Under de senaste 2-3 veckorna har vi sett hur åtskilliga medlemmar på detta forum kraschat så pass allvarligt att de hamnat på sjukhus med diverse brutna lemmar m.m. Vad har de haft gemensamt? Jo, de har alla varit unga förare på sporthojar som skrutit om sina idiotiska bravader här på forumet samtidigt som de ofta spytt galla över de som uppmanar dem att sansa sig. D.v.s. tvättäkta frigolithjon som bevisar att allt vad CS skriver stämmer till sista stavelsen. [/B]
Här i trakterna runt Örebro har vi tyvärr haft 3dödsfall och ingen har varit ung.
Nu säger jag dock inte att de som kör hårt inte ökar risken mångfalt, men återigen tror jag de flesta är medvetna om riskerna och gör sin egen riskkalkyl.
De som är inne på sin första säsong är säkert odödlig, men brukar inte vara de som slangar mellan bilar osv.
Varför skriver inte cs-female om bilister som sitter och halvsover i sin suv eller tappar ciggen i grenen och beter sig allmänt illa.
Tänk vad politikerna kommer tycka om bilistkollektivet.
Ända gången jag bryr mig om vad andra gör är när jag åker med någon som verkligen inte kan köra, men åker runt och riskerar mig och andra för han inte vet vad det handlar om.
Samt att man ser att paniken kommer snabbt som fan när han tycker han kommer fort in i en situation.
* Jag skulle vilja se att fler orkade bry sig i att försöka snacka med ungtupparna.
Ska det lyckas ska man nog inte framstå som en präktig sate, utan någon som kör med insidan men drar på ibland.
Tror inte någon som åker hårt sätter sig på moppen och får upp cs-femalens ord i skallen och kör enligt lagen.