CS Ikväll!

MikkE

Guest
t-rex skrev:
Nä, olagligheter struntar vi i. Men den där äckliga avataren skall bort. Bort skall den!!!! :fatta!


:D

BTW alla, eftersom jag intecknade min framtid igår så kommer jag inte att gejma idag. Är i fjollträsk hela dagen i morgon och skall berätta en massa saker för en massa människor och måste komma på vad.

Lessen.
:4skrika ÄR DET INGEN SOM TYCKER OM MIN AVATAR!?!?!?!!? :4skrika :4skrika :gråta

EDIT: nu har jag bytt........................ suck..................men den kommer nån annan gång!!! DÅ NI!!!! MUAHAHAHAAH!!!

EDIT 2: ingen som kommer å lira 22:00??
 

Bifogat

  • TheMorningAfter.jpg
    TheMorningAfter.jpg
    36.7 KB · Visningar: 30

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Sista photoshoppade bilden för ikväll... :rolleyes:

...nu ska jag in och lira...
 

Bifogat

  • cs_4.jpg
    cs_4.jpg
    52.2 KB · Visningar: 42

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
Allt jag äger är typ 150:- och jag får inte lön förens den 27e...och du tycker jag ska tjacka ett lir för 129:- nu?! :7peta

Nej inte nu, du skulle köpt HL för ett sekel sedan. Du har snålvargat länge nog nu... :kocko :rolleyes: :tungan
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
så går det när man kör 1.6, på gamla 1.5 servers är det fullt krig. skulle gärna spela med er men vägrar steam än så länge.
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
abstruse skrev:
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!


Klart möjligt att man dyker upp, blir sur, å sticker igen :)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
R2 skrev:
så går det när man kör 1.6, på gamla 1.5 servers är det fullt krig. skulle gärna spela med er men vägrar steam än så länge.

Jodå, det finns en uppsjö av 1.6-servers att spela på, men det vore ju kul om alla SH:are sågs på samma server emellanåt.
 

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
abstruse skrev:
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!

Har ett kök som byggs om helt och diverse andra saker som tar sin lilla tid...... nu har jag iaf laddat ner Steam men alla knappinställningar mm måste göras om så om ett par veckor är jag nog med i matchen igen. Har inte ens hunnit köra hoj på många veckor men fick iaf ihop det till en liten tur i söndags, helt underbart!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
LasseB skrev:
Har ett kök som byggs om helt och diverse andra saker som tar sin lilla tid...... nu har jag iaf laddat ner Steam men alla knappinställningar mm måste göras om så om ett par veckor är jag nog med i matchen igen. Har inte ens hunnit köra hoj på många veckor men fick iaf ihop det till en liten tur i söndags, helt underbart!

Hoj? Jag har inte kört hoj sedan i juli. Hojsäsongen är slut för länge sedan. Det är ju KALLT ute! :fatta!

Knappinställningarna tar någon minut att fixa. Köket har du ju pulat med i flera veckor, får man vara hur slö som helst, även om man är skåning? :gnissla

"Diverse andra saker som tar sin lilla tid"? Jojo, det är väl Eve samt den där danskan som pockar på uppmärksamhet kan jag tänka. Förresten, hon ser ganska dåligt va? :hihi :tungan :rolleyes: ;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top