Man kan inte köpa med musen tex. När själva spelet laddas upp när man går ut på en server så är det en gråvit(har jag för mig) bakrund med någon stor logga. Sen står det någon text oxå men kommer ej håg vad. köpmenyn ser lite anorlunda ut mot "orginal" lika så knapp options delen i spelet. Fanns mer knappkombinationer att välja mellan som man kunde välja snabbköpsmenyer tex. Sen var alla gubbar i T likadana, så valde jag gubben med brillor och grön tröja så blev all i mitt lag den gubben och alla i CT såg likadan ut som den klädslen med gasmasken bla.Anton_Ljunghusen skrev:Menar du att köpmenyerna var vita, oklickbara?
Fpsmodels är inte fusk, finns några som är godkännda för klanlir mm. Jag hade dem innan min dator krasch men dom försvann med formateringen. Ska se om jag hittar länken igen.abstruse skrev:Jag funderar på om inte man kanske behöver det, för något har hänt med burken. Men räknas inte det som fusk?
abstruse skrev:Jag funderar på om inte man kanske behöver det, för något har hänt med burken. Men räknas inte det som fusk?
Evil M skrev:Man kan inte köpa med musen tex. När själva spelet laddas upp när man går ut på en server så är det en gråvit(har jag för mig) bakrund med någon stor logga. Sen står det någon text oxå men kommer ej håg vad. köpmenyn ser lite anorlunda ut mot "orginal" lika så knapp options delen i spelet. Fanns mer knappkombinationer att välja mellan som man kunde välja snabbköpsmenyer tex. Sen var alla gubbar i T likadana, så valde jag gubben med brillor och grön tröja så blev all i mitt lag den gubben och alla i CT såg likadan ut som den klädslen med gasmasken bla.
Men jag vill ha den configen eller vad fasen det var. Allt såg ju helt knas ut nu och ljudet var verkligen dåligt som att sitta i en skokartong eller nått. Blev bara jobbigt att spela. Har testat att ställa in ljudet mm men blir inte bättre fö det.Anton_Ljunghusen skrev:Det är ju inställningar i spelet.. Kollat runt options så kanske du kan fixa ett par grejer iallfall? Som det där att man inte kan köpa med musen, det väljer man där
=Drex= skrev:...
Någon som ska lira tonite?
/Drex
t-rex skrev:Lira? Vi skall avrätta dig!
Edit: Kanske inte jag... men någon som kan....
=Drex= skrev:Kul vilken tid brukar ni gå in?
liljekvist skrev:Har fått upp min Fps från 25 till 100.
t-rex skrev:Normalt folk=ungefär 21.00-21.30.
Abs="efter träning/efter poker"=alltid efter alla andra.
Nisse=runt 05.00 på morgonen.
abstruse skrev:Svinpäls!
Rigge skrev:Jag ligger också på stadiga 100! Det blev lite lättare att sikta då Men det hjälper inte mot brist på tålamod och taktik.
abstruse skrev:Jaja, sparka på den som ligger bara...
Var har ni två drontar för grafikkort och CPU?
Rigge skrev:2,5 ghz och geforce 2 tror jag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|