Crash, Boom! And Hojlös!

Malmö Monster

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Limhamn
Hoj
R6-00
TTR6 skrev:
2103175 Detta är TREDJE singelavåkningen på denna vägen, som jag hör talas om.
(de andra närmare golfklubben)
För FAN nu skärper vi oss, det finns en anledning att dom lägger avrostningar på våren.
Krya på er och hoppas vi ses vägarna i sommar

En av dom var jag :huvet
Hade dock tur, fick inga skador alls på kropp o knopp.
Hojen fick sig en lite skador
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
skerfe skrev:
2104878 För fan Cel! "Så du gillar åkern?" Det sa du till mig i höstas! Jag trodde inte att jag skulle behöva säga det till dig innan jag ens hunnit vara med på ett gazz i år. :pannkyss

Instämmer i allsången och säger skönt att du klarade dig. :tummenupp

Se turen i oturen; nu kan du byta UPP dig till en SV.... :hihi

Vi ses snart!

/Skerfe
:lol ja payback is a bitch ;) tack så mycket. Ja vi får se vad det blir för en hoj, en SV ser bra ut försäkringsmässigt och helt ok men en Twin... vet inte om jag kan gå på det.

Zilversurfer skrev:
2105340 Skillnaden är att jag aldrig skulle gå ut med olika förklaringar för att jag vurpade! Du och ingen annan har sett mig göra inlägg om min vurpa!.
Nä, varför/hur skulle jag kunna trycka ner Er nybörjare, när jag inte ens vet vem du eller, hur länge du har haft ditt körkort för mc.

Jag skulle aldrig klanka ner på någon nybörjare, jag är instruktör i 3 olika sporter och tränar både nybörjare och mer avancerade. Så du har nog fått det om bakfoten.

Vad jag menar med "köper" är att jag tycker inte det är en ursäkt med grus! likväl tycker jag inte det är en ursäkt för att kurvan nyper!

Vurpar man så vurpar man - ta det som en man.

Visst kan man skriva "skönt att du klarade dig", men jag är inte den typen, som tycker synd om ALLA, när jag inte ens tycker synd om mig själv vid eventuell vurpa.

Jag är hemskt ledsen att jag inte tillhör personen som ställer sig i ledet och gör som alla andra. Jag hade en åsikt, har samma fortfarande - och står för det.
Delade personliga åsikter ser det ut som :) inget ont från mig på dig alls, vi både står på vad vi tycker och säger så det är ärligt och helt ok :tummenupp
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
CeltaniC skrev:
2113765 :lol ja payback is a bitch ;) tack så mycket. Ja vi får se vad det blir för en hoj, en SV ser bra ut försäkringsmässigt och helt ok men en Twin... vet inte om jag kan gå på det.

Delade personliga åsikter ser det ut som :) inget ont från mig på dig alls, vi både står på vad vi tycker och säger så det är ärligt och helt ok :tummenupp

Så, nu kramas vi - och hoppas att du snart är på hjulen igen.
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Aj som fan, skönt att du inte fick värre skador...

köp nu e hoj snabbt, det e varmt å skönt ute :)

nu blir det fest :fyllisar
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Tack :)

Jo jag kollar, ringer och letar hela tiden. Fick inte ersättningen förren idag! :banana Med detta vädert så blir man galen och får panikattacker varje gång man hör en Rad4 yla iväg på E6:an eller 108:an :6surkart :huvet :argpådato :död :(
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top