andersbrink
hasenfrasen
Myndigheten visste, DET är skillnaden. Skall du klandra någon öht är det Generaldirektören och i slutänden Regeringen.han visste att barn smittar...
Myndigheten visste, DET är skillnaden. Skall du klandra någon öht är det Generaldirektören och i slutänden Regeringen.han visste att barn smittar...
Du verkar tro att Tegnell endast är någon form av talesperson utan inflytande. Där har du din tankevurpa.Myndigheten visste, DET är skillnaden. Skall du klandra någon öht är det Generaldirektören och i slutänden Regeringen.
Jag tycker nog att medvetet ljuga för folket är värre än om han skulle ha gjort helikoptern.
Notera bilden, han visste att barn smittar men istället har han stått och ljugit åt folket att barn inte smittar. Fast egentligen har han ju varit så jävla smart när han formulerat sig så han har istället sagt "Det finns ingen evidens för att barn smittar". Vilket hela svenska folket har tolkat precis som Tegnell ville, trots att han alltså visste bättre.
Någon gång i framtiden kommer den riktiga historien om pandemin skrivas.
De har varit flera i tråden som gått på det och propagerat för att barn inte smittar.Vem fan visste inte att barn smittar är frågan
Skickat från min iPhone med Tapatalk
De har varit flera i tråden som gått på det och propagerat för att barn inte smittar.
Vissa litar blint på det regimen förmedlar.Skrämmande ändå
Vi utgår naturligtvis ifrån att ingen smittar innan vi har evidens som säger annat.
Det här viruset kan ju tänkas fungera helt annorlunda än andra virus. Det är ju liksom inte så att vi har erfarenhet av (corona)virus sedan tidigare.
Nej ingen smittar. Folk får det bara huxflux efter att ha träffat personer med covid men det är nog bara en tillfällighet. Det är nog 5g masterna som är orsaken
Frågan är:Sverige har haft hälften så mycket "fel" än USA och Brasilien. För den som inte visste det redan, Corona sprids fortfarande i världen - och det beror inte pga någon enskild tjänsteman.
View attachment 470221
Myndigheten visste, DET är skillnaden. Skall du klandra någon öht är det Generaldirektören och i slutänden Regeringen.
Här tog diskussionen slut. för mig iaf.Jag tror
Här tog diskussionen slut. för mig iaf.
Vem fan visste inte att barn smittar är frågan
Har ni sett försöket dom gjorde med UV färg?Anders, visste tydligen att barn inte smittar.
Skall barn vaccineras eller inte? Någon som minns?Anders, visste tydligen att barn inte smittar.
Skall barn vaccineras eller inte? Någon som minns?
Ja jag menar mest hur Tegnell ändrade sig hela tiden.Från någon viss ålder är väl rekommendationen att barn ska vaccineras. Inte för att jag skulle tillåta att mitt barn vaccineras med ett vaccin som inte hunnit testas med sedvanliga 3 år för studier för fas 3.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|