CS Ikväll!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Anton_Ljunghusen skrev:
Menar du att köpmenyerna var vita, oklickbara?
Man kan inte köpa med musen tex. När själva spelet laddas upp när man går ut på en server så är det en gråvit(har jag för mig) bakrund med någon stor logga. Sen står det någon text oxå men kommer ej håg vad. köpmenyn ser lite anorlunda ut mot "orginal" lika så knapp options delen i spelet. Fanns mer knappkombinationer att välja mellan som man kunde välja snabbköpsmenyer tex. Sen var alla gubbar i T likadana, så valde jag gubben med brillor och grön tröja så blev all i mitt lag den gubben och alla i CT såg likadan ut som den klädslen med gasmasken bla.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Evil M skrev:
Man kan inte köpa med musen tex. När själva spelet laddas upp när man går ut på en server så är det en gråvit(har jag för mig) bakrund med någon stor logga. Sen står det någon text oxå men kommer ej håg vad. köpmenyn ser lite anorlunda ut mot "orginal" lika så knapp options delen i spelet. Fanns mer knappkombinationer att välja mellan som man kunde välja snabbköpsmenyer tex. Sen var alla gubbar i T likadana, så valde jag gubben med brillor och grön tröja så blev all i mitt lag den gubben och alla i CT såg likadan ut som den klädslen med gasmasken bla.

Det är ju inställningar i spelet.. Kollat runt options så kanske du kan fixa ett par grejer iallfall? Som det där att man inte kan köpa med musen, det väljer man där

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Anton_Ljunghusen skrev:
Det är ju inställningar i spelet.. Kollat runt options så kanske du kan fixa ett par grejer iallfall? Som det där att man inte kan köpa med musen, det väljer man där
Men jag vill ha den configen eller vad fasen det var. Allt såg ju helt knas ut nu och ljudet var verkligen dåligt som att sitta i en skokartong eller nått. Blev bara jobbigt att spela. Har testat att ställa in ljudet mm men blir inte bättre fö det.

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Har fått upp min Fps från 25 till 100. Har dock laggt max 100 på fpsen så nu ligger den konstant där, även när det blir lite folk som brakar loss :)

Hur jag gjorde med min dator.

1. Stäng av alla program så som MSN, mm ja allt som tar minne,näthastighet. kolla task manager.

2. fixa vert i grafikkortet då min skärm endast klara 85Hz

3. ställde in max fps på 101

4. Starta om datorn då min alltid står på :rolleyes:

Vipps så låg min FPS på 100 alltid :yoparty

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Fifann, nu har man äntligen fixat fram en funkande CD key till CS (min gamla va redan used så jag köpte nytt HL, 99 spänn) så nu e man redo piska er ordentligt :D

Ps, spelat mest source nuförtiden (jäklar vilken graffeskillnad :skrämd kom inteihåg gamla fina CS som så "dålig") men brorsan å jag va me å beta testade beta 1 & 2 tillsammans med Cliffe å gubbarna back in början av 2000 talet (servern vi hade hette SWE[S.W.A.T] ) om någon oldtimer möjligen finns bland oss sporthojare :yoparty

Någon som ska lira tonite?

/Drex :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Normalt folk=ungefär 21.00-21.30.

Abs="efter träning/efter poker"=alltid efter alla andra.

Nisse=runt 05.00 på morgonen.

Ikväll ska ni få smaka bly, utan smaktillsatser.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Rigge skrev:
Jag ligger också på stadiga 100! Det blev lite lättare att sikta då :) Men det hjälper inte mot brist på tålamod och taktik.

Jaja, sparka på den som ligger bara...

Vad har ni två drontar för grafikkort och CPU?

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Fyfan vad jag hatar nya cs..

i 1,3 lirade jag med en 1000mhz, 256 mb ram, gf4 mx och hade konstant 100 fps
nu sitter jag på 1,8 ghz, 1 gig ram, gf3 tit och det hackar balle
jävla skitspel, fattar att folk slutar lira det

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Till er som får drops: Har ni 256mb ram eller mindre eller 16mb graffekort så har ni nog förklaringen där

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024