CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
hur ofta nollsställs den där POINTS/TOP10/RANK grejjen egentligen?? varje vecka, varannan???

hur som helt så e jag redo ikväll då man har varit och glidit på skidor en helg :cool

Om jag fattade Tom rätt så har vi inget "schema" för när den nollställs utan det sker automagiskt efter vissa uppdateringar som måste göras på servern.
 

MikkE

Guest
abstruse skrev:
Om jag fattade Tom rätt så har vi inget "schema" för när den nollställs utan det sker automagiskt efter vissa uppdateringar som måste göras på servern.
jasså düüüüüüüü¨... då kanske man har en chans att bli TOP10 ikväll då när jag ska meppra ner er allihop :machinegu :kulspruta :machinegu :kulspruta
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Maverick skrev:
Okej.. jag måste verkligen köpa ny mus.. den jag har e så jävla kass.. de blir något snille me den ibland så när man springer eller bara stå still för den delen så helt plötsligt så flyttar den av sig själv neråt till höger så man står o glo rakt upp i luften o bilden bara snurrar.. detta händer även när man bara surfa runt el likn.. fast då snurrar ju inte bilden o man vet ju vart man e.. :) så jag vill ha tips på bra möss.. vad ska man satsa på.. jag har spelar på en bärbar dator.. så en trådlös tror jag inte e så smidigt.. få kosta precis hur mkt som helst.. bara den gör mig till en bättre cs-spelare.. :D
Har samma problem som du! Fast bara när jag rör musen för snabbt som Tom snackade om. Det är inte alls jobbigt! :rolleyes: Måååste ha ny mus!! Inte så kul när man blir mepprad och ska vända sig om för att sätta HS med glocken så tittar gubbfan ner på sina egna gammal trädojor ist! :huvet
Vilken mus ska man köpa då?? (nån med inbyggd aimbot :fyllisar)
 

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ducati 748 2002
Hjälp en okunnig i nöd

*VARNING*
*VARNING*
N00b på intåg som inte fattar något om Counter-Strike, alltså jag :(
Jag skulle gladeligen komma med i er lilla lek och agera ofrivillig måltavla, men problemet är att jag veterligen inte vet någonting som helst om att leta upp en server med namnet CS.ekhagen.nu.
Jag har dragit mig för att skriva detta inlägg i närmare en månad nu, men nu måste jag få det gjort:

Hur tusan skall jag hitta någon server som heter Cs.ekhagen.nu på public-listorna i Steam.

Kalla mig okunnigt moppefucko om det känns bättre, men jag måste få vägledning ut från denna mörkrets väg jag är in på
*förlåt för att jag störde* :)
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Mikael Cagiva skrev:
*VARNING*
*VARNING*
N00b på intåg som inte fattar något om Counter-Strike, alltså jag :(
Jag skulle gladeligen komma med i er lilla lek och agera ofrivillig måltavla, men problemet är att jag veterligen inte vet någonting som helst om att leta upp en server med namnet CS.ekhagen.nu.
Jag har dragit mig för att skriva detta inlägg i närmare en månad nu, men nu måste jag få det gjort:

Hur tusan skall jag hitta någon server som heter Cs.ekhagen.nu på public-listorna i Steam.

Kalla mig okunnigt moppefucko om det känns bättre, men jag måste få vägledning ut från denna mörkrets väg jag är in på
*förlåt för att jag störde* :)
Tryck på Favorites-fliken, sen högerklickar du där det är tomt och väljer add server by IP. Skriv in cs.ekhage.blablablablabla sen är det klart! :tummenupp
Like this määän:
 

Bifogat

  • sdf.JPG
    sdf.JPG
    24.8 KB · Visningar: 32
Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Henken skrev:

Joinar du Henken så kommer jag. Jag kan lira till och från närmsta timmarna. Senare ikväll kan jag nog vara på sammanhängande under en längre period.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nisse Järnet skrev:
Det var fan skoj! Kommer in efter maten igen :)
Helt sjukt.. har sällan suttit o skrattat så mkt som idag framför datorn innan!!! klart bästa var ju när en T sätter sig o håller span brevid en TC som defusa bomben!! vet dock inte vem de var.. hahahaha :rofl :rofl :rofl
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Maverick skrev:
Helt sjukt.. har sällan suttit o skrattat så mkt som idag framför datorn innan!!! klart bästa var ju när en T sätter sig o håller span brevid en TC som defusa bomben!! vet dock inte vem de var.. hahahaha :rofl :rofl :rofl
Haha den var kung! X-8er :yoparty
 

MikkE

Guest
Maverick skrev:
Helt sjukt.. har sällan suttit o skrattat så mkt som idag framför datorn innan!!! klart bästa var ju när en T sätter sig o håller span brevid en TC som defusa bomben!! vet dock inte vem de var.. hahahaha :rofl :rofl :rofl
jag hajjar ingenting....så va hände??
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
MikkE skrev:
jag hajjar ingenting....så va hände??
De var en T kvar o en CT.. CT börja defusa bomben.. upp bakom kommer en T smygandes så CT inte märker något.. då sätter sig T på huk o håller span åt CT.. CT defusa bomben o dom vinner.. jag var ju helt hundra på att han skulle ta fram kniven el gå fram o sätta AK:n i bakhuvvet på CT.. men inte.. hahaha :lol
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Maverick skrev:
De var en T kvar o en CT.. CT börja defusa bomben.. upp bakom kommer en T smygandes så CT inte märker något.. då sätter sig T på huk o håller span åt CT.. CT defusa bomben o dom vinner.. jag var ju helt hundra på att han skulle ta fram kniven el gå fram o sätta AK:n i bakhuvvet på CT.. men inte.. hahaha :lol

Exakt! Jag trodde att nu får vi se dagens snyggaste knivning. Men icke då, istället säger sig X8:an och fikar och håller utkik jämte CT:n. Kungligt bra! Jag skrattade så jag grät... :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vem var detta? Kungligt!


Någon som leker idag? Kommer kanske hem från jobbet innan jul, och då ahde det varit kul.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top