CS Ikväll!

Henken

Guest
Maverick skrev:
Jo den blänkte o var fin ju.. tackar för den.. en kniv har jag alltid önskat mig.. taskigt att de var du som råkade stå ivägen när jag fick använda den.. :D :banana

Glöm nu inte vem som fick smaka först :mad: :lol

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Just ja...

Jag vill poängtera att eftersom max-antalet spelare ibland, av någon anledning, hoppar tillbaks till 12 istället för 14 spelare så blir det ju ibland fullt aningen snabbare och folk kan inte komma in.

Ibland har ju servern haft någon alien på och så länge de inte missköter sig har jag låtit dem spela normalt sett.

Dock, när det börjar bli +10 spelare på servern så börjar det bli fullt och jag kommer då kicka folk som inte spelar under reggat sporthojs-alias. Detta i syfte att låta medlemmar få företräde, givetvis.

Därför, när ni loggar på SH-servern, se gärna till att ni har ert "riktiga" nick när ni lirar. Tycker mig se en trend att folk lirar under andra namn och då kan man bli "orättvist" kickad om jag inte varit med sedan spelstart och sett när vederbörande bytt namn.

Detta handlar heller inte bara om att underlätta för admins utan också att vi får ju faktiskt nytillskott till forumet som också är CS-spelare. Dessa vill ju såklart också veta vilka de spelar mot.

Over and out.

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
abstruse skrev:
Jag vill poängtera att eftersom max-antalet spelare ibland, av någon anledning, hoppar tillbaks till 12 istället för 14 spelare så blir det ju ibland fullt aningen snabbare och folk kan inte komma in.

Ibland har ju servern haft någon alien på och så länge de inte missköter sig har jag låtit dem spela normalt sett.

Dock, när det börjar bli +10 spelare på servern så börjar det bli fullt och jag kommer då kicka folk som inte spelar under reggat sporthojs-alias. Detta i syfte att låta medlemmar få företräde, givetvis.

Därför, när ni loggar på SH-servern, se gärna till att ni har ert "riktiga" nick när ni lirar. Tycker mig se en trend att folk lirar under andra namn och då kan man bli "orättvist" kickad om jag inte varit med sedan spelstart och sett när vederbörande bytt namn.

Detta handlar heller inte bara om att underlätta för admins utan också att vi får ju faktiskt nytillskott till forumet som också är CS-spelare. Dessa vill ju såklart också veta vilka de spelar mot.

Over and out.

Hörru Abuse. Fattar tanken med att ha SH-nicket på CS, med fatta vad töntigt det vore med mitt riktiga namn mitt bland alla "Megakill", "killalot" osv.

:fakta Johanrehn80 = MrClean

så ere´ men du känner ju igen mig antar jag. Anledningen är att jag ibland på andra public servers blivit kickad HELT utan anledning. (som jag vet om)

Förresten: går det inte att öka antalet liiiite bara? kanske blir för mycket folk på banorna då....... :confused: hade inte tänkt igenom riktigt men det är en fråga.

Frag på dig

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
johanrehn80 skrev:
:fakta Johanrehn80 = MrClean

så ere´ men du känner ju igen mig antar jag. Anledningen är att jag ibland på andra public servers blivit kickad HELT utan anledning. (som jag vet om)

Förresten: går det inte att öka antalet liiiite bara? kanske blir för mycket folk på banorna då....... :confused: hade inte tänkt igenom riktigt men det är en fråga.

Jag har koll på dig Clean, men det är ju synd om nya tillskott som ej vet vem du är, aight?

Vad gäller antalet så har Tom ändrat till 14, men i och med vissa uppdateringar så hoppar den ner igen, om jag fattat saken rätt. Vi ska lösa detta.

MikkE

Guest
jag kommer in så fort filmen har sparats klart på datorn... ca 25 min kvar

MikkE

Guest
................................................12 min kvar..........................................

MikkE

Guest
kanske det.. ska ha lite filmkväll med julgranen.. då ska vi mysa å kramas :D :3freak :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln