Det kan nog vara mig, minns inte om jag skrev det men jag menar definitivt att så är fallet.Kan du vänligen citera när någon av oss här har sagt nåt sånt tvärsäkert?
Det kan nog vara mig, minns inte om jag skrev det men jag menar definitivt att så är fallet.Kan du vänligen citera när någon av oss här har sagt nåt sånt tvärsäkert?
Det kan nog vara mig, minns inte om jag skrev det men jag menar definitivt att så är fallet.
Ah men det kan man bjuda på då vi ingår i ungefär samma åsiktssfär ofta.Det är ändå mig han citerar varje gång han tjatar om att det är minsann inte säkerställt vilket implicit bara kan tolkas som att jag påstått att det med säkerhet kommer från labbet.
Ah men det kan man bjuda på då vi ingår i ungefär samma åsiktssfär ofta.
Jag kan ta på mig det, jag har sagt det och det var så och som vi nu såg gav CIA mig rätt, och alla som sade emot mig hade fel.
Jag påstår inte att någon i tråden har sagt det. I såna fall hade det framgått av exakt det du citerar. Men det har väl knappast undgått någon att just den typen av påståenden varit flitigt förekommande i samhällsdiskussionerna i framför allt sociala, men också andra medier. Så på samma sätt som jag antar att du menar samhällsdiskussionen i allmänhet när du skriver "det som för 4-5 år sedan betraktades som konspirationsteorier från foliehattar" så menade jag också det i det jag skrev i mitt svar till dig.Ok, here we go....
Exakt var har någon här i tråden sagt att viruset med säkerhet kommer från ett labb?
Kan du vänligen citera när någon av oss här har sagt nåt sånt tvärsäkert?
Nä och jag är ingen jävla kommunist som snackar skit om Trump!!!!11111Jag är ingen jävla rasist!
Jag påstår inte att någon i tråden har sagt det. I såna fall hade det framgått av exakt det du citerar. Men det har väl knappast undgått någon att just den typen av påståenden varit flitigt förekommande i samhällsdiskussionerna i framför allt sociala, men också andra medier. Så på samma sätt som jag antar att du menar samhällsdiskussionen i allmänhet när du skriver "det som för 4-5 år sedan betraktades som konspirationsteorier från foliehattar" så menade jag också det i det jag skrev i mitt svar till dig.
Nä och jag är ingen jävla kommunist som snackar skit om Trump!!!!11111
Plus att dina JÄVLA kalkyler om räntan var SJUKT FEL OCH NU ÅNGRAR DU ATT INTE HAR MER LÅN va!!!!!!!!!!!!!
Jag band mina på 1,11 på fyra år så det är väl FAN att du slog det då!!!!!!!!!!111Jag band mina lån mitt under pandemin på 10 år till 2.6% ränta utan rabatt. Jag vill nog hävda att det fortfarande varit en vinnande strategi beträffande räntan. Du skulle ha lyssnat på mig!
Missa inte chansen att profitera på en pandemi!
Det kanske mest översittande mantrat som upprepades var "nu skall vi ta det lugnt och lita på vetenskapen"Ja, det som som hävdade att labbteorin var en konspirationsteori var samma personer som igenom hela pademin kallade skeptikerna som ifrågasatte för faktaresistenta, foliehattar, hobbyepidemiologer osv när de ifrågasatte vad som påstods i media.
Det dom påstod var ju helt säkerställt, eftersom det kunde läsas på Aftonbladet.
Du kanske borde varit här då och förklarat skillnaden mellan säkerställd fakta och sannolikheter.
Jag band mina på 1,11 på fyra år så det är väl FAN att du slog det då!!!!!!!!!!111
Eller vänta, det gjorde du ju inte.
Det får stå för dem. Vad mitt ursprungliga inlägg och fortsatt diskussion handlade om från min sida var inte att ta någon slags ställning för om det är en labbläcka eller inte (om det är viktigt så tycker jag teorin om just labbläckan är den mest rimliga, men det är mer baserat på en känsla än fakta), utan det handlade om CIA:s uttalande där det alltså framkommer att de gjort en ny bedömning av befintligt material som landat i att en labbläcka är det mest troliga, men att det är en osäker bedömning.Ja, det som som hävdade att labbteorin var en konspirationsteori var samma personer som igenom hela pademin kallade för för faktaresistenta, foliehattar, hobbyepidemiologer osv när de ifrågasatte vad som påstods i media.
Det dom påstod var ju helt säkerställt, eftersom det kunde läsas på Aftonbladet.
Det får stå för dem. Vad mitt ursprungliga inlägg och fortsatt diskussion handlade om från min sida var inte att ta någon slags ställning för om det är en labbläcka eller inte (om det är viktigt så tycker jag teorin om just labbläckan är den mest rimliga, men det är mer baserat på en känsla än fakta), utan det handlade om CIA:s uttalande där det alltså framkommer att de gjort en ny bedömning av befintligt material som landat i att en labbläcka är det mest troliga, men att det är en osäker bedömning.
Vad jag skulle gissa att hela grejen just nu handlar om är att nya CIA-chefen vill skaffa argument för att kunna göra någon slags insats mot det aktuella labbet osv och samla bevis. Först då kanske vi kan säga något med större säkerhet. Får hoppas bara att det inte utvecklar sig till en liknande fars som ang. Iraks massförstörelsevapen en gång i tiden.
Ja, 1,8 hade jag fått på tio år, det tåget missade jag, rätt.Så vad fick du för ränta sen då?
Du hade nog en hel del rabatt inkluderat i den räntan. Nästan 1% tror jag vilket skulle ha gett dig 1.6% på 10 år.
Ja, vi lär nog aldrig få veta med någon större säkerhet. Därav oron för en ny CIA-fars liknande Irak, dvs att frågan inte så mycket handlar om fakta utan mer om politik. Att byråkraterna på CIA i sitt uttalande ändå uttrycker sig så försiktigt (efter att de fått påtryckningar om analys och uttalande) skvallrar väl kanske om att det finns politiska intressen som trycker på och att frågan handlar mer om geopolitik gentemot Kina i större bemärkelse.Det är 5 år för sent att söka bevis för den saken.
Ja, 1,8 hade jag fått på tio år, det tåget missade jag, rätt.
Nu har jag 3,75%.
Det vet vi ju inte förrän det gått tio år.Jag sa ju det! Jag har alltid rätt!
Det vet vi ju inte förrän det gått tio år.
Som framgår i tråden skrev jag första inlägget i ämnet utan att citera någon. Det var alltså inte riktat till någon särskild. Sen valde du att svara och citera mig och jag fortsatte diskussionen på det sättet. Att jag svarar med citat betyder alltså inte att jag anklagar någon för något, utan att det jag svarar på något sätt relaterar till det som den jag citerar har skrivit. Så funkar åtminstone normala samtal mellan människor i min värld.Det är ändå mig han citerar varje gång han tjatar om att det är minsann inte säkerställt vilket implicit bara kan tolkas som att jag påstått att det med säkerhet kommer från labbet.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari