CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Vem var detta? Kungligt!


Någon som leker idag? Kommer kanske hem från jobbet innan jul, och då ahde det varit kul.....

Dagens första matcher var riktigt bra. Sedan lurade LasseMaja in mig igen lite senare nu ikväll och då gick det vansinnigt dåligt. Om jag lyckas slicka såren tillräckligt så kanske jag vågar mig in igen om en stund.
 

MikkE

Guest
Maverick skrev:
De var en T kvar o en CT.. CT börja defusa bomben.. upp bakom kommer en T smygandes så CT inte märker något.. då sätter sig T på huk o håller span åt CT.. CT defusa bomben o dom vinner.. jag var ju helt hundra på att han skulle ta fram kniven el gå fram o sätta AK:n i bakhuvvet på CT.. men inte.. hahaha :lol
det låter som ett riktigt äääventyyyr grabbar :hihi
tänk att jag missade det... :4skrika :rofl :hihi
 

MikkE

Guest
det låter bra.. jag känner mig het idag.. över 100 kills idag tror jag :) från 40 plats till 14:e.. så nu e jag på G :tummenupp

ska vi slå till på 21:3 först
 

Henken

Guest
abstruse skrev:
Ok? Själv dillade jag om citationstecken, även kallade avföringstecken. Nåväl... :va :rolleyes: :kocko :tungan :fyllisar

Lite väl osmakligt men okdå.

"En tryckande känsla i nedre/bakre magregionen vilken kan orsakas av otillräcklig tillagning av föda alternativt sjukdom eller intagande av laxeringsmedel."
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Henken skrev:
:gnissla Nån kommer få smaka kniv nästa gång vi möts :gnissla

Jag --> :fatta! <-- Maverick

På tal om kniv, vem var det jag knivade häromdagen som sprang omkring med sköld och trodde han var safe?




[synd bara att dennes kollega knäppte mig sekunden senare, hade slut på ammo i ak:n...] :gnissla
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
I kväll kommer ja in hjälper er att fixa poäng till er= ja är lätt att döda. Fast det beror på vilken tid det finns någe folk inne, måste komma i säng tidigt idag, runt 24 iaf
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Fråga:

Hur vill ni att man som admin ska agera när någon på servern har gett password till en snubbe som inte är forummedlem? I det här fallet var det förvisso få spelare på servern så det var inte tal om att någon forummedlem ej kom in. Men, å andra sidan ägde killen ganska bra och jag kan tänka mig att för dem som inte var elitklasse tyckte det var mindre kul.

Jag satt som spectator ett bra tag men ville inte kicka förrän jag vet hur ni vill att jag ska agera.

Om det är max antal spelare på servern och någon inte är forummedlem så åker denne givetvis ut för att ge plats åt eventuella forummedlemmar som vill in. Men annars?

Är det ok med aliens på servern när det är lite folk?

Är det ok med aliens oavsett hur duktiga de är? Jag menar, är de så duktiga har de säkerligen roligare på andra klanservers där de möter jämnare motstånd. Forummedlemmarna har ju tämligen varierande skicklighetsgrad och jag platsar väl själv i bottenträsket.

Nåväl, jag vill veta hur ni vill att vi ska agera i nämnda fall och vidare tycker jag att det ska ges tusan i att dela ut lösenord, vi är normalt sett tillräckligt många forummedlemmar utan att ta in aliens.

I detta specifika fall hävdade killen att han fått lösen av ett nick som jag inte heller hittade som reggat nickalias på SH.

Personligen tycker jag att det ska vara en SH-server only, vad tycker ni?
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
abstruse skrev:
Personligen tycker jag att det ska vara en SH-server only, vad tycker ni?
Håller med där, finns 10000000000000000000000000000 andra servrar att lira på. Skulle man ha nån nära polare som är "jämnbra" med oss och det kniper med folk så tycker jag nog att det är ok att han är med och skjuter lite. Men bara om hans sporthojspolare är inne samtidigt.

Mitt i natten spelar det ju ingen roll, tex Grax och hans polare och jag lirade vid 4-tiden igår då gör det ju detsamma :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top