customskändaren att bete sig på ett forum

på vilket sätt tycker du att customskändaren framför sina åsikter

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Lite fel forum att ta upp sånt här va?

Kör med insidan men drar på ibland? Öh, du menar som en pedofil som älskar barn?

Har du varit borta från forumet i nån vecka?

Läs HÄR.

CS argumentation är den ENDA som kommer att hålla i längden. Ingen av "mothuggarna" har en argumentation som har hållit över tiden, trots att folk har fört fram den typens argumentation allt sedan Hedenhös.

Vad tror du att det är som får folk att ändra körsätt? Jo, de har på ett eller annat sätt insett att de tidigare har kört som idioter/psykopater/egoister/ungtuppar med hävdelsebegär/frigolithjon - take your pick. Vad tror du är den mest sannolika orsaken till att detta sker? Gudomligt ingripande eller att man tagit till sig av den information som påtalar risker?

Vet ej om det är så fel att ta upp det här då jag tror även de flesta även kör bil på detta forum och hit räknar jag inte 125åkarna. Jo de också då de övningskör.

Bara för att jag är mr.duktig tänker jag inte dra in de andra i det.
Dock gillar jag att se folk slanga och ha kul men på ett hyfsat säkert sätt.
Det jag menar med att dra på ibland göra det under lite bättre förutsättningar. Tror inte man kan ta någon som brassar fan och konvertera han till den laglydige i trafiken.

Då borde det väl vara bättre att han börjar köra lite med insidan och veta att han inte är rossi och asfalten inte alltid är perfekt.
Personlig utveckling sker i stadier, ju bättre man blir ju bättre är de kalkylerade riskerna.

Tråden om moraltanterna har jag lämnat då det gick till något helt annat samt att jag inte orkade läsa ca 400 inlägg med svammel.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att skapa en egen tråd med poll för att prata skit om en enskild medlem är väldigt lågt.

Jo, det kan jag hålla med om, det är lågt.
ÅAS så riskerar man att det pratas skit om en om man beter sig som en idiot i det verkliga livet också.

Det har startats trådar om B&B kärringen på bulten som kastar grus och käppar på vägen, först när du har fördömt dom trådarna en och en så ligger det någon relevans bakom att fördöma den här.

Folk har kört som idioter i alla tider, folk har blivit äldre och sansat sig i alla tider, jag tror inte CS's trådar här får NÅGON att ändra körsätt.

Däremot inlägg som många andra, ofta 80 talsveteranerna, har gjort om hur många kamrater dom har sörjt genom tiderna, DOM trådarna tror jag har genomslag.
Trådar som inte är fördömande utan bara manar till eftertanke.

Om CS hade taggat ner och annamat en stil som inte var fördömande kanske han/hon till och med skulle få lite gehör för sina åsikter.

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Vi låter pollen göra sitt OK? :)

Resultatet av denna poll är lika intressant som resultatet av följande poll:

Vad tror du att det blir för väder imorrn?

* Häst.
* 28
* Inte på fredagar

Utan relevanta svarsalternativ kan man inte få ett intressant svar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Resultatet av denna poll är lika intressant som resultatet av följande poll:

Vad tror du att det blir för väder imorrn?

* Häst.
* 28
* Inte på fredagar

Utan relevanta svarsalternativ kan man inte få ett intressant svar.

Då låter vi hans egen poll vara rättesnöre då?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jo, det kan jag hålla med om, det är lågt.
ÅAS så riskerar man att det pratas skit om en om man beter sig som en idiot i det verkliga livet också.

Det har startats trådar om B&B kärringen på bulten som kastar grus och käppar på vägen, först när du har fördömt dom trådarna en och en så ligger det någon relevans bakom att fördöma den här.

Folk har kört som idioter i alla tider, folk har blivit äldre och sansat sig i alla tider, jag tror inte CS's trådar här får NÅGON att ändra körsätt.

Däremot inlägg som många andra, ofta 80 talsveteranerna, har gjort om hur många kamrater dom har sörjt genom tiderna, DOM trådarna tror jag har genomslag.
Trådar som inte är fördömande utan bara manar till eftertanke.

Om CS hade taggat ner och annamat en stil som inte var fördömande kanske han/hon till och med skulle få lite gehör för sina åsikter.

Jag är inte heller förstjust i att det skapas trådar för att prata skit om B&B kärringen heller, om det har gjorts. Känns väldigt 14:is aktigt ut.

Sen hur CS och andra lägger fram sina åsikter måste vara upp till dem. Men visst finns det bättre och sämre sätt att framföra det man vill ha sagt.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Detta blir ju bara roligare och roligare.

Inser ni inte HUR CS driver med vissa skribenter här?

jag tror det är hans syfte,, han är en vetenskapsman som håller på att förvrida våra små hojåkarhjärna :) fast vad gör det vi kanske kör ihjäl oss i morgon hela bunten.

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Snäppet under nivån på moppenet....:rolleyes:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Ser fortfarande ingen länk men menar du citatet så lägger jag mig inte i det.

Min kritik gäller mot att skapa en speciell tråd och poll för eller mot en medlem.

Men han skriver ju att han skrattar åt oss och att vi är idioter, hur kan man känna sig mobbad då?

Fråga han om han känner sig mobbad då?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
WEST: varför tar Du inte med det som jag skrev till dig lite senare för att Du inte riktigt förstod vad det här gick ut på?

Väx upp nu :va vad är grejen för dig här. Ibland tror jag du är smart och håller på att roa dig och nästa sekund så argementerar du, och om du inte förstår så detta beteende gör ju dig till en, ja,,,,,,,, skitstövel eller nått som bara roar sig.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE