abstruse skrev:Jag kommer ikväll också, vet inte om jag kan före 22.00. (Måste träna aim och installera en massa fusk...)
Jag med, så att jag kanske klarar av försvara mig!
abstruse skrev:Jag kommer ikväll också, vet inte om jag kan före 22.00. (Måste träna aim och installera en massa fusk...)
Samma sak har hänt mig! Fast jag har ändå köppt det den lagliga vägen...Nisse Järnet skrev:Men FAAAAAAAAAN!!! Står att min CD-key är reggad på nån annan tomte!
Har inte köpte liret men ändå...jaja blir till och tjacka HL då *suck* Nån som vill sponsra?? Eller vet var det är billigast? Har hittat för 129 spänna.
Mitt förbannadehelvettescpskitfanjävlasatanshorskitbajsidiot-spel funkar ju inte? Dom säger att min CD-key är keff :kockoWaZZe skrev:nåå, cs ikväll eller??
Nisse Järnet skrev:Mitt förbannadehelvettescpskitfanjävlasatanshorskitbajsidiot-spel funkar ju inte? Dom säger att min CD-key är keff :kocko
Hehe de e ju därför jag inte har råd!! Får väl ta och köpa ett spel för en gångs skull då Men för Biifer funkar det ju inte heller? Jaja, återkommer så snart jag har fått tag på ett nytt HL.abstruse skrev:Men din lille ligist! Du har ju inte ens köpt spelet har du ju sagt? Har du råd med en 125:a, en BMW och ett gäng kwacker-scooters så har du banne mig råd att beställa Half-Life från Ginza för cirkus 130 bagare!
Seså, snåljåp!
abstruse skrev:Rexen och jag rockade idag! Pensionärer kan! Passar ni er inte så postar jag screenshots, eller vad säger du Micke?
Peter_SP-1 skrev:Vad e det för password ?
abstruse skrev:Rexen och jag rockade idag! Pensionärer kan! Passar ni er inte så postar jag screenshots, eller vad säger du Micke?
Biifer skrev:JA JA JAJAJAJAJ HURRA!
Nu funkar CS igen! Hade en CD-key generator som funkar!!!
Lägger upp några så ni oxå kanske får det att funka!
3797-81855-3582
9461-65937-8911
9308-07975-1507
6507-35347-0113
8057-97597-4176
edit: Säkert olagligt... Men vad gör man inte för Sporthoj.com?
MikkE skrev:eehhh!?! olagligt.. jag tror inte att de e en själ här som bryr sig
olagligheter för alla!!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras