customskändaren att bete sig på ett forum

på vilket sätt tycker du att customskändaren framför sina åsikter

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Jag fattar inte att folk bryr sig och irriterar sig så på han.. Han har i alla fall fått mig att dra på smilbanden både en och två gånger. Han håller ju en rätt ojämn nivå på sina inlägg men tycker absolut att han kan få vara kvar. :tungan

/Friggohjon

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Men skit i HUR CS säger saker och ting. Lägg mer lite mer tankeverksamhet på VAD CS säger. Det finns ju hittills inte en enda skribent här som kunnat bevisa att CS säger fel.

Precis som Jörgen Karlsson här ovan nämner så är det otroligt lätt att läsa i trådarna vilka skribenter som kommer att krascha. Den bristande respekten för medmänniskor och den riskattityd som vissa ger uttryck för i trådarna talar sitt tydliga språk. Under de senaste 2-3 veckorna har vi sett hur åtskilliga medlemmar på detta forum kraschat så pass allvarligt att de hamnat på sjukhus med diverse brutna lemmar m.m. Vad har de haft gemensamt? Jo, de har alla varit unga förare på sporthojar som skrutit om sina idiotiska bravader här på forumet samtidigt som de ofta spytt galla över de som uppmanar dem att sansa sig. D.v.s. tvättäkta frigolithjon som bevisar att allt vad CS skriver stämmer till sista stavelsen.

CS skadar INGEN med sina kommentarer. Tvärtom. Men åtskilliga skribenter här på detta forum bidrar till en mycket negativ tillvaro för den absoluta majoriteten för MC-kollektivet. Vill ni diskutera problem här på forumet? Anordna i så fall nån form av poll angående vad majoriteten tycker om deras brilljanta kommentarer... Ska vi värna MC-kollektivet så tror jag att vi i en sådan diskussion kan finna åtskilliga bra anledningar till vad som borde vara legitima "bannings-orsaker" här på detta forum.

Denna poll var den dummaste idiotin jag läst på detta forum på bra länge. (Vilket inte säger lite...) Det finns inte ett enda svarsalternativ som en vuxen person kan tänkas rösta på. Detta handlar om utstuderad mobbing mot en enskild person - och det stinker.

Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Men skit i HUR CS säger saker och ting. Lägg mer lite mer tankeverksamhet på VAD CS säger. Det finns ju hittills inte en enda skribent här som kunnat bevisa att CS säger fel.

Precis som Jörgen Karlsson här ovan nämner så är det otroligt lätt att läsa i trådarna vilka skribenter som kommer att krascha. Den bristande respekten för medmänniskor och den riskattityd som vissa ger uttryck för i trådarna talar sitt tydliga språk. Under de senaste 2-3 veckorna har vi sett hur åtskilliga medlemmar på detta forum kraschat så pass allvarligt att de hamnat på sjukhus med diverse brutna lemmar m.m. Vad har de haft gemensamt? Jo, de har alla varit unga förare på sporthojar som skrutit om sina idiotiska bravader här på forumet samtidigt som de ofta spytt galla över de som uppmanar dem att sansa sig. D.v.s. tvättäkta frigolithjon.

CS skadar INGEN med sina kommentarer. Tvärtom. Men åtskilliga skribenter här på detta forum bidrar till en mycket negativ tillvaro för den absoluta majoriteten för MC-kollektivet. Vill ni diskutera problem här på forumet? Anordna i så fall nån form av poll angående vad majoriteten tycker om deras brilljanta kommentarer... Ska vi värna MC-kollektivet så tror jag att vi i en sådan diskussion kan finna åtskilliga bra anledningar till vad som borde vara legitima "bannings-orsaker" här på detta forum.

Denna poll var den dummaste idiotin jag läst på detta forum på bra länge. (Vilket inte säger lite...) Det finns inte ett enda svarsalternativ som en vuxen person kan tänkas rösta på. Detta handlar om utstuderad mobbing mot en enskild person - och det stinker.

Ja men mobbing borde han vara van vid? :)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det här är ett så pass stort forum att det inhyser allsköns olika individer. Man kan inte dra jämt med alla/tycka att alla är kanon.

För egen del har jag väldigt lätt att sålla bort åsikter och inlägg som inte faller mig på läppen. Behöver inte ens använda ignoregrejset :)

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Det här är ett så pass stort forum att det inhyser allsköns olika individer. Man kan inte dra jämt med alla/tycka att alla är kanon.

För egen del har jag väldigt lätt att sålla bort åsikter och inlägg som inte faller mig på läppen. Behöver inte ens använda ignoregrejset :)

Precis det du skriver ovan har jag skrivigt i säkert 5 trådar fast på ett annat sätt.
Alla kan inte vara som alla andra, alla är olika gillar olika saker osv, men man måste kunna ta att andra tänker olikt en själv, och blir inte som en annan när det gapas. :tummenupp

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Detta handlar om utstuderad mobbing mot en enskild person - och det stinker. [/B]

Mobbing mot honom :va han/hon ber ju om det och njuter av säger han/hon själv...

Jag citerar CS: Ähhh.. jag driver med dem.... ;-) Sitter och garvar rätt stort...

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Mobbing mot honom :va han/hon ber ju om det och njuter av säger han/hon själv...

Jag citerar CS: Ähhh.. jag driver med dem.... ;-) Sitter och garvar rätt stort...

Denna tråd startades inte som ett försök till att diskutera allmän "hyfs" i trådarna. Vi förstår allihop att trådens huvudsakliga syfte var att vara otrevlig mot CS. Hur CS tolkar det är således inte relevant.

Jämför med vad som skedde i Danmark idag. En man dömdes till 10 års fängelse för att han trodde att han smugglade amfetamin. Lasten var dock helt laglig. Bedöm TS agerande utifrån motivet (mobbning), ej resultatet.

Om det hade funnits ett genuint intresse av att värna forumet skulle tråden haft helt andra svarsalternativ. T.ex. följande:

* Jag tror att andelen svåra olyckor i Sverige skulle minska drastiskt om hälften av Sveriges motorcyklister var lika kloka som CS.
* Jag skulle vilja se att fler orkade bry sig i att försöka snacka med ungtupparna.

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Under de senaste 2-3 veckorna har vi sett hur åtskilliga medlemmar på detta forum kraschat så pass allvarligt att de hamnat på sjukhus med diverse brutna lemmar m.m. Vad har de haft gemensamt? Jo, de har alla varit unga förare på sporthojar som skrutit om sina idiotiska bravader här på forumet samtidigt som de ofta spytt galla över de som uppmanar dem att sansa sig. D.v.s. tvättäkta frigolithjon som bevisar att allt vad CS skriver stämmer till sista stavelsen. [/B]

Här i trakterna runt Örebro har vi tyvärr haft 3dödsfall och ingen har varit ung.
Nu säger jag dock inte att de som kör hårt inte ökar risken mångfalt, men återigen tror jag de flesta är medvetna om riskerna och gör sin egen riskkalkyl.
De som är inne på sin första säsong är säkert odödlig, men brukar inte vara de som slangar mellan bilar osv.

Varför skriver inte cs-female om bilister som sitter och halvsover i sin suv eller tappar ciggen i grenen och beter sig allmänt illa.
Tänk vad politikerna kommer tycka om bilistkollektivet.

Ända gången jag bryr mig om vad andra gör är när jag åker med någon som verkligen inte kan köra, men åker runt och riskerar mig och andra för han inte vet vad det handlar om.

Samt att man ser att paniken kommer snabbt som fan när han tycker han kommer fort in i en situation.

* Jag skulle vilja se att fler orkade bry sig i att försöka snacka med ungtupparna.

Ska det lyckas ska man nog inte framstå som en präktig sate, utan någon som kör med insidan men drar på ibland.

Tror inte någon som åker hårt sätter sig på moppen och får upp cs-femalens ord i skallen och kör enligt lagen.

Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Här i trakterna runt Örebro har vi tyvärr haft 3dödsfall och ingen har varit ung.
Nu säger jag dock inte att de som kör hårt inte ökar risken mångfalt, men återigen tror jag de flesta är medvetna om riskerna och gör sin egen riskkalkyl.
De som är inne på sin första säsong är säkert odödlig, men brukar inte vara de som slangar mellan bilar osv.

Varför skriver inte cs-female om bilister som sitter och halvsover i sin suv eller tappar ciggen i grenen och beter sig allmänt illa.

Ända gången jag bryr mig om vad andra gör är när jag åker med någon som verkligen inte kan köra, men åker runt och riskerar mig och andra för han inte vet vad det handlar om.

Samt att man ser att paniken kommer snabbt som fan när han tycker han kommer fort in i en situation.

Ska det lyckas ska man nog inte framstå som en präktig sate, utan någon som kör med insidan men drar på ibland.

Tror inte någon som åker hårt sätter sig på moppen och får upp cs-femalens ord i skallen och kör enligt lagen.

Välkommen! :D

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89

Jag är ingen ungtupp,,,,,,,,, jag klotade rejält för 5 veckor sedan och klarade mig på det berömda håret utan att jag körde som du säger ungtupparna,,, det finns mycket bakom styren och rattar i alla samhällsklasser.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Håller med G-man att den är tråden är skapad som vuxenmobbing, ett riktigt lågvattenmärke.

Att kalla folk hjon är också vuxenmobbing, att kalla hela grupper för hjon måste vara ännu värre?

Fast dom flesta tycker nog mest att det är patetiskt.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Att kalla folk hjon är också vuxenmobbing, att kalla hela grupper för hjon måste vara ännu värre?

Fast dom flesta tycker nog mest att det är patetiskt.

Att skapa en egen tråd med poll för att prata skit om en enskild medlem är väldigt lågt.

Att kalla några för frigolithjon, moppefucko eller liknande och kritisera en grupp stör inte mig. Däremot att gå till personangrepp på en enskild person tycker jag inte om, men allt är inte svart eller vitt.

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750

Lite fel forum att ta upp sånt här va?

Kör med insidan men drar på ibland? Öh, du menar som en pedofil som älskar barn?

Har du varit borta från forumet i nån vecka?

Läs HÄR.

CS argumentation är den ENDA som kommer att hålla i längden. Ingen av "mothuggarna" har en argumentation som har hållit över tiden, trots att folk har fört fram den typens argumentation allt sedan Hedenhös.

Vad tror du att det är som får folk att ändra körsätt? Jo, de har på ett eller annat sätt insett att de tidigare har kört som idioter/psykopater/egoister/ungtuppar med hävdelsebegär/frigolithjon - take your pick. Vad tror du är den mest sannolika orsaken till att detta sker? Gudomligt ingripande eller att man tagit till sig av den information som påtalar risker?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Men han gjorde ju en exakt likadan tråd själv? då mobbar han sej själv? samt så tycker jag du ska läsa WEST inlägg.

Han skapade tråden EFTER den här skapades, eller hur? Och som G-man sa är det andra som kan ha åsikt om vad som är okej eller inte.

Jag tänker inte lägga mig i sakfrågan om hur ni eller CS kör, det får ni diskutera som ni vill.

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Men han gjorde ju en exakt likadan tråd själv? då mobbar han sej själv? samt så tycker jag du ska läsa WEST inlägg.

Har inte du lagt dig än?

CS startade inte en poll för att kommentera en annan individs förehavande här på forumet.

Denna tråd är mer som om Black Army grupperar sig runt ett Hammarby-fans för att diskutera den individen... CS gick och ställde sig mitt i Black Army-klacken och ropade HEJA BAJJÄN !!!

Vem förtjänar respekt?

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Han skapade tråden EFTER den här skapades, eller hur? Och som G-man sa är det andra som kan ha åsikt om vad som är okej eller inte.

Jag tänker inte lägga mig i sakfrågan om hur ni eller CS kör, det får ni diskutera som ni vill.

Ok , men titta i denna gästbok http://sporthoj.com/forum/member.php?u=44003

Har inte du lagt dig än?

CS startade inte en poll för att kommentera en annan individs förehavande här på forumet.

Denna tråd är mer som om Black Army grupperar sig runt ett Hammarby-fans för att diskutera den individen... CS gick och ställde sig mitt i Black Army-klacken och ropade HEJA BAJJÄN !!!

Vem förtjänar respekt?

Vi låter pollen göra sitt OK? :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...