Nej.
Däremot använder jag alltid vindrutespolningen när jag kör om en klunga spandexmuppar.
Och spandexmupparna använder alltid vindrutespolarna när dom i sin bil blir omkörd av en motorcyklist....
Nej.
Däremot använder jag alltid vindrutespolningen när jag kör om en klunga spandexmuppar.
SNygga, men jag har inte riktigt fattat grejjen med fixies. Verkar opraktiskt och farligt.
Vilken är tjusningen? Att man inte kan bromsa på ett vettigt sätt?
Fy fan vad jag inte gillar cyklister.
Vad är en Fixie? Vad är tanken med den? Det ser ut som en tävlingscykel utan växlar och utan bocka-styre?
Fast rätt balla var de ju ....
1.) Rosa skjortor
Fy fan vad jag inte gillar cyklister.
Fy fan vad jag hatar bilister som inte fattar hur man gör när man passerar en cyklist...HÅLL AVSTÅND!!!
Haha, jag har fått två att stanna hittills denna vecka. När de skall ta sig över vägen, där de förstås inte får, så kan man liksom täcka dem och justera farten så de varken hinner före eller efter så de måste stanna mitt i vägbanan, där de förstås inte får vara. Näst efter att köra nära och tuta på dem är det min favorithobby, den här nya blockeringsleken är dock mer raffinerad och kräver viss finess. Köra nära får man göra när man inte hinner irritera.
Cyklar kan få vara på cykelbanor, på sin höjd, och i cykelställ. I övrigt:
vik hädan, studenter!
Hahahah, du e en sån där man pekar finger åt alltså, oh min uppfattning om dig var att du var den där trevliga medtrafikanten.., akta kanske hamnar det någon gång en mindre sten i bakrutan och den får ett helt nytt utseende,
Hahahah, du e en sån där man pekar finger åt alltså, oh min uppfattning om dig var att du var den där trevliga medtrafikanten.., akta kanske hamnar det någon gång en mindre sten i bakrutan och den får ett helt nytt utseende,
Bra början:
1.) Rosa skjortor
2.) George W. Bush
3.) Basshunter
back to topic?
Då kan man ju lika gärna strippa skärmar och kedjeskydd och trams från en vanlig gammal herrcykel. Och ändå ha bromsar.Cyklarna ser jävligt cleana ut IOFS, det skulle väl vara det...
Ontopic
Cyklar manuell mackaper ja, dock inte låtsas cyklar vad det där nu var till för.
Tänkte mest typ generellt. Diskussionen svävade iväg all världens väg som inte handlade om just cykel i fråga.
Men vad tror ni. Är det något att satsa på eller ska jag börja jaga andra prylar "made in taiwan"
typ, hoj grejer?
Tänkte mest typ generellt. Diskussionen svävade iväg all världens väg som inte handlade om just cykel i fråga.
Men vad tror ni. Är det något att satsa på eller ska jag börja jaga andra prylar "made in taiwan"
typ, hoj grejer?
Vad är freeride, Fixies och singlespeed?
Finns det högväxlade MTBs?
Får trampa som ett anus för att komma någon vart
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2