Henken
Guest
Jag hoppar in strax efter 5. MMM får spela utan sikte för annars Hs´ar han hela tiden.
Nisse Järnet skrev:Trycka på on kl 22???
va i helvete?! Nä nu jävlar! Snart kommer jag och då får ni se upp!! Annars får ni en glödande glockkula rätt i ögat!abstruse skrev:Halleluja! Jag är före Nissemannen som fullkomligen bor inne på servern! Med största sannolikhet är det tämligen temporärt, men man får gotta sig så länge man kan...
Kanske lite tidigt.. eller sent?!?Nisse Järnet skrev:Hmm lira nu?
Ja e på!Maverick skrev:Kanske lite tidigt.. eller sent?!?
Men vad sägs om o lira nu/snart?? ni måste ju ha me nån som e kass.. så era stats blir bättre..
Maverick skrev:Okej.. jag måste verkligen köpa ny mus.. den jag har e så jävla kass.. de blir något snille me den ibland så när man springer eller bara stå still för den delen så helt plötsligt så flyttar den av sig själv neråt till höger så man står o glo rakt upp i luften o bilden bara snurrar.. detta händer även när man bara surfa runt el likn.. fast då snurrar ju inte bilden o man vet ju vart man e.. så jag vill ha tips på bra möss.. vad ska man satsa på.. jag har spelar på en bärbar dator.. så en trådlös tror jag inte e så smidigt.. få kosta precis hur mkt som helst.. bara den gör mig till en bättre cs-spelare..
hur ofta nollsställs den där POINTS/TOP10/RANK grejjen egentligen?? varje vecka, varannan???abstruse skrev:Halleluja! Jag är före Nissemannen som fullkomligen bor inne på servern! Med största sannolikhet är det tämligen temporärt, men man får gotta sig så länge man kan...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|