E22 skrev:FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??
heliac skrev:Jättebra med gubbar som: andersbrink, ulf_lundin, anderssonturbo, RG500johannes, mfl. som kan tala om hur det ska vara. Dom backar säkert med bilen även fast det regnar oxå
E22 skrev:DET VAR JU HELVETE! vad "folk" kan ha roligt ått en felstavning,inte FAN har jag roligt åt er när ni frågar om mekråd! att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa, men vad FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??
Hmmm jag gissade rätt, men bara för att du är dyslektiker innebär det inte att du kan slänga ur dig vad som helst, att vara korkad eller dyslektiker är inte samma sak.E22 skrev:DET VAR JU HELVETE! vad "folk" kan ha roligt ått en felstavning,inte FAN har jag roligt åt er när ni frågar om mekråd! att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa, men vad FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??
vad är det som jag slängt ur mig då??GSXR1100R skrev:Hmmm jag gissade rätt, men bara för att du är dyslektiker innebär det inte att du kan slänga ur dig vad som helst, att vara korkad eller dyslektiker är inte samma sak.
Sånt här kanske menas?E22 skrev:MMmm kanske de,sen finns det dom som inte märker någon skillnad på om däcken är fel påsatta, så att dom snurrar åt fel håll..
är det något du vill ha sagt,så säg det !annars så bara "ZIPP IT"Poacher skrev:Sånt här kanske menas?
Varför låtsas vara expert i en forumdel där man kanske ska tänka efter en eller två gånger innan man skriver nåt tvärsäkert?
E22 skrev:är det något du vill ha sagt,så säg det !annars så bara "ZIPP IT"
HanneZ skrev:Jag kan tvärsäkert säga att man märker när däcken snurrar åt fel håll.
(Då är man nämligen på väg åt de håll som baklyktan pekar)
Tona ner dig lite bara, du behöver inte bevisa något här, alla som tillför något och har glimten i ögat trivs på denna sidaE22 skrev:vad är det som jag slängt ur mig då??
Hoppas inte att du menar att det var dummt av min att "slänga" ur mig att man ska ha "pricken" på däcket på den tungsta delen av fälgen..eller?
varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??oscar skrev:Jag tror att han menade att du har uttryckt dig som en knast, och att du i fortsättningen borde tänka efter först! Fast det är ju bara vad jag tror...
Ge dig nu, du kommer ingen vart med detta.E22 skrev:varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...
E22 skrev:varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...
Allt jag ville förmedla här var ju.GSXR1100R skrev:Ge dig nu, du kommer ingen vart med detta.
E22 skrev:Allt jag ville förmedla här var ju.
http://www.clarity.net/~adam/tire-changing-doc.html
och..
http://www.geocities.com/sl_mille/general/mount1.html
E22 skrev:att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa
E22 skrev:varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|