Nej de flesta beprövade, fullt testade och fullt godkända vacciner fungerar bra. Med det sagt så innebär genomtänkt vaccination att man bara behandlar riskgrupper. Jag är en direkt motståndare av all form av massvaccination eftersom det aldrig har fungerat utan endast gynnar viruset genom att snabbare mutera.Kan man anta att du är vaccinmotståndare?
Hur menar du att massvaccination aldrig fungerat? Känner du till smittkoppor och polio?Nej de flesta beprövade, fullt testade och fullt godkända vacciner fungerar bra. Med det sagt så innebär genomtänkt vaccination att man bara behandlar riskgrupper. Jag är en direkt motståndare av all form av massvaccination eftersom det aldrig har fungerat utan endast gynnar viruset genom att snabbare mutera.
Det här är dessutom inget vaccin utan en MRNA-behandling som varken är säker eller effektiv. Jag är en motståndare av dåliga val, ogenomtänkta beslut och falsk information med vriden statistik. Det senaste exemplet på vaccinfiaskon var ju Svininfluensavaccinet som skadade fler än sjukdomen själv.
Det här är mycket mycket värre och mörkläggningen kring utfallet även så.
Tolkar jag dej rätt om du anser att unga, friska människor får förlorade levnadsår på grund av vacciner? Isåfall varför?Det största problemet med den här masspsykoshysterin kring vaccinerna är att folk missar poängen. 2020 dog fler än hittills 2022. Problemet är att 2020 dog framförallt riktigt gamla, sjuka människor. Idag dör det ovanligt många unga, friska människor som dör. Det betyder avsevärt fler förlorade levnadsår pga vaccinet.
I Florida med sina 20 milj invånare avråds nu män mellan 18-39 år att vaccinera sig mot COVID eftersom det ger en 84% högre risk att dö av hjärtskador pga vaccinet.
Jag är gladare än någonsin att jag är ovaccinerad.
Nu har redan Wunder svarat på din fråga men kan tillägga att trovärdigheten hos dessa är noll efter alla självsäkra påståenden som de senare inte vill kännas vid.Kan man anta att du gillar Tegnell och Wold?
Denna intervju gav en del intressanta perspektiv på den studie från Florida som det handlar om: https://unherd.com/thepost/investigating-the-florida-mrna-vaccine-study/Hur menar du att massvaccination aldrig fungerat? Känner du till smittkoppor och polio?
Angående mRNA-vaccin (litet m) så är utfallet detsamma som med vanliga subenhetsvacciner, d.v.s. att antikroppar bildas mot antigenet. mRNA-vaccin är bara en annan teknik.
Har du tillförlitliga data som visar på skador (inte biverkningar) visavi skyddseffekt från svininfluensavaccinet får du gärna dela med dej.
Tolkar jag dej rätt om du anser att unga, friska människor får förlorade levnadsår på grund av vacciner? Isåfall varför?
Vilken studie säger att covidvaccin ger en 84% högre risk att dö av hjärtskador?
Medhåll. Ingen ställer kritiska frågor "vilken data bygger du dina slutsatser från, lägg fram dessa"Och nu lyser public service med sin frånvaro!?
Man undrar varför inte vanlig media tar upp ämnet? Det är ju väldigt anmärkningsvärd fakta som kommer upp på bordet här.
Och andra sidan så var dom ju med och okritiskt spred budskapet utan att fråga vilka forskningsunderlag Tegnell & co grundade sina påståenden på.
Hur många gånger svarade inte Tegnell: "Det finns annan forskning som säger annat. "
Aldrig frågade någon journalist efter namnet på författaren till dessa forskningsartiklar.
Så journalisterna kanske inte vill ta på sig dumstruten nu...
Artiklar - Digiteket
8 Sidor är en välkänd nyhetstidning. Förutom i tryckt form finns den på webben och som app. Då behovet av lättlästa nyheter är stort, blir tidningen en viktig del av bibliotekens demokratiarbete. Chef...digiteket.se
Här kommer mer konspirationsteorier från en alternativmedia som heter BBC.
Can you still transmit Covid-19 after vaccination?
There's no evidence that any of the current Covid-19 vaccines can completely stop people from being infected – and this has implications for our prospects of achieving herd immunity.www.bbc.com
Helt otroligt. Kan någon snälla säga att detta är någon slags omvänd psykologi - ett test för folk som verkligen inte har ett uns av källkritik.Artiklar - Digiteket
8 Sidor är en välkänd nyhetstidning. Förutom i tryckt form finns den på webben och som app. Då behovet av lättlästa nyheter är stort, blir tidningen en viktig del av bibliotekens demokratiarbete. Chef...digiteket.se
Brooklyn anser du att eppo, s utredning är en bluff bara för att samnytt presenterade detta?Artiklar - Digiteket
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|