CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Jag trycker med musen på skärmen, trycker ni sifferkombinationer då? Jag e ju sist iväg JÄMT!!! typ. b-8-2 osv ??

Jag kör också med musen. Är aldrig först men såvida man inte skäller på någon som fakenickar så brukar jag vara iväg hyggligt tidigt. Så det går att vara, förhållandevis, snabb med musen :rolleyes: också. Även om jag är övertygad om att jag skulle kunna vara snabbare med tangenterna, men nu orkar jag fan inte lära om. Ska man lära sig handla med tangenterna nu kommer man ju onekligen vara sist tills man lärt sig ordentligt.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men jag tänkte mera för att slippa ha ångest när man spelar med i samma lag som t-rex å går och lägger sig så slipper man tänka på en arg Dino som sitter hemma hos sig å dunkar pannan i bordet å tänker :mad: HATA HEDA, :mad: HATA HEDA, handla fortare handla fortare............ :(

Jag sover bättre om jag vet att han inte är arg på mig

:rofl

abstruse skrev:
Jag kör också med musen. Är aldrig först men såvida man inte skäller på någon som fakenickar så brukar jag vara iväg hyggligt tidigt. Så det går att vara, förhållandevis, snabb med musen :rolleyes: också. Även om jag är övertygad om att jag skulle kunna vara snabbare med tangenterna, men nu orkar jag fan inte lära om. Ska man lära sig handla med tangenterna nu kommer man ju onekligen vara sist tills man lärt sig ordentligt.

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Jag kommer och spelar nästa vecka igen. Har tenta och sjukt mkt att göra
nu ett litet tag framöver. Måste fan stiga upp vid 8 varje dag för att hinna med allt :död

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
MikkE skrev:
Kan man köpa vapen genom att trycka ner musen och sedan klicka på typ PgUp?

Äh, bara att vara lite snabb. Har jag tillräcklikt med cäsh och jag är tex CT kan det se ut såhär:

B-4-3 m4
B-1-4 deagle
B-6 ammo
B-7 ammo
B-8-2 väst+hjälm
B-8-3 flash
B-8-3 flash
B-8-4 granat
B-8-5 rökare
B-8-6 kit

Tar MAX tre sekunder att knappa in det.
Är det då inte ännu snabbare att direkt när rundan startar trycka på en enda knapp så får du AK, ammo, deagle, ammo, flash, HE och kevlar automatiskt på en tiondels sekund?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda skrev:
Men jag tänkte mera för att slippa ha ångest när man spelar med i samma lag som t-rex å går och lägger sig så slipper man tänka på en arg Dino som sitter hemma hos sig å dunkar pannan i bordet å tänker :mad: HATA HEDA, :mad: HATA HEDA, handla fortare handla fortare............ :(
Jag sover bättre om jag vet att han inte är arg på mig :rofl

Jag sover som bäst de kvällar han ylat ordentligt i micken på bred göteborgska. Du vet, de där gångerna då man riktigt kan se hur venerna i pannan håller på att brista och en i ansiktet högröd rex tjuter: "Öka era djävlar!" :rofl

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kaZmur skrev:
Är det då inte ännu snabbare att direkt när rundan startar trycka på en enda knapp så får du AK, ammo, deagle, ammo, flash, HE och kevlar automatiskt på en tiondels sekund?

Scripts är fusk, scripts är gay. Men så var det väl du som inte kunde parkera ordentligt heller va? :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hahahaha, man kanske ska vända på det å försöka njuta av det när han lider å härjar, hoppas han lirar i mitt lag ikväll så ska ni se på Handla.... när rex plantar fixar jag på mig vest och står å väljer pickadoll :D :D

Sedan e det bara att stänga av volymen :lol

abstruse skrev:
Jag sover som bäst de kvällar han ylat ordentligt i micken på bred göteborgska. Du vet, de där gångerna då man riktigt kan se hur venerna i pannan håller på att brista och en i ansiktet högröd rex tjuter: "Öka era djävlar!" :rofl

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
abstruse skrev:
Tell me 'bout it. :näsblod

Vill du byta?
Jag kan donera lite ram minne om du tror att det gör någon skillnad.

512MB DDR bytes mot evig tacksamhet (och arbete som måltavla när jag spelar) :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kaZmur skrev:
Jag kan donera lite ram minne om du tror att det gör någon skillnad.

512MB DDR bytes mot evig tacksamhet (och arbete som måltavla när jag spelar) :D

Killen, välkommen till verkligheten, men jag sitter på en gammal PIII 800Mhz med 384MB RAM och tillika PC133-minnen...

(Men tack för erbjudandet...) :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
abstruse skrev:
Killen, välkommen till verkligheten, men jag sitter på en gammal PIII 800Mhz med 384MB RAM och tillika PC133-minnen...

(Men tack för erbjudandet...) :)
Då är du bortom all räddning med andra ord. :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Nej, nu börjar det bli dags att dö... jag drar in på servern nu för uppvärmning. :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
Jag pratar hockey nu, inte fotboll. Det senare är ointressant såvida man inte spelar själv i goda vänners lag. Det tidigare skulle jag inte ge mig in på för egen del, det räcker med en Bambi på hal is, Disney's.

Fotboll är ingen sport. Hockey är manligt.

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Hej det är jag som är AndersJohansson. Det står att mans ka presentera sig så.. Men varför är det nästan aldrig någon inne och spelar ? :kocko

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
AndersJohansson skrev:
Hej det är jag som är AndersJohansson. Det står att mans ka presentera sig så.. Men varför är det nästan aldrig någon inne och spelar ? :kocko

Servern är ju nästan full.

:tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
AndersJohansson skrev:

Vid 21-21.30 brukar det vara ett antal inne

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...