CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ska fan sätta upp en egen server med lösenord som jag inte skall berätta för nån. Där skall jag ÄGA!!!!!!!!
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Det har gått skit för mig på sistone :(
Hur jag än skjuter så känns det som om skotten går rakt igenom alla utan att ta skada.

Brorsan tog tillbaka (sin) min ögonsten mx510 för 2 veckor sedan och gav mig en IE 3.0 som jag för övrigt hade tankt att kassera, men någon här kanske är intresserad?

Jag måste ha en mx510 eller liknande. Jag hade tankarna på en trådlös som t.ex mx1000 men jag vet inte om jag vågar köpa en trådlös. Jag har även tankarna på en übermus som heter Razer Diamondback fast jag vet inte om dess form och vikt tilltalar mig. Sen att den inte finns i någon affär i närheten som säljer den gör ju inte saken bättre, jag vill knappa och känna på den innan ett ev köp.
 

YaZ

Gelehallon
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemme
Hoj
Neppz
abstruse skrev:
Äsch, tycker du har lärt dig och blivit bättre fort.

Annars kan vi ju kicka och banna de här nya förmågorna som Egget, Thopa m fl. Egentligen tycker jag vi bannar alla som överhuvudtaget vet vad de pysslar med i CS... :tomten

Där håller jag med dig.. Det var bättre förr, då dog jag inte så ofta ;)
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nu har jag fått svar.. vecka 52 få jag mitt bredband som jag har väntat på sen april!! men nu jävla ska det snart börja pangas på allvar igen.. :D
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Thopa, jag har en MX510. Innan hade jag en dell kulmus. Jag siktar fortfarande lika illa så jag tror inte det spelar så stor roll faktiskt. Iofs har jag ingen musmatta så den hackar lite kanske men jag tror inte det påverkar så mkt. Enda fördelen är att den har fler knappar som man kan ställa in reload på tex..
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Maverick skrev:
Nu har jag fått svar.. vecka 52 få jag mitt bredband som jag har väntat på sen april!! men nu jävla ska det snart börja pangas på allvar igen.. :D
aa, nu e d fn dax för dej å dyka upp igen! :7peta :pannkyss
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
thopa skrev:
Det har gått skit för mig på sistone :(
Hur jag än skjuter så känns det som om skotten går rakt igenom alla utan att ta skada.

Brorsan tog tillbaka (sin) min ögonsten mx510 för 2 veckor sedan och gav mig en IE 3.0 som jag för övrigt hade tankt att kassera, men någon här kanske är intresserad?

Jag måste ha en mx510 eller liknande. Jag hade tankarna på en trådlös som t.ex mx1000 men jag vet inte om jag vågar köpa en trådlös. Jag har även tankarna på en übermus som heter Razer Diamondback fast jag vet inte om dess form och vikt tilltalar mig. Sen att den inte finns i någon affär i närheten som säljer den gör ju inte saken bättre, jag vill knappa och känna på den innan ett ev köp.
Jag är! Min buggar ur om jag rör den snabbt :4skrika
 

MikkE

Guest
eller så har man en Logitech MX510!!!!!! Üüüüüüübermus!!!!!!

fungerar i stort sett på alla underlag. jag har datorn i knät (ligger i sängen) och musen får "åka" på täcket. inga probbs!
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Trango_B skrev:
Thopa, jag har en MX510. Innan hade jag en dell kulmus. Jag siktar fortfarande lika illa så jag tror inte det spelar så stor roll faktiskt. Iofs har jag ingen musmatta så den hackar lite kanske men jag tror inte det påverkar så mkt. Enda fördelen är att den har fler knappar som man kan ställa in reload på tex..


Jag känner iaf grov skillnad mellan 510 och 3.0 till 510ans fördel.. Den är tyngre, knapparna är fastare och det är en 'snabbare' mus. fler dpi, fler mpix osv.
3.0ans knappar sitter ju inte ens fast om man jämför med mx510 vilket medför att vissa knapptryckningar försvinner. Så känner iaf jag det så jag måste ha en ny mus :tungan Jag är mer för en tung mus.

Materialspelare som rex sa, jo kanske det men jag har kul när jag dödar, inte när jag blir dödad och jag är ju van vid en mus som jag inte ens har längre och hatar den nuvarande, kan väll liknas vid en hockeyspelare som inte gillar sin klubba :)
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Sitter och gör ett arbete om datorspelsberoende :rolleyes: Någon som har några kommentarer?

21.00 blir det :kulspruta
 

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Storstan
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Evil M skrev:
, fast efter nyår så blir jag arbetslös så då har jag all tid i världen att spela cs :3freak

Å jag är arbetslös tills nyår och har tid att spela nu.
Har bara spelat CS i en vecka så en Noob är man ju.. :(
Kollar in vid 21:00
 

MikkE

Guest
Mac skrev:
Sitter och gör ett arbete om datorspelsberoende :rolleyes: Någon som har några kommentarer?

21.00 blir det :kulspruta
skriv bara:
Sporthoj.com - Sveriges Största Hemsida För Motorcyklister > Allmänt Snack > Överflödiga Diskussioner > Datorcentralen > CS Ikväll!

det ska nog räcka. visa gärna datorcentralen och cs ikväll extra tydligt som jag har bifogat ovanför.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top