WEST
Gudomlig sporthojare
Stäng den här sandlådan fort.
Last edited:
Men han skriver ju att han skrattar åt oss och att vi är idioter, hur kan man känna sig mobbad då?
Fråga han om han känner sig mobbad då?
Men han skriver ju att han skrattar åt oss och att vi är idioter, hur kan man känna sig mobbad då?
Fråga han om han känner sig mobbad då?
Det är trådstartarens SYFTE som får anses vara klandervärt. Inte hur CS reagerade.
Men än en gång.... (jag ska skriva långsamt så du hänger med.)
Det är trådstartarens SYFTE som får anses vara klandervärt. Inte hur CS reagerade.
Ifall Kalle 5 år slår på sin farsa är det attacken som skall kritiseras. Attacken blir varken mer eller mindre acceptabel om farsan ej upplever smärta.
(Kl är 03:28. God natt mina herrar, och min dam.)
Fortsätt inte i den stilen med att ignorera folk och göra det värre och "roligare". Den attityden går fetbort i min bok och du kommer åka ut om du fortsätter "köra över" folks åsikter som du gjort hittills.Jag bryr mig inte ärligt talat. Ju mer motstånd jag får dessto roligare blir det. Har massor av små lustiga knep och spratt på lager....
Så det är ingen som bryr sig vad jag säger.....Negliance verkar bry sig minst..ha, ha..
Han får en (1, singularis) chans till att sköta sig.Efter ett antal timmar så har det framkommit att customskändaren är endast här på SH för att djävlas med folk. BANNAS
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|