CS Ikväll!

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
abstruse skrev:
Mjae, jag är oskydlig, tro det eller ej.

Vidare, vi har en admin till på servern, nämligen LasseB. Dock, sedan Lasse-Maja blev med kjoltyg så har han varit inne på servern tämligen sällan så jag har idag skickat två namn till Tom, vilka jag förespråkar som admins vid sidan om Lasse och mig själv.

Avslutningsvis tycker jag väl knappast att jag själv är inne sällan då jag lirar nästan varje dag. Men att vara inne 24/7 är en omöjlighet... (Henken, get a life!) ;)

Är också oskyldig till tidsändringar och liknande, vet hur man byter banor men that's it. Har som sagt inte blivit så mycket spelande för min del men ett par ggr i veckan försöker jag iaf hinna med och då oftast vid 23 tiden. Bra med fler admins :tummenupp
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Servern har nu två nya admins, säg hej till Rex och acrid.

(De gapade högst...) :rolleyes:
 

Henken

Guest
abstruse skrev:
Avslutningsvis tycker jag väl knappast att jag själv är inne sällan då jag lirar nästan varje dag. Men att vara inne 24/7 är en omöjlighet... (Henken, get a life!) ;)

How dare you! :D Är det mitt fel kanske att jag har oregelbundna speltider *mutter*
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag dyker också upp efter träningen. Troligen strax efter 22-snåret.
 

Henken

Guest
Tänkte bara passa på att berömma kvalitén på spelarna på SH servern. Testade att spela på andra servrar igår & lyckades att döda dubbelt så många som jag blev dödad på de flesta ställena. Har bevis på 14 - 2 i min fördel tillome :tummenupp :näsblod I vanliga fall ligger jag långt ner på listan...fast jag är fortfarande stolt över min knivning av Mavve :D

Fortfarande roligast på denna servern dock...vet ej varför.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Håller med gubb-Henken-med-baskern. :tungan

Jämfört med många andra public-servers håller SH hög kvalitet. :tummenupp




[Framför allt när jag inte är där...] :3freak
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Henken skrev:
Tänkte bara passa på att berömma kvalitén på spelarna på SH servern. Testade att spela på andra servrar igår & lyckades att döda dubbelt så många som jag blev dödad på de flesta ställena. Har bevis på 14 - 2 i min fördel tillome :tummenupp :näsblod I vanliga fall ligger jag långt ner på listan...fast jag är fortfarande stolt över min knivning av Mavve :D

Fortfarande roligast på denna servern dock...vet ej varför.
App app app!! de där e inte sant.. gör om gör rätt!! de e jag som knivar dig.. :) :tungan

men håller me.. sh-servern e klart bäst.. fast man kan bli ganska frustrerad oxå.. då man märker hur kass man eg e.. :4skrika
 

Dufva

Guest
Håller med, bra spelare på SH-servern. Med liiite kul ede o gå in på o server o leka av sig lite :D Inte illa med tanken på choken jag hade!
 

Bifogat

  • halflife16.JPG
    halflife16.JPG
    83.6 KB · Visningar: 35

Henken

Guest
Men in med er då!! Klockan är mycket nu! Mavve...kom så ska du få en preseeeeeeeeeent. :arsele ;)
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Henken skrev:
Men in med er då!! Klockan är mycket nu! Mavve...kom så ska du få en preseeeeeeeeeent. :arsele ;)

Jo den blänkte o var fin ju.. tackar för den.. en kniv har jag alltid önskat mig.. taskigt att de var du som råkade stå ivägen när jag fick använda den.. :D :banana
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
YEEEEEY! De va skoj! Fast ni drog för tidigt :ajjabajja

Det är nog snarare så att Någon [tm] joinar servern lite för sent. Du får väl ringa den där jäntan lite tidigare istället, hörru! :tuttar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top