Lite fel forum att ta upp sånt här va?
Kör med insidan men drar på ibland? Öh, du menar som en pedofil som älskar barn?
Har du varit borta från forumet i nån vecka?
Läs HÄR.
CS argumentation är den ENDA som kommer att hålla i längden. Ingen av "mothuggarna" har en argumentation som har hållit över tiden, trots att folk har fört fram den typens argumentation allt sedan Hedenhös.
Vad tror du att det är som får folk att ändra körsätt? Jo, de har på ett eller annat sätt insett att de tidigare har kört som idioter/psykopater/egoister/ungtuppar med hävdelsebegär/frigolithjon - take your pick. Vad tror du är den mest sannolika orsaken till att detta sker? Gudomligt ingripande eller att man tagit till sig av den information som påtalar risker?
Vet ej om det är så fel att ta upp det här då jag tror även de flesta även kör bil på detta forum och hit räknar jag inte 125åkarna. Jo de också då de övningskör.
Bara för att jag är mr.duktig tänker jag inte dra in de andra i det.
Dock gillar jag att se folk slanga och ha kul men på ett hyfsat säkert sätt.
Det jag menar med att dra på ibland göra det under lite bättre förutsättningar. Tror inte man kan ta någon som brassar fan och konvertera han till den laglydige i trafiken.
Då borde det väl vara bättre att han börjar köra lite med insidan och veta att han inte är rossi och asfalten inte alltid är perfekt.
Personlig utveckling sker i stadier, ju bättre man blir ju bättre är de kalkylerade riskerna.
Tråden om moraltanterna har jag lämnat då det gick till något helt annat samt att jag inte orkade läsa ca 400 inlägg med svammel.