MikkE
Guest
är det ingen som är på typ Nu!?! 20:00
thopa skrev:Det har gått skit för mig på sistone
Hur jag än skjuter så känns det som om skotten går rakt igenom alla utan att ta skada.
Brorsan tog tillbaka (sin) min ögonsten mx510 för 2 veckor sedan och gav mig en IE 3.0 som jag för övrigt hade tankt att kassera, men någon här kanske är intresserad?
Jag måste ha en mx510 eller liknande. Jag hade tankarna på en trådlös som t.ex mx1000 men jag vet inte om jag vågar köpa en trådlös. Jag har även tankarna på en übermus som heter Razer Diamondback fast jag vet inte om dess form och vikt tilltalar mig. Sen att den inte finns i någon affär i närheten som säljer den gör ju inte saken bättre, jag vill knappa och känna på den innan ett ev köp.
MikkE skrev:jag kommer in prick 21:00
Tack, men får ingen kontakt med servern......Trango_B skrev:Välkommen!
Evil M skrev:Rex är elak
Kommer aldrig glömma dom här orden eka i haedsetet: Hahaha du är nog den sämsta CT i sh historia!
Nått liknande var det i alla fall.
Maverick skrev:Nu har jag fått svar.. vecka 52 få jag mitt bredband som jag har väntat på sen april!! men nu jävla ska det snart börja pangas på allvar igen..
Jag låg på plus iaft-rex skrev:Nu skall du inta vara så kaxig.
VI! är sämsta ct någonsin. Hela laget alltså. Jävlar va värdelösa vi var.
Haha tyckte du sa att JAG var den sämsta ct.t-rex skrev:Nu skall du inta vara så kaxig.
VI! är sämsta ct någonsin. Hela laget alltså. Jävlar va värdelösa vi var.
Tyckte jag också, han försöker bara mygla!Evil M skrev:Haha tyckte du sa att JAG var den sämsta ct.
Smedis skrev:Tack, men får ingen kontakt med servern......
Hoppas t-rex tillhör m fl! Han sköt mig flera gånger!!abstruse skrev:Äsch, tycker du har lärt dig och blivit bättre fort.
Annars kan vi ju kicka och banna de här nya förmågorna som Egget, Thopa m fl. Egentligen tycker jag vi bannar alla som överhuvudtaget vet vad de pysslar med i CS...
Tror jag med men det är bäst att hålla med honom, rätt vad det är så kanske man inte kommer in på serverNisse Järnet skrev:Tyckte jag också, han försöker bara mygla!
Själv kör jag Razer Boomslang 2000MikkE skrev:eller så har man en Logitech MX510!!!!!! Üüüüüüübermus!!!!!!
fungerar i stort sett på alla underlag. jag har datorn i knät (ligger i sängen) och musen får "åka" på täcket. inga probbs!
HAHAHA!!!Nisse Järnet skrev:....Han bor i skogen och har inget internet hemma
Vette fan va de är för någon, men dålig verkar den varasharpedge skrev:Själv kör jag Razer Boomslang 2000
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|