Acrid skrev:Idag gick det hyffsat bra, vilket var ett tag sen sist...Med logiken på statsen så lär jag rasa i tabellen nu då med andra ord :kocko
Fick iaf känna lite på Heda
Hur gör du för att ta flera screenshots heda?Heda skrev:Men, jag fick dig först, fast..........glömde screen
Jeje, den bjuder vi på
EDIT. Hittade lite anda lustiga grejor, closeup, hahahahhahaha
kaZmur skrev:Hur gör du för att ta flera screenshots heda?
abstruse skrev:Han trycker på F5 - try it, you might like it!
Heda skrev:Njaee, har flyttat den funktionen till sidan av musen så man slipper leta efter knappen på tangentbordet, då blir det mera spontanbilder, bara trycka till lixom.
Har prata och screenknappen nu på musen oxå så man slipper fummla på tangentbordet, för F5hittar jag aldrig när det är mörkt ifall det går undan, roligare att ta screen precis innan man knivar eller den faller ihop, annars få man ju bara textraden....
Ska man ta flera e det ju bara att hetstrycka
abstruse skrev:Jag kör också med musen. Är aldrig först men såvida man inte skäller på någon som fakenickar så brukar jag vara iväg hyggligt tidigt.
...
Tyckte jag ställde upp rätt bra med med min skalle till förfogande!t-rex skrev:Vill man stiga på rankingen kan man skjuta jas. Då går det fort. Jas var kass igår.
t-rex skrev:Vill man stiga på rankingen kan man skjuta jas. Då går det fort. Jas var kass igår.
Du som var hal som en ål igår borde väl ligga etta snart?Heda skrev:Gick uruuuuselt igår sjönkt till typ hundra igen........ så vem bryr sig om statsen egentligen, haha
kaZmur skrev:Du som var hal som en ål igår borde väl ligga etta snart?
abstruse? Ja hon spelade rätt bra igår. :Heda skrev:Det finns alltid någon som e bättre tydligen, hon vet vem hon e å hon ska få stordäng ikväll
mmm skrev:
kaZmur skrev:abstruse? Ja hon spelade rätt bra igår. :
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!