EZrideR skrev:Föresten är det någon från GBG som ska köpa nya däck från mynetmoto?? läste att man kommer undan billigare frakt om man köper fler än 3 däck.
Kolla vad som är originalmonterat och köp det (eller motsvarande).EZrideR skrev:Är det någon som kan tala om för mig vad jag ska ha för däck??
SV-RIDER skrev:Jag skall skaffa mej både fram och bakdäck i god tid innan nästa säsong, så jag är på ett litet grupp köp. Men inte riktigt än skall skrapa ihop lite stålars först.
/Dan
SV-RIDER skrev:Jag skall skaffa mej både fram och bakdäck i god tid innan nästa säsong, så jag är på ett litet grupp köp. Men inte riktigt än skall skrapa ihop lite stålars först.
/Dan
Jåke skrev:Kolla vad som är originalmonterat och köp det (eller motsvarande).
69:an skrev:Allvarligt talat - 20 Euro i frakt för upp till tre däck, är det verkligen något att böka med gruppköp för att komma under? Priset är ju ändå så väldigt mycket lägre än från svenska distributörer.
EZrideR skrev:hojen är nyinskaffad och när jag fick den var de pirelli racing däck på..
alltså gamla racing däck..
Jåke skrev:
Försök undvika de mjukaste däcken då de tar slut rätt fort utan att egentligen ge nåt extra för den som inte tänker nöta upp dem på banan. (Dunlop 208/Bridgestone BT012/Michelin Pilot Race m.fl)
EZrideR skrev:avis att du inte får vara med eller???
69:an skrev:Absolut inte - jag har köpt däck från Mynetmoto flera gånger, och klarat av den brutala och hisnande fraktkostnaden alldeles på egen hand.
(Det var bara litet överraskande att ca sextio spänn i frakt per däck - där besparingen ändå är uppmot 50% mot svenska priser - kunde upplevas som dyrt.)
EZrideR skrev:Föresten nästa veckas PLUS handlar just om "köpa-däck-från-tyskland" det ska bli intressant och se vad Svenska däckhandlare har för åsikt om detta..
Lomax skrev:Har dom inget IBAN nr ??
Det skulle ju göra att betalningen kom fram direkt
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras