CS Ikväll!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Om man nu måste starta om den.. öka antal max spelande till 16 då.. så slipper servern vara full.. (inte för att den ofta e de.. men ändå) :)

Sen kan man väl lägga in iceworld som votemap.. så kan alla byta som känner för det.. för jag tycker oftast att man vota på nr 2 för aztec o 3 för dust.. eller tvärtom kanske.. sen även ställa ner tiden på banorna till 20 min..
 

MikkE

Guest
Maverick skrev:
Om man nu måste starta om den.. öka antal max spelande till 16 då.. så slipper servern vara full.. (inte för att den ofta e de.. men ändå) :)

Sen kan man väl lägga in iceworld som votemap.. så kan alla byta som känner för det.. för jag tycker oftast att man vota på nr 2 för aztec o 3 för dust.. eller tvärtom kanske.. sen även ställa ner tiden på banorna till 20 min..
kan hålla med.. även om iceworld suger *biiiiiip* när man e fler än 5-6 pers så är den nästan perfa 1 mot 1 eller 2 mot 2..
och JAAA!!!! ställ ner tider för 17.. 70 min eller va de nu e är alldeles för mkt tycker jag!!
 

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
Timelimit är satt till 20 minuter på servern default, det är antagligen så att någon av de som har admins gärna spelar långa perioder och därför ställer om tiden. Efter uppstart är den som sagt satt till 20 minuter.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Tom skrev:
Timelimit är satt till 20 minuter på servern default, det är antagligen så att någon av de som har admins gärna spelar långa perioder och därför ställer om tiden. Efter uppstart är den som sagt satt till 20 minuter.


Aha. Det är abbes fel med andra ord. LET'S GET HIM, I KNOW WHERE HE LIVES!!!

Vi behöver fler admins. Jag föreslår anspråkslöst mig själv då jag;


-behöver kunna slappa acrid när hon skjuter mig med deaglen
-är äldst
-rimligtvis snyggast
-och, emellanåt, rättvis
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Aha. Det är abbes fel med andra ord. LET'S GET HIM, I KNOW WHERE HE LIVES!!!

Vi behöver fler admins. Jag föreslår anspråkslöst mig själv då jag;


-behöver kunna slappa acrid när hon skjuter mig med deaglen
-är äldst
-rimligtvis snyggast
-och, emellanåt, rättvis

Jag föreslår mig själv då jag:

-behöver sätta rex på sin plats, vilken han har en tendens att glömma var den är.
-spelar mer än Rex
- ej alls så fåfäng som Rex :D
-rättvis är inte en kvalitet hos en admin...här är det härskarvälde som gäller! :rolleyes:
 

Henken

Guest
t-rex skrev:
-rimligtvis snyggast

Utan den minsta aning om hur du ser ut så protesterar jag å de grövsta dels pga du enligt egen utsago är äldst och dels för att jag själv anser mig tvålfager. :D

Detta hade absolut ingenting med tråden att göra såklart. Jag har nya högtalare så ikväll hör jag er komma!!

Edit: Min snygga bild är för stor..fast liten ändå! Hur gör man den i mindre kvalite?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Jag föreslår mig själv då jag:

-behöver sätta rex på sin plats, vilken han har en tendens att glömma var den är.
-spelar mer än Rex
- ej alls så fåfäng som Rex :D
-rättvis är inte en kvalitet hos en admin...här är det härskarvälde som gäller! :rolleyes:

Inte fåfäng, snygg.



*har köpt tågbiljett till Herrljunga*
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Aha. Det är abbes fel med andra ord. LET'S GET HIM, I KNOW WHERE HE LIVES!!!

Vi behöver fler admins. Jag föreslår anspråkslöst mig själv då jag;


-behöver kunna slappa acrid när hon skjuter mig med deaglen
-är äldst
-rimligtvis snyggast
-och, emellanåt, rättvis

Mjae, jag är oskydlig, tro det eller ej.

Vidare, vi har en admin till på servern, nämligen LasseB. Dock, sedan Lasse-Maja blev med kjoltyg så har han varit inne på servern tämligen sällan så jag har idag skickat två namn till Tom, vilka jag förespråkar som admins vid sidan om Lasse och mig själv.

Avslutningsvis tycker jag väl knappast att jag själv är inne sällan då jag lirar nästan varje dag. Men att vara inne 24/7 är en omöjlighet... (Henken, get a life!) ;)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Det är roligast att skjuta Rex ...för jag kan alltid höra hur han väser o gapar som en besatt i micken..så alla lagkamrater hör :lol

Mjae, det är roligt att spela i samma lag som Rex och hoppas på att fi skjuter dinousarien. :rolleyes: :D Maken till underhållning finns inte. När denne, som sis säger, börjar väsa, fräsa, gapa och frusta i micen så är det entertainment av oslagbar kvalisort. Jag vet inte om man själv är skadeglad av oanade mått eller om det helt enkelt är Rexens svada som är osedvanligt rolig. Skrattar så man dör gör man iaf.

För egen del osar det minsann också svavel när man själv kolar, men det är inte på något sätt lika kul... :rolleyes:
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
fn d e juh massa online juh! ingen som vill lira lite? Hoppar in och hoppas på fler!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top