Fråga:
Hur vill ni att man som admin ska agera när någon på servern har gett password till en snubbe som inte är forummedlem? I det här fallet var det förvisso få spelare på servern så det var inte tal om att någon forummedlem ej kom in. Men, å andra sidan ägde killen ganska bra och jag kan tänka mig att för dem som inte var elitklasse tyckte det var mindre kul.
Jag satt som spectator ett bra tag men ville inte kicka förrän jag vet hur ni vill att jag ska agera.
Om det är max antal spelare på servern och någon inte är forummedlem så åker denne givetvis ut för att ge plats åt eventuella forummedlemmar som vill in. Men annars?
Är det ok med aliens på servern när det är lite folk?
Är det ok med aliens oavsett hur duktiga de är? Jag menar, är de så duktiga har de säkerligen roligare på andra klanservers där de möter jämnare motstånd. Forummedlemmarna har ju tämligen varierande skicklighetsgrad och jag platsar väl själv i bottenträsket.
Nåväl, jag vill veta hur ni vill att vi ska agera i nämnda fall och vidare tycker jag att det ska ges tusan i att dela ut lösenord, vi är normalt sett tillräckligt många forummedlemmar utan att ta in aliens.
I detta specifika fall hävdade killen att han fått lösen av ett nick som jag inte heller hittade som reggat nickalias på SH.
Personligen tycker jag att det ska vara en SH-server only, vad tycker ni?