CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Hörru pluttis om du ändå är vaken till tre på nätterna varför spelar du så kort tid då på kvällarna ? E du skraj för statsen? Eller tog pollyn slut;)

Skraj för statsen? Jag ligger sopigt till på den, så den struntar jag i ändå. :) Nä, var anmäld till en pokerturnering igår, därav loggade jag av lite tidigare.

"Pluttis"? Bah, your ass is mine tonight! :fatta!
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
abstruse skrev:
Nu dj*vlar. Ta på dig blöjor och kevlarväst ikväll.

Och medtag en näsduk, you're going to need it. :mad:
Kan tyvärr inte lira ikväll men skjut lite extra på Heda för min skull sötnos. :hoppa
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Grrr, jag har installerat en spycam hos dig Kolla, så här kommer det att gå till ikväll:


1. *T*Plutten (Abstruse) ligger å kramar sitt favvomjukisdjur, lyckligt drömmandes om Polly i stora lass, och vart han ska planta på AZTEC

2. Ta Da !!!! *CT*Heda Kommer smygandes med niven i högsta hugg......

3. To much bloood :tungan


ps. ledsnade på att diska å fick en idé ds muhahahaha

abstruse skrev:
 

Bifogat

  • pluttis1.JPG
    pluttis1.JPG
    56.7 KB · Visningar: 42
  • pluttis2.JPG
    pluttis2.JPG
    68.3 KB · Visningar: 54

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Grrr, jag har installerat en spycam hos dig Kolla, så här kommer det att gå till ikväll:


1. *T*Plutten (Abstruse) ligger å kramar sitt favvomjukisdjur, lyckligt drömmandes om Polly i stora lass, och vart han ska planta på AZTEC

2. Ta Da !!!! *CT*Heda Kommer smygandes med niven i högsta hugg......

3. To much bloood :tungan


ps. ledsnade på att diska å fick en idé ds muhahahaha

:D Du är ta mig fan inte riktigt klok! *asg* Jag dööör! *skrattar så tårarna sprutar* :rofl :Bugar
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Angående statsen, postar återigen hur den beräknas:

( http://www.psychostats.com/faq.php?id=1 )

Question: How is skill calculated?

Simply put: Skill points are given for each kill you get. You receive more points for killing somone that has a higher skill point value than you do. Weapons do not alter points at all. And players receive bonuses for doing things such as bombing targets and saving hostages.

PsychoStats v1.4 and above have used a formula called The ELO Method. This method of skill calculation takes into account the skill of the killer and victim as described above, but it takes a closer more detailed look.

A player begins with a skill of 1000 by default (your stats.cfg can change this). When someone gets killed, the killer and the victim will have their skill rating adjusted. This adjustment depends on two things: the delta (difficulty of the kill) based upon the rankings, and the development coefficient, based upon the amount of kills each person has.

The delta is expressed in this formula:

Delta = 1
1 + 10(k-v)/1000


The next step in the equation is to find the development coefficient. This number determines how many points you can at most gain or lose when you die. This coefficient uses a much simpler formula. Everyone's coefficient is initially at 20. After 100 kills, it drops to 15.

The killer's rating will increase by the difficulty rating multiplied by his development coefficient. Conversely, the victim's rating will decrease by the difficulty rating times his experience coefficient. Thus, the complete formula is:

New Skill = Skill ± K
1 + 10(k-v)/1000

Also, any award shown in the stats listing can be setup by the admin to give bonus points to players. Like having the highest K : D ratio, etc. These extra bonuses are only applied after all the logs are scanned and are flat bonuses.
 

MikkE

Guest
Ok. Så det är så man räknar. Tackar för info.

Själv är jag helt inne på att lira HL2 nu. Spännande värre :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag ledsnade på det efter typ halva.....bara massa springade å lite skjutande, ska låte det vila tills man blir taggad igen.

Gammla HL var roligare :)

MikkE skrev:
.

Själv är jag helt inne på att lira HL2 nu. Spännande värre :)
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Heda skrev:
Jag ledsnade på det efter typ halva.....bara massa springade å lite skjutande, ska låte det vila tills man blir taggad igen.

Gammla HL var roligare :)


Ja komigen nu heda vi drar ett lir hl 1 ikväll!!
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
SKITSPEEEEEL

Hur f*n kan man vara så kass?? Jaja jag ger det ett försök till sen deletar jag hele internet. :mattias
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
är sugen, men avaktar nog lite ikväll faktiskt.. hmm, konstigt att inga andra är inne på servern.. :3freak
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top