen på en googling ger svaret från wiktionary. Det är referenser till två historiska personer jag inte vill uttala publikt, knappt ens tänka på utan att få för högt blodtryck.??? Hajar ändå inte, ingen idé att du förklarar då...
Första träffen på en googling ger svaret från wiktionary. Det är referenser till två historiska personer jag inte vill uttala publikt, knappt ens tänka på utan att få för högt blodtryck.
.. hmm Twitler verkar vara >>det här<< , ordet är Twitter och Hitler ihop.
Nån som trollar på internet, typ. Internet-Adolf
Don fucking TrumpJo, den uppenbara delen är ju...uppenbar.
Blir bara köddigare allteftersom och nu kan jag inte sluta grunna på vad/vem karln åsyftar. Jobbit.
Aha missat. Visste inte ens vad FUD är även om jag sett begreppet, senast i elbilstråden, (tror jag). Verkar användbart.Don fucking Trump
nu kan jag inte sluta grunna på vad/vem karln åsyftar.
Blä, orka!Då brukar jag bli ännu mer kryptisk och svara på ett rent digitalt sätt med ettor och nollor;
"01001000 01100101 01101010 01110011 01100001 01101110 00100000 01110011 01110110 01100101 01101010 01110011 01100001 01101110 00101110"
Så. För att ta reda på vad det står måste vederbörande ta informationen några steg 'uppåt'. Lägre än så här kommer man inte i vårt digitala universum.
Så här i Covid-tider (on-topic) förkovrar jag mig lite i Python/MySQL när huvudjobbet som allsmäktig för Syntrotest (Syntronic's Testplattform som styr bl.a. NI TestStand) blir för tradigt/jobbigt (c#, mssql i molnet). Två av kunderna är bland Sveriges top-20. Gemensamt för alla är att de låter EMS'are (runt om i världen) sköta producerandet och det är testandet hos dessa som görs mha vår produkt. Kunderna tillverkar blixtar, kanoner, batterilösningar, kyltransportering av t.ex. Covid-vacciner, tågstyrning med mera.Aha, vad är det för programmeringsspråk?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |