CS Ikväll!

Henken

Guest
Jag hoppar in strax efter 5. MMM får spela utan sikte för annars Hs´ar han hela tiden. :tungan ;)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Halleluja! Jag är före Nissemannen som fullkomligen bor inne på servern! :tungan Med största sannolikhet är det tämligen temporärt, men man får gotta sig så länge man kan... :D
 

Bifogat

  • forenisse.jpg
    forenisse.jpg
    86.8 KB · Visningar: 53

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
abstruse skrev:
Halleluja! Jag är före Nissemannen som fullkomligen bor inne på servern! :tungan Med största sannolikhet är det tämligen temporärt, men man får gotta sig så länge man kan... :D
va i helvete?! Nä nu jävlar! Snart kommer jag och då får ni se upp!! Annars får ni en glödande glockkula rätt i ögat! :fatta!
 

KIRE

Guest
Hoppa in för helvetes jävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11undefined
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Okej.. jag måste verkligen köpa ny mus.. den jag har e så jävla kass.. de blir något snille me den ibland så när man springer eller bara stå still för den delen så helt plötsligt så flyttar den av sig själv neråt till höger så man står o glo rakt upp i luften o bilden bara snurrar.. detta händer även när man bara surfa runt el likn.. fast då snurrar ju inte bilden o man vet ju vart man e.. :) så jag vill ha tips på bra möss.. vad ska man satsa på.. jag har spelar på en bärbar dator.. så en trådlös tror jag inte e så smidigt.. få kosta precis hur mkt som helst.. bara den gör mig till en bättre cs-spelare.. :D
 

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
Maverick skrev:
Okej.. jag måste verkligen köpa ny mus.. den jag har e så jävla kass.. de blir något snille me den ibland så när man springer eller bara stå still för den delen så helt plötsligt så flyttar den av sig själv neråt till höger så man står o glo rakt upp i luften o bilden bara snurrar.. detta händer även när man bara surfa runt el likn.. fast då snurrar ju inte bilden o man vet ju vart man e.. :) så jag vill ha tips på bra möss.. vad ska man satsa på.. jag har spelar på en bärbar dator.. så en trådlös tror jag inte e så smidigt.. få kosta precis hur mkt som helst.. bara den gör mig till en bättre cs-spelare.. :D

Låter som om du har en gammal Intellimouse. Man får inte röra den för snabbt, då tittar man i golvet eller i himlen. Har man 3.0 eller nyare så fungerar det. I övrigt antar jag att de flesta nya möss är bra, själv spelade jag länge med en Intellimouse Explorer 3.0, nu har jag en 4.0. 3.0 är nog bättre om du vill köra microsoft-spåret, det nya scrollhjulet kräver lite invänjning.
Det finns möss med extrem upplösning och sådant, men det är sannolikt bara bortkastat om du inte tänkt spela på elitnivå (Och sannolikt då också).
 

MikkE

Guest
abstruse skrev:
Halleluja! Jag är före Nissemannen som fullkomligen bor inne på servern! :tungan Med största sannolikhet är det tämligen temporärt, men man får gotta sig så länge man kan... :D
hur ofta nollsställs den där POINTS/TOP10/RANK grejjen egentligen?? varje vecka, varannan???

hur som helt så e jag redo ikväll då man har varit och glidit på skidor en helg :cool
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top