CS Ikväll!

Henken

Guest
Känns bättre att bli dödad av en forummedlem än av nån utböling. Iofs kan det vara kul med nån icke forumsräv som inte är extrembra når vi är få men det ska vara i undantagsfall. Jag är kluven.

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Nisse Järnet skrev:
Håller med där, finns 10000000000000000000000000000 andra servrar att lira på. Skulle man ha nån nära polare som är "jämnbra" med oss och det kniper med folk så tycker jag nog att det är ok att han är med och skjuter lite. Men bara om hans sporthojspolare är inne samtidigt.

Mitt i natten spelar det ju ingen roll, tex Grax och hans polare och jag lirade vid 4-tiden igår då gör det ju detsamma :)

Håller med

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Håller med där, finns 10000000000000000000000000000 andra servrar att lira på. Skulle man ha nån nära polare som är "jämnbra" med oss och det kniper med folk så tycker jag nog att det är ok att han är med och skjuter lite. Men bara om hans sporthojspolare är inne samtidigt.

Mitt i natten spelar det ju ingen roll, tex Grax och hans polare och jag lirade vid 4-tiden igår då gör det ju detsamma :)

om man lirar kl 4 på morgonen så tycker jag att det är skitsamma.. men vid den här tiden, eller då vi brukar lira så ska inga utbölingar få spela, även om man bara e 3-5 pers som lirar... SH-servern e för SH medlemmar och så ska det bli tycker jag!!!

Och sen så tycker jag att det är "viktigt" att man heter likadant i spelet som man heter på forumet...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ja det är inte självklart detta, har själv blitt tillfrågad av polare ibland. (han har lösenordet men skulle inte gå in utan att få tillåtelse av mig först)
njae, jag kan nog tänka mig att hoppa in och fråga er andra nånn enstaka gång om ni e få som spelar.

ok, rätt nick, ok jag ska flytta SoilWorkEr till slutet och R2 först,
kallar mig för "SoilWorkEr [oldFARTz]" annars, oldFARTZ är en löjlclan för folk över 30år här i Skövde.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
Fråga:

Är det ok med aliens på servern när det är lite folk?

Är det ok med aliens oavsett hur duktiga de är? Jag menar, är de så duktiga har de säkerligen roligare på andra klanservers där de möter jämnare motstånd. Forummedlemmarna har ju tämligen varierande skicklighetsgrad och jag platsar väl själv i bottenträsket.

Nåväl, jag vill veta hur ni vill att vi ska agera i nämnda fall och vidare tycker jag att det ska ges tusan i att dela ut lösenord, vi är normalt sett tillräckligt många forummedlemmar utan att ta in aliens.

I detta specifika fall hävdade killen att han fått lösen av ett nick som jag inte heller hittade som reggat nickalias på SH.

Personligen tycker jag att det ska vara en SH-server only, vad tycker ni?

Om man nu e tokduktig så e de väl mindre kul o vara inne på sh.com.. även om jag tycker dom flesta som spelar på sh.com e riktigt duktiga.. så om du tillhör dom sämre så finns jag ju inte med på listan ens.. :näsblod

e man lite hojintresserad o surfa runt lite så e de ju inte omöjligt att han läst denna tråd.. o på de viset fått lösenordet.. men då skulle han väl kunnat sagt de oxå..

Jupp.. bara sh-server.. fast som dom andra säger.. mitt i natten för att dra ihop lite lek så spelar de ingen roll.. men på kvällstid o tidig natt.. då ska jag vara inne o bli dödad.. av er.. :arsele :D

PS. Vad sysslade du me idag då du skrev "haha" o missade mig o fick själv en ak kula mitt i pannan?? du var lite som en sitting duck idag.. :7peta :rofl

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Maverick skrev:
PS. Vad sysslade du me idag då du skrev "haha" o missade mig o fick själv en ak kula mitt i pannan?? du var lite som en sitting duck idag.. :7peta :rofl

Ja, det är ju ett dj*vla oskick när folk skjuter en när man skriver... :fatta! :fyllisar

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Maverick skrev:
De e ju fullt.. :( fan.. lovar att jag missa mitt livs match nu bara för de.. :p

Jag tycker mig se nicks som inte är reggade på SH. Jag ska kolla detta mot forumlistan. Är de inte medlemmar så kickar jag dem. Prova att joina snart igen, ge mig någon minut bara...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vi har en skitbra server med kul människor som är extremt olika bra.

Vi behöver en bättre autobalance, så att vi slipper det som hände nyss, 5 pers tröttnar samtidigt och sticker. Eller?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-O'boy, det här var det värsta jag varit med om... :rolleyes: :mad: :död

[Balou-voice-mode-off]

[Varför finns det ingen smiley som tuggar på sin egen hatt, eller dylikt?]

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Vi har en skitbra server med kul människor som är extremt olika bra.

Vi behöver en bättre autobalance, så att vi slipper det som hände nyss, 5 pers tröttnar samtidigt och sticker. Eller?

Jag vet inte det. Grejen är ju att på både aztec och D2 såg ju lagen jämna ut på papperet och jämfört mot tidigare matcher. Men likväl blev det utklassning. Lagen på D2 var inte desamma som i Aztec och jag tycker iaf att de på papperet var jämna, men ändå var det utklassning.

www.tillfalligheter.com? :va

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Tokigt ikväll, både roligt och "blodigt".

Jag orkade inte vänta på att kartan skulle starta så jag kunde tacka för matchen.

Lite jämnare teams hade inte gjort ont :)

Sen tycker nog jag att vi ska försöka hålla servern inom SH!

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
skulle ta hand om tvätt och komma in och lira lite till men men...lika bra att de flesta drog. Aldrig varit med om något liknande. Ska officiellt lägga ner cs nu, går fn inte att spela med en ping på 80 och ms på lika mycket, till detta en choke på konstant 3-5 utan när det blir eldstrid då den stiger till 15-20...funkar bra så länge det är one on one lr möjligtvis jag mot 2, annars är jag glad om 1 lr 2 kulor kommer fram av 30...

over and out /mmm no more cs!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...