Covid-19 viktig information!

Timmy88

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Aug 2017
Hoj
Xsr900 (såld)
Jag tycker nog att medvetet ljuga för folket är värre än om han skulle ha gjort helikoptern.

Notera bilden, han visste att barn smittar men istället har han stått och ljugit åt folket att barn inte smittar. Fast egentligen har han ju varit så jävla smart när han formulerat sig så han har istället sagt "Det finns ingen evidens för att barn smittar". Vilket hela svenska folket har tolkat precis som Tegnell ville, trots att han alltså visste bättre.

Någon gång i framtiden kommer den riktiga historien om pandemin skrivas.

Vem fan visste inte att barn smittar är frågan

Skickat från min iPhone med Tapatalk

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Vi utgår naturligtvis ifrån att ingen smittar innan vi har evidens som säger annat.

Det här viruset kan ju tänkas fungera helt annorlunda än andra virus. Det är ju liksom inte så att vi har erfarenhet av (corona)virus sedan tidigare.

Timmy88

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Aug 2017
Hoj
Xsr900 (såld)
Vi utgår naturligtvis ifrån att ingen smittar innan vi har evidens som säger annat.

Det här viruset kan ju tänkas fungera helt annorlunda än andra virus. Det är ju liksom inte så att vi har erfarenhet av (corona)virus sedan tidigare.

Nej ingen smittar. Folk får det bara huxflux efter att ha träffat personer med covid men det är nog bara en tillfällighet. Det är nog 5g masterna som är orsaken

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Nej ingen smittar. Folk får det bara huxflux efter att ha träffat personer med covid men det är nog bara en tillfällighet. Det är nog 5g masterna som är orsaken

Tegnell sa att det smittar mest inom familjen. :näsblod

Hur smittan sen tog sig till respektive familj kunde man tydligen negligera.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Myndigheten visste, DET är skillnaden. Skall du klandra någon öht är det Generaldirektören och i slutänden Regeringen.

Han löd bara order? Precis som några som vred på gaskranarna?

Det vore ingen ursäkt men nu vet vi ju dessutom att han inte varit en lyckligt ovetande idiot utan tvärtom medvetet ljugit och vi vet via hans mail att han varit pådrivande för flockimmuniteten som aldrig kom så där har vi väl motivet till hans lögner.

Det är inte heller så att han saknat integritet för han har verkligen stått på sig för att driva igenom strategin. Jag tror tvärtom att han innehar så stark integritet att han skulle kanske rent av sagt upp sig ifall man inte följt det spår han önskade.

Däremot kan man ju förvisso även klandra de personer som tillsatt en autist som statsepidemiolog. Och sedan inte gör ett jota för att styra nåt till rätta. Jag skulle nog vilja hävda att FoHM med Tegnell i spetsen har runt 10000 döda svenskar på sitt samvete.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Coronakommissionens slutbetänkande kan man ju läsa om man orkar.
Presentationsmaterial från pressträff: https://coronakommissionen.com/wp-content/uploads/2022/02/presentation-slutbetankande.pdf

Artikel i läkartidningen om slubetänkandet:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Anders, visste tydligen att barn inte smittar. :3freak
Har ni sett försöket dom gjorde med UV färg?

Dom gav ETT barn på en förskola/dagis UV färg i näsan på morgonen och löpande under dagen, sedan kollade dom alla barn som gick hem med UV lampa...

När alla barn hade gått hem släckte dom lyset inne på dagiset och tände UV-lampan....

Det såg ut som en jackson pollock tavla

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...