Härligt att som vuxen gå in på den där bussen :-DSå här såg det ut på bussen jag åkte med. Stående längre bak i bussen på grund av brist på sittplatser.
Bättre att hoppa över även om man blir sen eller missar något viktigt.
Härligt att som vuxen gå in på den där bussen :-DSå här såg det ut på bussen jag åkte med. Stående längre bak i bussen på grund av brist på sittplatser.
Så här såg det ut på bussen jag åkte med. Stående längre bak i bussen på grund av brist på sittplatser.
Jag gissar på samma behandling som för Trump. En rejäl dos antikroppar.UFC-fightern Khamzat som flögs till Las Vegas för specialvård har återhämtat sig. Det gick fortare än väntat.
Jag är nyfiken på vad de gjorde för honom.
Du har säkert rätt i det du säger men Khamzat har blivit "frisk" från Covid-19 och borde ha antikroppar men hade återkommande problem. Alla utvecklar dock inte antikroppar utan t-cellsimmunitet istället. Han kunde träna men så slog tröttheten till och all ork försvann och det kändes som att han skulle dö vid sista tillfället. Så illa var det.Jag gissar på samma behandling som för Trump. En rejäl dos antikroppar.
Det är väl så ormserum fungerar ? En häst får en injektion med lagom dos ormgift. Hästen bildar Antikroppar mot ormgiftet ?
Hästen tappas på blod och "man" separerar Antikropparna mot ormgiftet från hästblodet ? Antikropparna som blir Ormserum.
Rätta mig gärna.
Jag blev väldigt dålig fredagen för jul 2019 i två dagar men efterdyningarna satt kvar till lång in i januari. Vi hade då väldigt frekventa besök från våra fyra kina-filialer. Antikroppar fanns ju i Europa redan i september 2019...Och en vän konstaterade att det här hade han redan i december 2019.
Jag håller med, jag tränar på utegym och joggar 3 ggr i veckan men pausar så fort jag känner av något.Elitidrottare är ju alltid extra känsliga för smittor men brukar väl vanligtvis återhämta sig ganska snabbt.
En gissning jag har är att de helt enkelt har lite för bråttom att komma igång med träningen och det som vanligtvis fungerar kanske inte fungerar med covid som verkar kunna ligga kvar i det dolda lite längre och när idrottaren börjar träna igen så får viruset återigen övertag mot immunförsvaret.
Jag vet ju själv på den tiden jag tränade flitigt att man lärde sig ganska bra när man kunde smyga igång med träningen igen och och inte vänta ut den där sista snuvan som kan hänga kvar i många veckor efter man blivit feberfri.
Jag håller med, jag tränar på utegym och joggar 3 ggr i veckan men pausar så fort jag känner av något.
Funderade på om det räckte med spa för killen ;-D
Jag hade fel, det är konstgjorda antikroppar ! Inte något producerat som ormserum från hästar.Du har säkert rätt i det du säger men Khamzat har blivit "frisk" från Covid-19 och borde ha antikroppar men hade återkommande problem. Alla utvecklar dock inte antikroppar utan t-cellsimmunitet istället. Han kunde träna men så slog tröttheten till och all ork försvann och det kändes som att han skulle dö vid sista tillfället. Så illa var det.
Jag vet ju inte hur det funkar men det kan vara som du säger antikroppar gör susen för långtidssjuka i covid.
Helvetes jävla förbannade idioter.'Tusenmannamarschen' trotsar repressionen – demonstrerar för frihet i Stockholm
'Vi ska stå upp för våra rättigheter och visa att vi är fria människor', säger initiativtagaren Filip Sjöström.nyadagbladet.se
J-mark, jag är böjd att hålla med dig.Helvetes jävla förbannade idioter.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|