CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Goofy och mmm är ena feeeeeega stackare! Det har K-räx och jag kommit fram till i en intern omröstning. Enda sättet att hävda motsatsen är att inom en tämligen snar framtid (Läs: kl 22.00 ikväll) dyka upp på SH-servern och inte ha en alltför stor minusstatistik.

Btw, jag har haft lite PM-trafik med Tom och mapcyclen är aningen ändrad. Skulle ni tycka att den är kass så har jag ingen aning om vem det är som föreslagit de nya banorna. Skulle ni tycka den är bra så kan ni skicka trisslotter till mig... :banana

F ö hoppas jag att överstepräst Tom behagar förära sina ödmjuka lärjungar med ett besök på servern någon gång under veckan. :Bugar
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Goofy och mmm är ena feeeeeega stackare! Det har K-räx och jag kommit fram till i en intern omröstning. Enda sättet att hävda motsatsen är att inom en tämligen snar framtid (Läs: kl 22.00 ikväll) dyka upp på SH-servern och inte ha en alltför stor minusstatistik.
hmmm....

abstruse skrev:
Subjektivt röstar jag på K-räxet! :fatta! :arsele :banana :notme

Aja, du e ju gammal så att du e lite senil får man väl räkna med
:D .

Blir kanske lir ikväll, eventuellt blir d biljardspelande för omväxlings skull så jag får se vad som händer. E jag hemma så kan jag nog visa dej lite hur man spelar. :rolleyes:

mmm *** Mathias *** matteboy7@hotmail.com
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
Blir kanske lir ikväll, eventuellt blir d biljardspelande för omväxlings skull så jag får se vad som händer. E jag hemma så kan jag nog visa dej lite hur man spelar. :rolleyes:

mmm *** Mathias *** matteboy7@hotmail.com

Kom igen bara, din kycklingskit, kom igen bara! :banana

Se till att ta brorsan din med dig. Jag orkar inte hålla pli på alla småyngel helt själv... :hihi
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
abstruse skrev:
Btw, jag har haft lite PM-trafik med Tom och mapcyclen är aningen ändrad. Skulle ni tycka att den är kass så har jag ingen aning om vem det är som föreslagit de nya banorna. Skulle ni tycka den är bra så kan ni skicka trisslotter till mig... :banana


Jag hade gillat om Asault kom med i maplisten, men den kanske är med nu? :)
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Kom igen bara, din kycklingskit, kom igen bara! :banana

Se till att ta brorsan din med dig. Jag orkar inte hålla pli på alla småyngel helt själv... :hihi

Ska försöka få med han, men du vet hur det är med er gamlingar...
:D

Btw, lekledaren (läs abstruse), anhåller om tidigare start idag isf, kl 21.00 even lr 21.30 kanske??
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Goofy och mmm är ena feeeeeega stackare! Det har K-räx och jag kommit fram till i en intern omröstning. Enda sättet att hävda motsatsen är att inom en tämligen snar framtid (Läs: kl 22.00 ikväll) dyka upp på SH-servern och inte ha en alltför stor minusstatistik.

Btw, jag har haft lite PM-trafik med Tom och mapcyclen är aningen ändrad. Skulle ni tycka att den är kass så har jag ingen aning om vem det är som föreslagit de nya banorna. Skulle ni tycka den är bra så kan ni skicka trisslotter till mig... :banana

F ö hoppas jag att överstepräst Tom behagar förära sina ödmjuka lärjungar med ett besök på servern någon gång under veckan. :Bugar

Bla bla bla.

Skicka upp den nya mapcyclen så ska jag se om jag orkar skaffa steamskiten.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
22.00 gäller. Måste sanera den här trista ursäkten till lägenhet jag har.

Och stryka en skjorta...

Ses om ett tag.



@goofy. Mapcycle??? komigen nu, du vet att du vill!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Blue skrev:
Jag hade gillat om Asault kom med i maplisten, men den kanske är med nu? :)

Faktum är att jag själv också är förtjust i Assault, men då den är lite mer "vanligt" förekommande än de_nuke, som jag också diggar, så valde jag den senare.

Vi kör med denna mapcycle ett tag. Efter ett tag kommer saker och ting utkristallisera sig och vi antecknar vilken bana det stönas mest om när denna laddas. Då byter vi istället ut den här mot en annan, måhända Assault om fler så önskar.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
Ska försöka få med han, men du vet hur det är med er gamlingar...
:D

Btw, lekledaren (läs abstruse), anhåller om tidigare start idag isf, kl 21.00 even lr 21.30 kanske??

Visst, jag tittar till servern vid 21.30. Är det +4 då så joinar jag. Annars väntar jag tills Rexen hittat sin rullator så ses vi allesammans vid 22.00.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MrGooFy skrev:
Bla bla bla.

Skicka upp den nya mapcyclen så ska jag se om jag orkar skaffa steamskiten.

Hörru! Plocka av dig trucker-kepsen nu och kom in i matchen! Be Knalle-Marcus tanka hem och bränna Steam/CS-kitet till dig ögonaböj så vi kan lira i veckan. :tummenupp
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
22.00 gäller. Måste sanera den här trista ursäkten till lägenhet jag har.

Och stryka en skjorta...

Ses om ett tag.

Städa OCH stryka en skjorta, på en måndag? Hade det varit en fredag hade man ju förstått, med tanke på att helger kan bjuda på det ena och det andra. Stryka skjorta kan ju bero på jobbmöte imorgon eventuellt. Men, och det med versalt M, att stryka skjorta OCH städa lägenheten på en måndag måtte innebära besök av kvinnfolk antingen ikväll alternativt imorgon...

Bränns det? :tuttar :tungan :)
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Hörru! Plocka av dig trucker-kepsen nu och kom in i matchen! Be Knalle-Marcus tanka hem och bränna Steam/CS-kitet till dig ögonaböj så vi kan lira i veckan. :tummenupp


Skicka upp mapcyclen så ska jag fundera på det.
Eller är det för jobbigt? :7peta
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MrGooFy skrev:
Skicka upp mapcyclen så ska jag fundera på det.
Eller är det för jobbigt? :7peta

Jaha? :va Så du spelar inte för att umgås med oss? Vi duger inte längre va? Vi som trodde att du tyckte om att leka med oss... *sniff* :(












...jaja... *muttermummel* :5sure

1. de_nuke
2. de_aztec
3. de_dust2
4. de_train
5. de_dust
6. de_prodigy
7. cs_italy
8. de_inferno
9. cs_office
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Jaha? :va Så du spelar inte för att umgås med oss? Vi duger inte längre va? Vi som trodde att du tyckte om att leka med oss... *sniff* :(












...jaja... *muttermummel* :5sure

1. de_nuke
2. de_aztec
3. de_dust2
4. de_train
5. de_dust
6. de_prodigy
7. cs_italy
8. de_inferno
9. cs_office

Självklart vill jag umgås med er, men jag vill gärna ha kul samtidigt. :yoparty

Måste säga att den nya mapcyclen är nästintill klockren förutom italy, den banan är ingen favorit om man säger så. Men men det ser nästan ut som om jag får ta att be lille Marcus att tanka och bränna. :tummenupp
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
spel ikväll?? och gärna tidigare, typ vid 21.00

Igår gick det jättebra, EFTER du hade gått. Micke avslöjade att du kör med både aimbot, wallhack, flabbergast, scoobydoolittle och en hel hög andra fusk. Inte minst sa han att du siktar före du skjuter också. Stryk skulle du ha! :fatta!

Jag kommer ikväll också, vet inte om jag kan före 22.00. (Måste träna aim och installera en massa fusk...) :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top