Henken
Guest
Känns bättre att bli dödad av en forummedlem än av nån utböling. Iofs kan det vara kul med nån icke forumsräv som inte är extrembra når vi är få men det ska vara i undantagsfall. Jag är kluven.
Nisse Järnet skrev:Håller med där, finns 10000000000000000000000000000 andra servrar att lira på. Skulle man ha nån nära polare som är "jämnbra" med oss och det kniper med folk så tycker jag nog att det är ok att han är med och skjuter lite. Men bara om hans sporthojspolare är inne samtidigt.
Mitt i natten spelar det ju ingen roll, tex Grax och hans polare och jag lirade vid 4-tiden igår då gör det ju detsamma
Nisse Järnet skrev:Håller med där, finns 10000000000000000000000000000 andra servrar att lira på. Skulle man ha nån nära polare som är "jämnbra" med oss och det kniper med folk så tycker jag nog att det är ok att han är med och skjuter lite. Men bara om hans sporthojspolare är inne samtidigt.
Mitt i natten spelar det ju ingen roll, tex Grax och hans polare och jag lirade vid 4-tiden igår då gör det ju detsamma
abstruse skrev:Fråga:
Är det ok med aliens på servern när det är lite folk?
Är det ok med aliens oavsett hur duktiga de är? Jag menar, är de så duktiga har de säkerligen roligare på andra klanservers där de möter jämnare motstånd. Forummedlemmarna har ju tämligen varierande skicklighetsgrad och jag platsar väl själv i bottenträsket.
Nåväl, jag vill veta hur ni vill att vi ska agera i nämnda fall och vidare tycker jag att det ska ges tusan i att dela ut lösenord, vi är normalt sett tillräckligt många forummedlemmar utan att ta in aliens.
I detta specifika fall hävdade killen att han fått lösen av ett nick som jag inte heller hittade som reggat nickalias på SH.
Personligen tycker jag att det ska vara en SH-server only, vad tycker ni?
Maverick skrev:PS. Vad sysslade du me idag då du skrev "haha" o missade mig o fick själv en ak kula mitt i pannan?? du var lite som en sitting duck idag..
De e ju fullt.. fan.. lovar att jag missa mitt livs match nu bara för de..Nisse Järnet skrev:Tja, alla verkar ju vara eniga Blire nå lira ikväll då?
Precis! Har laddat upp utav helvete nu ju! Skulle satt HS gång efter gång! Men nu går ju inte deeeeeeeeMaverick skrev:De e ju fullt.. fan.. lovar att jag missa mitt livs match nu bara för de..
Maverick skrev:De e ju fullt.. fan.. lovar att jag missa mitt livs match nu bara för de..
Nisse Järnet skrev:Precis! Har laddat upp utav helvete nu ju! Skulle satt HS gång efter gång! Men nu går ju inte deeeeeeee
abstruse skrev:Så där, nu finns det lediga platser. Frag away!
t-rex skrev:Vi har en skitbra server med kul människor som är extremt olika bra.
Vi behöver en bättre autobalance, så att vi slipper det som hände nyss, 5 pers tröttnar samtidigt och sticker. Eller?
t-rex skrev:5 pers tröttnar samtidigt och sticker. Eller?
Acrid skrev:Oj da...
Vuxna människor borde kunna fixa till så att lagen håller sig jämna under spelets gång...och inte hålla sig till d vinnande laget bara för att kunna slaffsa på...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|