bergstroem
Ny medlem
Hel rätt bygge! Kommer bli sjukt grym! Gillar det klassiska med V-twin och stuket men med lite sportigare komponenter i bromsar och dämpare!!
Willys har nudlar för 3,90 Kr. Det är bara att bunkra för de närmaste månaderna.Nervös nervös Nervös nervös Nervös nervös...
Lackeraren ringde precis.. hojjen blev precis klar.
Dyrare än vad jag hade ursprungligen hade räknat med,
Skulle ha hämtat alla prylar på lack idag.
Mer än hälften var det bara att lämna kvar.
Rinningar
Torrsprut
Skador etc
+ att sopan hade lackat över ramnumret som jag hade maskerat.
Vad skall man säga..?
Jag kommer aldrig någonsin att lämna bort ett lackjobb igen, varenda gång jag lämnar bort ngt så blir det bara skit.
SJÄLV ÄR BÄSTE DRÄNG!
Jävla sopor
Håller med, sälj inte fö helvete! det kommer du bara ångra, blir skitläckert ju!Nej för sketen, sälj inte. Bygg klart.
Synd att det blev skit hade förmodligen lönat sig för dig att lämna till min polare fast det är en bit att åka....
Vart skall man lämna in grejjerna då? Vi är ju fortfarande åtminstonde två snubbar med en var sin uppsättning tins som skall lackas. (tankar, motorspoilrar, och bakskärmar).
Det verkar som den allmäna uppfattningen hos billackerare är att dom hellre tar stora saker med stor platt yta och att MC-delar är av ondo och förtjänar rinningar och att se ut som skit?
Jag har en halvkontakt hos en firma i sollentuna, ska försöka komma dit nästa vecka och snacka med dom och se hur pass mycket kärlek dom kan tänka sig lägga på våra grejjer för en rimlig summa. Men när man hör om Panzaas ansträngningar att hitta vettiga människor börjar man ju undra... :/
Å freddan, din tjockis. De är bara att bita ihop. Ditt bygge kommer bli kickass!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|