Och det gör du, menar du?E22 skrev:MMmm kanske de,sen finns det dom som inte märker någon skillnad på om däcken är fel påsatta, så att dom snurrar åt fel håll..
Och det gör du, menar du?E22 skrev:MMmm kanske de,sen finns det dom som inte märker någon skillnad på om däcken är fel påsatta, så att dom snurrar åt fel håll..
E22 skrev:MMmm kanske de,sen finns det dom som inte märker någon skillnad på om däcken är fel påsatta, så att dom snurrar åt fel håll..
Har sagt till dig förr & säger det igen,spela inte Allan på min bekostnad, du hade inte gjort det irl så varför göra det här på nätet..tror dom flesta här på SH hade märkt skillnad på ena eller andra sättet ja...Mattias skrev:Och det gör du, menar du?
E22 skrev:Har sagt till dig förr & säger det igen,spela inte Allan på min bekostnad, du hade inte gjort det irl så varför göra det här på nätet..tror dom flesta här på SH hade märkt skillnad på ena eller andra sättet ja...
tyckte det krävde ett svar ,om du orkar scrolla upp.. frånsett från andra trådar som har mindre med hoj att göra överhuvod taget..men nu börgar det spåra ur här tycker jag,men så brukar det väll bli när folk ska försöker "spinna" vidare på saker & ting & försöka vara lustiga...oscar skrev:Suck! Hur fan pallar man leta upp en sån här tråd för att sen göra bort sig!?
finns däck som går bra på vilket håll som ja, men bara för att vara dryg tillbaka så prova ett däck i vått underlag, en del däck är konstrerade så att dom skall fårsla undan vattnet..det gör dom inte om dom ruterar på fel håll då..OBS inte alla däck...oscar skrev:En ny Mavve på g kanske...
Jag kör med däcken åt fel håll lika mycket som åt rätt och jag märker då ingen skillnad. Tror dessutom att fler personer håller med mig...
Vid ett ¨Pepsi-test¨ så hade inte du heller märkt någon skillnad!
heggeli skrev:Det är väll vanligt att banåkare vänder på däcken eller?
oscar skrev:
HanneZ skrev:Med felvända regndäck bromsar man betydligt snabbare då vattnet håller emot när däcket försöker trycka sig mot asfalten.
(Eller så hittade jag bara på de där, oftast försöker jag undvika att skriva om saker som jag inte har nån aning om.)
Tycker du borde fortsätta med det då..HanneZ skrev:Med felvända regndäck bromsar man betydligt snabbare då vattnet håller emot när däcket försöker trycka sig mot asfalten.
(Eller så hittade jag bara på de där, oftast försöker jag undvika att skriva om saker som jag inte har nån aning om.)
E22 skrev:Tycker du borde fortsätta med det då..
NÄääää vet ni vad, nu har jag inte tid med mer tramms här.
Är det det som du gör just nu, isf är det en konstig typ av humorE22 skrev:tyckte det krävde ett svar ,om du orkar scrolla upp.. frånsett från andra trådar som har mindre med hoj att göra överhuvod taget..men nu börgar det spåra ur här tycker jag,men så brukar det väll bli när folk ska försöker "spinna" vidare på saker & ting & försöka vara lustiga...
GSXR1100R skrev:Är det det som du gör just nu, isf är det en konstig typ av humor
slowmotion skrev:jag känner ingen skillnad med felvänt bakdäck,
men med felvänt framdäck blir cykeln skitläskig.
(slicks alltså)
/m
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras