CS Ikväll!

Henken

Guest
Jag tyckte inte min CS förmåga hade förändrats nämnvärt efter mitt långa uppehåll.

Oj vilket upplägg...vem vill smasha? :banana
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag avböjer, lämnar det till ngn noobie.

Däremot vill jag berömma mrtl, som är lika kass som jag. Tror det var vid mer än ett tillfälle som vi stod 2 m från varandra och tömde varsitt mag utan att träffa.
 

MikkE

Guest
t-rex skrev:
Jag avböjer, lämnar det till ngn noobie.

Däremot vill jag berömma mrtl, som är lika kass som jag. Tror det var vid mer än ett tillfälle som vi stod 2 m från varandra och tömde varsitt mag utan att träffa.
det hände mig igår mot abstruse. var en meter ifrån honom och meppra 10-13 skott i HUVUDET, jag dog, kollade sedan hur många hits osv jag hade träffat.... 1hit/36dmg :kocko :va
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
mmm skrev:
aa, nu e d fn dax för dej å dyka upp igen! :7peta :pannkyss

Japp... det var ett bra tag sen.. ska träna ett par månader innan jag sätter på M^N taggen igen.. :kulspruta

abstruse skrev:
Hoppas du är riktigt dålig nu när du kommer tillbaks till servern... :pannkyss

Haha.. ja va tror du.. det var ett år sen jag började spela.. o har inte spelat sen maj.. så jag kommer vara så jävla kass.. fast visst.. det blir ju svårt att vara lika kass som dig.. :hihi :7peta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag hittade ett screenshot från igår, kan det här ha någe med saken att göra, någon admin verkar ha en åsikt ivf :lol

MikkE skrev:
det hände mig igår mot abstruse. var en meter ifrån honom och meppra 10-13 skott i HUVUDET, jag dog, kollade sedan hur många hits osv jag hade träffat.... 1hit/36dmg :kocko :va
 

Bifogat

  • de_aztec0006.JPG
    de_aztec0006.JPG
    66.7 KB · Visningar: 36

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Heda skrev:
Jag hittade ett screenshot från igår, kan det här ha någe med saken att göra, någon admin verkar ha en åsikt ivf :lol


Var det jag som skrev det där? Satan vad jag garvade när de jagade varandra runt hela avsatsen och sköt helt hysteriskt. Utan att träffa...
 

MrTL

To old for this shit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
Harley & Husqvarna TC450
t-rex skrev:
Jag avböjer, lämnar det till ngn noobie.

Däremot vill jag berömma mrtl, som är lika kass som jag. Tror det var vid mer än ett tillfälle som vi stod 2 m från varandra och tömde varsitt mag utan att träffa.

haha ja det va märkligt...men kul är det fast man blir skjuten så fort man stoppar fram nyllet bakom ett hörn :gnissla
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag vet inte varför jag tog den bilden, har ingen aning vem som skrev, men roligt var det, hade någon liknande incident med Thopa på dust, bara det att han laddade om och hoppade runt och jag pepprade ett magg med mp-5an, ibland undrar man vad man håller på med :rolleyes:

t-rex skrev:
Var det jag som skrev det där? Satan vad jag garvade när de jagade varandra runt hela avsatsen och sköt helt hysteriskt. Utan att träffa...

MrTL jag började spela i våras tror jag, roligt gäng att gejma med, nästan lite beroendeframkallande, hehe Det roliga e ju att man utvecklas hela tiden, men ibland känns det som det går bakåt :död Det roligaste e nar man får sätta en gammal räv på plats, men allför ofta så blir man ju köttfärs själv :hihi

MrTL skrev:
haha ja det va märkligt...men kul är det fast man blir skjuten så fort man stoppar fram nyllet bakom ett hörn :gnissla
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Henken skrev:
Jag tyckte inte min CS förmåga hade förändrats nämnvärt efter mitt långa uppehåll.

Oj vilket upplägg...vem vill smasha? :banana

Det hade ju så klart varit läge för att käfta emot dig här, men tyvärr kan jag inte annat än att hålla med dig, du har rätt.









...du är precis lika kass nu som du var då. :tomten
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
det hände mig igår mot abstruse. var en meter ifrån honom och meppra 10-13 skott i HUVUDET, jag dog, kollade sedan hur många hits osv jag hade träffat.... 1hit/36dmg :kocko :va

Du suger verkligen Mikke. Du är sämst helt enkelt.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
jag började spela i våras tror jag, roligt gäng att gejma med, nästan lite beroendeframkallande, hehe Det roliga e ju att man utvecklas hela tiden, men ibland känns det som det går bakåt

...och så har vi champagne-provarkvällar med jordgubbar vid hängbron också. Det är nästan lite romantiskt när mynningsflammorna är det enda som lyser upp flodbanken nedanför och man hör åskans muller avlägset rulla över bergen. Aaaaaaahhhh... :trixie
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Aha, e det så du gör, allt som vanliga folk pratar på dagarna spar du tills du ska spela cs å vräker ur dig en batalj av ord, ramsor, sånger å buller å bång på några timmar till allas förtret som e i samma lag :fakta

Hehehe, lite coolt ändå :Bugar

Nisse Järnet skrev:
Det var ett jävla snack här tycker jag! :7peta Spara knapptryckningarna tills ikväll ist :mattias
 

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Skåne(kävlinge)
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Får ju tacka för en rolig stund igår, kunde bara vara inne en liten stund sen skrek klanen på mej, men ida ska ni får smaka skånskt bomull. :yoparty
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Heda skrev:
Aha, e det så du gör, allt som vanliga folk pratar på dagarna spar du tills du ska spela cs å vräker ur dig en batalj av ord, ramsor, sånger å buller å bång på några timmar till allas förtret som e i samma lag :fakta

Hehehe, lite coolt ändå :Bugar
Haha u got me :tungan Tråkigt att inte fler har mic tycker jag.
Hmm undra hur många som har mutat mig? :brinnerup
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Min kväll är tyvärr helt dedikerad till endokrinologistudier. :(
Kanske kanske om det går osedvanligt snabbt att plugga så tittar jag nog in i 10min eller så.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top